Niin, eli kun on olemassa se aika uusi hevospeli, etg, eli equestrian the game, niin miten pääsen siinä eteenpäin?! Siis aina siinä kun olen suorittanut joko 4 tai 3 tason niin siihen tulee joko teksti: Too low pontential for next tier, tai että Jump & Strength is required to level up to next tier. Niin tajuan kyllä suunnilleen mitä se tarkoittaa, mutta en tiedä miten voin muka treenata ja miten pääsen seuraavalle tasolle. Harmittaa hirveästi. 3 hevostani ovat tasolla 4 ja yksi 3 tasolla. Enkä tiedä miten pääsin sillä yhdellä 3 tasolle! (Koko pelissä olen vasta tasolla 2.) :((( Auttakaa pls! Kertokaa omia vinkkejänne ja kokemuksianne! Olisin niin kiitollinen! 🥺🥺🥺:/
T: eräs 11-v hevoshullu.
AUTTAKAA PLS! Etg games
5
669
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815351s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Hei pelissä etg miten voin kouluttaa hevoseni kun en pääse isoja esteitä kun hevoset aina vaan not potential tai että training needed niin miten niitä voi kouluttaa niinku kiitos kertokaa jos tiedämme?
T. Eräs 12v ERITTÄIN kova heppa hullu - Anonyymi
Sun pitää hommata parempia hevosia ja kouluttaa niitä yläkulman hevos kuvaisesta napista ja hyppiä niin kauan kunnes se tehtävä on tehty
- Anonyymi
Sun pitää ostaa uusia parempia hevosia ja kouluttaa niittä yläkulman hevos napista hyppyjohdas ja hyppiä niin kaun et tehtävä on tehty
- Anonyymi
Asensin etg uudelleen ja ostin jo ennen ku piti siinä tutorialissa ne kaikki jutut ja nyt mun pitäis ostaa joku niistä ja oon jo ostanu ja nuoli näyttää tyhjyyttä enkä voi tehä mitään enkä koskee mihinkään ja nyt se vaan on silleen nii pitääkö mun poistaa se koska en voi tehä mitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031697- 2101537
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591020Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58855En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51794Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732