AUTTAKAA PLS! Etg games

Anonyymi-ap

Niin, eli kun on olemassa se aika uusi hevospeli, etg, eli equestrian the game, niin miten pääsen siinä eteenpäin?! Siis aina siinä kun olen suorittanut joko 4 tai 3 tason niin siihen tulee joko teksti: Too low pontential for next tier, tai että Jump & Strength is required to level up to next tier. Niin tajuan kyllä suunnilleen mitä se tarkoittaa, mutta en tiedä miten voin muka treenata ja miten pääsen seuraavalle tasolle. Harmittaa hirveästi. 3 hevostani ovat tasolla 4 ja yksi 3 tasolla. Enkä tiedä miten pääsin sillä yhdellä 3 tasolle! (Koko pelissä olen vasta tasolla 2.) :((( Auttakaa pls! Kertokaa omia vinkkejänne ja kokemuksianne! Olisin niin kiitollinen! 🥺🥺🥺:/

T: eräs 11-v hevoshullu.

10

1198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17815351s

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hei pelissä etg miten voin kouluttaa hevoseni kun en pääse isoja esteitä kun hevoset aina vaan not potential tai että training needed niin miten niitä voi kouluttaa niinku kiitos kertokaa jos tiedämme?

T. Eräs 12v ERITTÄIN kova heppa hullu

• Anonyymi

Sun pitää hommata parempia hevosia ja kouluttaa niitä yläkulman hevos kuvaisesta napista ja hyppiä niin kauan kunnes se tehtävä on tehty

• Anonyymi

Sun pitää ostaa uusia parempia hevosia ja kouluttaa niittä yläkulman hevos napista hyppyjohdas ja hyppiä niin kaun et tehtävä on tehty

• Anonyymi

Asensin etg uudelleen ja ostin jo ennen ku piti siinä tutorialissa ne kaikki jutut ja nyt mun pitäis ostaa joku niistä ja oon jo ostanu ja nuoli näyttää tyhjyyttä enkä voi tehä mitään enkä koskee mihinkään ja nyt se vaan on silleen nii pitääkö mun poistaa se koska en voi tehä mitän

• Anonyymi

Miten pääsit 2 tasolle siinä pelissä??

• Anonyymi

En tiedä itsekkään miten siinä pääsee eteenpäin haluaisin parantaa mun tallia mutta en pääse level 2 joten voisiko joku auttaa🥺🙏🏻

T: toinen 11 vuotias heppa hullu🩷

• Anonyymi

Auttakaa pliis mulla sama ongelma en pääse tasoja eteenpäin

• Anonyymi

Miten saan karsinoita siinä?
      T 12v heppahullu jolla on oma polle

• Anonyymi00011

Sun pitää eka laittaa Office level 2 ja sit saat tallin level 2 niin saat lisää karsinoita🤍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe