Autonpesualoitus katosi.

Anonyymi-ap

Saarikyrvån autonpesualoitus katosi, kun näkyi selvästi että oli näytöltä kuvattu.

12

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kyrvånjatkehaaveilluusiomersua ei voi valokuvata pesutilanteessa eedenissä, koska se haaveilluusiopestään pesulassa kuukausittaista osamaksua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyrvånjatkehaaveilluusiomersua ei voi valokuvata pesutilanteessa eedenissä, koska se haaveilluusiopestään pesulassa kuukausittaista osamaksua vastaan.

Väin köyhien akat pesevät autojaan, eivät varakkaat osamaksumiehet....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väin köyhien akat pesevät autojaan, eivät varakkaat osamaksumiehet....

Pesivät, sillä tuo on vanha kuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesivät, sillä tuo on vanha kuva.

Laita Laiffi tuore kuva omasta autostasi.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­­y­m­f­­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178152160

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Onnitelen vaimoa uudesta duunista, mutta tuollaisia kuvia on uhkarohkeaa julkistaa, kelan tädit voi nähdä ja lähtee tuet ja eläkkeet.

'*'

• Anonyymi

98 brosenttia thaimaalaisista pesee autoja ja myy voffeliaan pimeänä torilla.

By NumBaII, 62 voffelia ja possoa päivässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

98 brosenttia thaimaalaisista pesee autoja ja myy voffeliaan pimeänä torilla.

By NumBaII, 62 voffelia ja possoa päivässä

No mitä muuta meinaat sun päivääs kuuluvan, kerro, se helpottaa ihokosketuksen ikipuutteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä muuta meinaat sun päivääs kuuluvan, kerro, se helpottaa ihokosketuksen ikipuutteessa.

Sivupersoonasi asuu Suomessa ja haukkuu Thaimaata. DID- sairaudessa sivupersoonalla saattaa olla erilainen ääni, kävelytyyli ja käsiala ja he voivat olla joko miehiä tai naisia.
        Tämä sinun tärkein sivupersoonasi senssu on sukupuoleton androgyyni. Sinulle on tapahtunut lapsena jokin paha trauma jota olet joutunut pakenemaan koko elämäsi ajan. Oliko isäsi kenties väkivaltainen alkoholisti tai käytettiinkö sinua hyväksi, en tiedä mutta tuo ei ole ihan kevyimmästä päästä tuo itsesi kanssa keskustelu ja säätäminen.

• Anonyymi

Ei ole mitään merkitystä mikään laki ei kiellä eläkkeellä olevaa pesemästä autoaan, eikä edes tekemästä työtä, sitä jopa suositellaan mielenterveydellisistä syistä, parempi tehdä jotain kuin olla tekemättä mitään, palkkaakin voit saada tietyn laskenta kaavan mukaan, kunhan se pysyy sallituissa rajoissa, eikä thaimaassa edes terveet ihmiset pääse tuolle rajalle, se on kuitenkin vaimoni tapauksessa satoja euroja, joten tuolla on täysin tyhjää yrittää kiristää, kelan tädit voi hyvinkin nähdä, eikä tuet lähde mihinkään, lisäksi vaimolleni ja minulle eläkkeet maksaa työeläkeyhtiö, kela ei ole mukana lainkaan... Lisäksi vielä kateutta kasvattamaan vaimoni perii minun eläkkeeni, kun minusta aika jättää, leskeneläkkeen muodossa, tämänkin olen selvittänyt etukäteen, ennen tänne muuttoa, hän täyttää tänä vuonna 50 vuotta, ja olemme olleet aviossa 23 vuotta, yhteisiä lapsia ei tarvitse olla.
        By NumBall HHN 62v.
        Siellä suomessa pattaya savossa
        eletään vielä vuosia 62 voffelia ja possoa päivässä... laiffilalle terkkuja, olet palstan selvin avohoitopotilas, ja kokemusasiantuntija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivupersoonasi asuu Suomessa ja haukkuu Thaimaata. DID- sairaudessa sivupersoonalla saattaa olla erilainen ääni, kävelytyyli ja käsiala ja he voivat olla joko miehiä tai naisia.
        Tämä sinun tärkein sivupersoonasi senssu on sukupuoleton androgyyni. Sinulle on tapahtunut lapsena jokin paha trauma jota olet joutunut pakenemaan koko elämäsi ajan. Oliko isäsi kenties väkivaltainen alkoholisti tai käytettiinkö sinua hyväksi, en tiedä mutta tuo ei ole ihan kevyimmästä päästä tuo itsesi kanssa keskustelu ja säätäminen.

Laiffila taidanpa esittää nuo tarkalleen samat kysymykset sinulle, sinulla on hieman enemmän meriiittejä kuin minulla noiden taidepläjäysten yhteydessä, onko kyseessä monipersoonallisuus häiriö, todennäköisesti ei ole, vaan ihan rehellinen bibo maanisessa vaiheessa, tai jokin skitson muoto, sinä et siis ole varttihullu, vaan tosiaikainen kokemusasiantuntija sekä avohoitopotilas, jostainpäin suomea, pääkaupunki seudulla et todennäköisesti asu, koska se on liian kallista sinulle syrjäytyneelle, vuosia olet hoitanut sairautesi oireita alkoholilla, jotka ovat toki väliaikaisesti helpottaneen oireitasi, mutta pitkässä juoksussa pahentanut oireitasi, käsityksesi pattayasta on yhtä harhainen kuin muutkin oireesi aiheuttaneet defluusiot, joita on kehittynyt koko joukko, eikä vähimpänä se että kuvittelet minun olevan senssusi, omituista tässä on se että sinulla paukaloisella ja totuuspellellä on samatt defluusiot kuin sinullakin, lisäksi teitä yhdistää vankka usko pattayaan, mitä se nyt lieneekään, todellisuudessa, mene ja tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe