AUTTAKAA PLS! Etg games

Anonyymi-ap

Niin, eli kun on olemassa se aika uusi hevospeli, etg, eli equestrian the game, niin miten pääsen siinä eteenpäin?! Siis aina siinä kun olen suorittanut joko 4 tai 3 tason niin siihen tulee joko teksti: Too low pontential for next tier, tai että Jump & Strength is required to level up to next tier. Niin tajuan kyllä suunnilleen mitä se tarkoittaa, mutta en tiedä miten voin muka treenata ja miten pääsen seuraavalle tasolle. Harmittaa hirveästi. 3 hevostani ovat tasolla 4 ja yksi 3 tasolla. Enkä tiedä miten pääsin sillä yhdellä 3 tasolle! (Koko pelissä olen vasta tasolla 2.) :((( Auttakaa pls! Kertokaa omia vinkkejänne ja kokemuksianne! Olisin niin kiitollinen! 🥺🥺🥺:/

T: eräs 11-v hevoshullu.

12

1423

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17815351s

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hei pelissä etg miten voin kouluttaa hevoseni kun en pääse isoja esteitä kun hevoset aina vaan not potential tai että training needed niin miten niitä voi kouluttaa niinku kiitos kertokaa jos tiedämme?

T. Eräs 12v ERITTÄIN kova heppa hullu

• Anonyymi

Sun pitää hommata parempia hevosia ja kouluttaa niitä yläkulman hevos kuvaisesta napista ja hyppiä niin kauan kunnes se tehtävä on tehty

• Anonyymi

Sun pitää ostaa uusia parempia hevosia ja kouluttaa niittä yläkulman hevos napista hyppyjohdas ja hyppiä niin kaun et tehtävä on tehty

• Anonyymi

Asensin etg uudelleen ja ostin jo ennen ku piti siinä tutorialissa ne kaikki jutut ja nyt mun pitäis ostaa joku niistä ja oon jo ostanu ja nuoli näyttää tyhjyyttä enkä voi tehä mitään enkä koskee mihinkään ja nyt se vaan on silleen nii pitääkö mun poistaa se koska en voi tehä mitän

• Anonyymi

Miten pääsit 2 tasolle siinä pelissä??

• Anonyymi

En tiedä itsekkään miten siinä pääsee eteenpäin haluaisin parantaa mun tallia mutta en pääse level 2 joten voisiko joku auttaa🥺🙏🏻

T: toinen 11 vuotias heppa hullu🩷

• Anonyymi

Auttakaa pliis mulla sama ongelma en pääse tasoja eteenpäin

• Anonyymi

Miten saan karsinoita siinä?
      T 12v heppahullu jolla on oma polle

• Anonyymi00011

Sun pitää eka laittaa Office level 2 ja sit saat tallin level 2 niin saat lisää karsinoita🤍

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sun pitää eka laittaa Office level 2 ja sit saat tallin level 2 niin saat lisää karsinoita🤍

Mutta miten saat sen office level 2??

• Anonyymi00013

Moi!🤭 Sun pitää kait päivittää kaaikki sun rakennukset ja kisata, niin sillee pitäis vissii saada tasoja😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      271
      677
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      182
      640
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe