Niin, eli kun on olemassa se aika uusi hevospeli, etg, eli equestrian the game, niin miten pääsen siinä eteenpäin?! Siis aina siinä kun olen suorittanut joko 4 tai 3 tason niin siihen tulee joko teksti: Too low pontential for next tier, tai että Jump & Strength is required to level up to next tier. Niin tajuan kyllä suunnilleen mitä se tarkoittaa, mutta en tiedä miten voin muka treenata ja miten pääsen seuraavalle tasolle. Harmittaa hirveästi. 3 hevostani ovat tasolla 4 ja yksi 3 tasolla. Enkä tiedä miten pääsin sillä yhdellä 3 tasolle! (Koko pelissä olen vasta tasolla 2.) :((( Auttakaa pls! Kertokaa omia vinkkejänne ja kokemuksianne! Olisin niin kiitollinen! 🥺🥺🥺:/
T: eräs 11-v hevoshullu.
AUTTAKAA PLS! Etg games
12
1423
Vastaukset 12
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815351s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Hei pelissä etg miten voin kouluttaa hevoseni kun en pääse isoja esteitä kun hevoset aina vaan not potential tai että training needed niin miten niitä voi kouluttaa niinku kiitos kertokaa jos tiedämme?
T. Eräs 12v ERITTÄIN kova heppa hullu - Anonyymi
Sun pitää hommata parempia hevosia ja kouluttaa niitä yläkulman hevos kuvaisesta napista ja hyppiä niin kauan kunnes se tehtävä on tehty
- Anonyymi
Sun pitää ostaa uusia parempia hevosia ja kouluttaa niittä yläkulman hevos napista hyppyjohdas ja hyppiä niin kaun et tehtävä on tehty
- Anonyymi
Asensin etg uudelleen ja ostin jo ennen ku piti siinä tutorialissa ne kaikki jutut ja nyt mun pitäis ostaa joku niistä ja oon jo ostanu ja nuoli näyttää tyhjyyttä enkä voi tehä mitään enkä koskee mihinkään ja nyt se vaan on silleen nii pitääkö mun poistaa se koska en voi tehä mitän
- Anonyymi
Miten pääsit 2 tasolle siinä pelissä??
- Anonyymi
En tiedä itsekkään miten siinä pääsee eteenpäin haluaisin parantaa mun tallia mutta en pääse level 2 joten voisiko joku auttaa🥺🙏🏻
T: toinen 11 vuotias heppa hullu🩷 - Anonyymi
Auttakaa pliis mulla sama ongelma en pääse tasoja eteenpäin
- Anonyymi
Miten saan karsinoita siinä?
T 12v heppahullu jolla on oma polle- Anonyymi00011
Sun pitää eka laittaa Office level 2 ja sit saat tallin level 2 niin saat lisää karsinoita🤍
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sun pitää eka laittaa Office level 2 ja sit saat tallin level 2 niin saat lisää karsinoita🤍
Mutta miten saat sen office level 2??
- Anonyymi00013
Moi!🤭 Sun pitää kait päivittää kaaikki sun rakennukset ja kisata, niin sillee pitäis vissii saada tasoja😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76879
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.271677- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä182640Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta126582Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496