AUTTAKAA PLS! Etg games

Anonyymi-ap

Niin, eli kun on olemassa se aika uusi hevospeli, etg, eli equestrian the game, niin miten pääsen siinä eteenpäin?! Siis aina siinä kun olen suorittanut joko 4 tai 3 tason niin siihen tulee joko teksti: Too low pontential for next tier, tai että Jump & Strength is required to level up to next tier. Niin tajuan kyllä suunnilleen mitä se tarkoittaa, mutta en tiedä miten voin muka treenata ja miten pääsen seuraavalle tasolle. Harmittaa hirveästi. 3 hevostani ovat tasolla 4 ja yksi 3 tasolla. Enkä tiedä miten pääsin sillä yhdellä 3 tasolle! (Koko pelissä olen vasta tasolla 2.) :((( Auttakaa pls! Kertokaa omia vinkkejänne ja kokemuksianne! Olisin niin kiitollinen! 🥺🥺🥺:/

T: eräs 11-v hevoshullu.

8

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17815351s

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hei pelissä etg miten voin kouluttaa hevoseni kun en pääse isoja esteitä kun hevoset aina vaan not potential tai että training needed niin miten niitä voi kouluttaa niinku kiitos kertokaa jos tiedämme?

T. Eräs 12v ERITTÄIN kova heppa hullu

• Anonyymi

Sun pitää hommata parempia hevosia ja kouluttaa niitä yläkulman hevos kuvaisesta napista ja hyppiä niin kauan kunnes se tehtävä on tehty

• Anonyymi

Sun pitää ostaa uusia parempia hevosia ja kouluttaa niittä yläkulman hevos napista hyppyjohdas ja hyppiä niin kaun et tehtävä on tehty

• Anonyymi

Asensin etg uudelleen ja ostin jo ennen ku piti siinä tutorialissa ne kaikki jutut ja nyt mun pitäis ostaa joku niistä ja oon jo ostanu ja nuoli näyttää tyhjyyttä enkä voi tehä mitään enkä koskee mihinkään ja nyt se vaan on silleen nii pitääkö mun poistaa se koska en voi tehä mitän

• Anonyymi

Miten pääsit 2 tasolle siinä pelissä??

• Anonyymi

En tiedä itsekkään miten siinä pääsee eteenpäin haluaisin parantaa mun tallia mutta en pääse level 2 joten voisiko joku auttaa🥺🙏🏻

T: toinen 11 vuotias heppa hullu🩷

• Anonyymi

Auttakaa pliis mulla sama ongelma en pääse tasoja eteenpäin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      183
      2570
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      31
      2415
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      58
      2129
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      108
      2073
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      70
      2034
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2030
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      63
      1384
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      125
      1205
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1107
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      968
    Aihe