Mitkä asiat vaikuttavat teleoperaattori DNA Oyj:n asiakaskokemukseen?

17

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omalta osaltani asiaan eli DNA:n jättämiseen vaikutti se, että asiakaspalvelija johti minua harhaan. Hän jätti tahallaan kertomatta, että hänen käytössäni ollutta puhelinliittymää halvemmaksi kehumansa liittymä kallistuisi vuoden käytön jälkeen niin paljon, että sen hinta olisi lähes kaksinkertainen. Määräaikaisuudestakaan myyjä ei ollut sanonut sanaakaan.

      En pidä huijareista, joten jätin DNA:n. Onneksi DNA sentään suostui sopimukseni perumiseen ilman oikeudenkäyntiä.

      • Anonyymi

        Samma här. Asiakaspalvelija jätti kertomatta, että muistathan että määräaikainen nettiliittymä jatkuu toistaiseksi olevana, jos et sano samalla kun hylkäät uuden tarjouksen että irtisanon sen. HUIJAREITA
        Ei ehtiny reissulle lähtiessä kysellä muilta tarjouksia ja laittaa uutta nettiliittymää, ja sieltä tullessa vasta muistin, kun tuli tekstiviesti että 'toimiiko tilaamasi netti niinkuin pitää"..

        Kun asiakaspalveluun ottaa yhteyttä, sieltä vaan tivattiin että OLITKO varmasti irtisanonut nettiliittymän?

        Näitä kun kuukaudessa tulee useita, sehän tekee isot summat voittoa, huijausta tää on. Asiakaspalvelu on niin huonoa, niin huonoa. Ei ikinä enää dna lle, puhelin liittymän olinki jo aiemmin siirtänyt just huonon asiakaspalvelun takia pois
        VAROITAN TEITÅ DNASTA, JOS ET OO KARTALLA, SUA HUIJATAAN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här. Asiakaspalvelija jätti kertomatta, että muistathan että määräaikainen nettiliittymä jatkuu toistaiseksi olevana, jos et sano samalla kun hylkäät uuden tarjouksen että irtisanon sen. HUIJAREITA
        Ei ehtiny reissulle lähtiessä kysellä muilta tarjouksia ja laittaa uutta nettiliittymää, ja sieltä tullessa vasta muistin, kun tuli tekstiviesti että 'toimiiko tilaamasi netti niinkuin pitää"..

        Kun asiakaspalveluun ottaa yhteyttä, sieltä vaan tivattiin että OLITKO varmasti irtisanonut nettiliittymän?

        Näitä kun kuukaudessa tulee useita, sehän tekee isot summat voittoa, huijausta tää on. Asiakaspalvelu on niin huonoa, niin huonoa. Ei ikinä enää dna lle, puhelin liittymän olinki jo aiemmin siirtänyt just huonon asiakaspalvelun takia pois
        VAROITAN TEITÅ DNASTA, JOS ET OO KARTALLA, SUA HUIJATAAN!!

        Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

        "Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana."

        Näin kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä tapahtuneesta mitään. Tilaamisehdot saapuivat sähköpostissa KAKSI PÄIVÄÄ sen jälkeen, kun olin DNA:n myymälässä mennyt myyjän esittämään retkuun. Ehdot tuli toisin sanoen kyllä luettua, ja juuri siitä syystä peruinkin tilauksen, joka oli viekkaudella ja vääryydellä minulle myyty.

        Tilausehdot pitäisi siis saada luettavakseen etukäteen ennen sopimuksen tekoa, tai vaihtoehtoisesti myyjän pitäisi kertoa suullisesti kaikki OLEELLINEN tilausehdoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana."

        Näin kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä tapahtuneesta mitään. Tilaamisehdot saapuivat sähköpostissa KAKSI PÄIVÄÄ sen jälkeen, kun olin DNA:n myymälässä mennyt myyjän esittämään retkuun. Ehdot tuli toisin sanoen kyllä luettua, ja juuri siitä syystä peruinkin tilauksen, joka oli viekkaudella ja vääryydellä minulle myyty.

        Tilausehdot pitäisi siis saada luettavakseen etukäteen ennen sopimuksen tekoa, tai vaihtoehtoisesti myyjän pitäisi kertoa suullisesti kaikki OLEELLINEN tilausehdoista.

        Just just. Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?

        "Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?"

        Varmasti olisin kysynyt, jos myyjä olisi maininnut jotakin tarjousajasta. Huijaus perustui nimenomaan siihen, että oleellisia asioita jätettiin kertomatta asiakkaalle.


      • Anonyymi

        Norjalainen Telenor omistaa nykyisin DNA:n ja vaihdoin sen vuoksi kotimaiseen operaattoriin. Eivät öljyrikkaat norjalaiset tarvitse meidän euroja. Toinen syy oli: Emme saaneet DNA:lta halvempaa tarjoushintaa kuin vasta sitten kun olimme jo vaihtaneet operaattoria. Todella tyhmää toimintaa DNA:lta ja voitte pitää tunkkinne! Kolmas syy:DNA:n mainokset ovat todella ärsyttäviä! Niin ärsyttäviä, ettemme enää koskaan käytä DNA:ta.


    • Anonyymi

      Minä päätin vältellä asiakaskokemuksia DNA:n kanssa sen jälkeen, kun YouTubesta musiikkivideota katsellessani DNA:n mainos keskeytti sen.

      • Anonyymi

        "Minä päätin vältellä asiakaskokemuksia DNA:n kanssa sen jälkeen, kun YouTubesta musiikkivideota katsellessani DNA:n mainos keskeytti sen."

        Jep! On muuten hyvin kummallista, että mainostaja arvelee ärsyyntyneen ihmisen ostavan mainostettua tuotetta! 😁😁😁 Mainostajien logiikka ei aina avaudu ulkopuolisille.


    • Anonyymi

      Eilen otin mainonnan pois dna,elisa,telia ne ruksit pois sieltä kun on kirjautuneena. Näillä mennään ainakin nyt.

    • Anonyymi

      Tuuttaus pidon aikana muiden kanssa ollessa saanut kaikki ystävättäreni vaihtamaan teidän palvelut muualle.

      • Anonyymi

        B R U T A A L I A .


    • Anonyymi

      Tuossa kyselyssä pummataan aivan liika tietoja homman profilointiin.

      Mutta, yksi suurin tekijä on tietää minkä firman valmistamista verkoista on kyse. Mikäli Huawein kamaa, niin ei kiitos.

      ps.

      Mitä ketjussa "huijatuksi tulemisesta" valittanesiin tulee tulee, niin heillä on kuvassa mukana myös ihan omaakin täyttä typeryyttä, sillä kyllähän jokainen sen nyt tietää, että uusille asiakkaille edulliset liittymähinnat ovat ns. määräaikaisia sisäänheittohintoja, yleensä 12 kk ja sitten alkaa normilaskutus. Niin nettiliittymissä kuin mobiililiitymissä.

      • Anonyymi

        "uusille asiakkaille"

        Olin vanha asiakas. Menin DNA:n myymälään ostamaan uutta puhelinta, jolloin myyjä tietokonenäyttöään vilkaistuaan totesi: "Meillä on muuten nykyistä liittymääsi edullisempikin liittymä."

        Koska tarkoitus oli saada asiakkaalta enemmän rahaa, myyjä ei kertonut, että tämä "edullisempi" liittymä muuttuisi vuoden kuluttua lähes kaksi kertaa kalliimmaksi kuin aikaisempi liittymäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uusille asiakkaille"

        Olin vanha asiakas. Menin DNA:n myymälään ostamaan uutta puhelinta, jolloin myyjä tietokonenäyttöään vilkaistuaan totesi: "Meillä on muuten nykyistä liittymääsi edullisempikin liittymä."

        Koska tarkoitus oli saada asiakkaalta enemmän rahaa, myyjä ei kertonut, että tämä "edullisempi" liittymä muuttuisi vuoden kuluttua lähes kaksi kertaa kalliimmaksi kuin aikaisempi liittymäni.

        Ok, tuo muuttaa kaiken. Eiköhän tuollainen yrityksen tulosparannukseen tähtäävä politiikka ole jo kuluttajansuojankin vastaista.

        Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?

        Mutta ongelamana mahdollisesti kuluttajansuojan tasolla asiaa hoidettaessa olisi sana sanaa vastaan, kun ilmeisesti siellä jossakin pikkupräntissä asia on ilmoitettu. Tietysti jos vastaavia tapauksia ilmenenisi olevan paljonkin, niin tilanne saattaisi muuttua kuluttajasuojan silmissä.

        Tuollainen tuleva hintojen muutoshan tulisi olle hyvin selkeästi näkyvillä ja myös sanallisesti asiakkaalle kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, tuo muuttaa kaiken. Eiköhän tuollainen yrityksen tulosparannukseen tähtäävä politiikka ole jo kuluttajansuojankin vastaista.

        Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?

        Mutta ongelamana mahdollisesti kuluttajansuojan tasolla asiaa hoidettaessa olisi sana sanaa vastaan, kun ilmeisesti siellä jossakin pikkupräntissä asia on ilmoitettu. Tietysti jos vastaavia tapauksia ilmenenisi olevan paljonkin, niin tilanne saattaisi muuttua kuluttajasuojan silmissä.

        Tuollainen tuleva hintojen muutoshan tulisi olle hyvin selkeästi näkyvillä ja myös sanallisesti asiakkaalle kerrottu.

        "Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?"

        En muista enää asiaa niin tarkasti, koska siitä on kulunut jo noin vuosi. Hyväksyin myyjän ehdottaman ja suositteleman "edullisemman" liittymän myymälässä, mutta kun kaksi päivää myöhemmin sain sähköpostiini tarkat tiedot tästä "edullisesta" liittymästä, kävelin 500 metrin päässä olevaan DNA:n myymälään ja kerroin nyt työvuorossa olleelle toiselle henkilölle asiasta ja ilmoitin haluavani lopettaa kaiken kanssakäymisen DNA:n kanssa.

        Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, kävelin samassa kauppakeskuksessa sijaitsevaan Elisan myymälään, kerroin siellä tapahtuneesta ja tilasin uuden liittymän Elisalta.

        Toistaiseksi Elisa ei ole harrastanut minua kohtaan mitään epäreilua, vaikka olenkin lukenut näiltäkin foorumeilta yhtä sun toista pahaa siitäkin.

        Mainitsen nyt vielä senkin, että rahani riittäisivät erittäin hyvin kaiken hintaisiin liittymiin. En vain pitänyt DNA:n myyntipolitiikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?"

        En muista enää asiaa niin tarkasti, koska siitä on kulunut jo noin vuosi. Hyväksyin myyjän ehdottaman ja suositteleman "edullisemman" liittymän myymälässä, mutta kun kaksi päivää myöhemmin sain sähköpostiini tarkat tiedot tästä "edullisesta" liittymästä, kävelin 500 metrin päässä olevaan DNA:n myymälään ja kerroin nyt työvuorossa olleelle toiselle henkilölle asiasta ja ilmoitin haluavani lopettaa kaiken kanssakäymisen DNA:n kanssa.

        Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, kävelin samassa kauppakeskuksessa sijaitsevaan Elisan myymälään, kerroin siellä tapahtuneesta ja tilasin uuden liittymän Elisalta.

        Toistaiseksi Elisa ei ole harrastanut minua kohtaan mitään epäreilua, vaikka olenkin lukenut näiltäkin foorumeilta yhtä sun toista pahaa siitäkin.

        Mainitsen nyt vielä senkin, että rahani riittäisivät erittäin hyvin kaiken hintaisiin liittymiin. En vain pitänyt DNA:n myyntipolitiikasta.

        "Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, ..."

        Oikein toimiessaan DNA:n olisi tullut palauttaa se alkuperäinen sopimus. Lineekö myyjät saavat lisäboonuksia tekemistään soppareista ja se sitten ohjaa joitakin tuollaiseen epärehtiin myyntitaktiikkaan.

        Mikäli tuo on / olisi yleisempää, niin sehähän olisi kuluttajasuojan asia.

        Sähköliittymäkaupassahan on ollut melko paljon epärehellistä pakkomyynti-villiä länttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies , mikä olet horoskoopiltasi

      Ja tiedätkö mikä on kaipaamasi naisen horoskooppi?
      Ikävä
      139
      2043
    2. Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!

      Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1556
    3. Voisitko mies kertoa

      Mitä haluat minusta?😊
      Ikävä
      79
      1246
    4. Oikeasti nainen, ei millään pahalla

      Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v
      Ikävä
      42
      1170
    5. Tätä on odotettu! Aki Huhtanen ja Äijä-koira palaavat TV:seen - Eränkävijät starttaa uusin jaksoin!

      Eränkävijät palaa televisioon ja vuorossa on jo kahdeksas tuotantokausi. Tällä kaudella mukana ovat myös Aki Huhtanen ja
      Luonto ja retkeily
      18
      1160
    6. Mitä sulle nainen kuuluu

      Ikävöitkö ikinä mua kuten mä sua ? Haluisin aidosti sut enkä unoha sua varmaan ikinä vaik kui yritän typerä oon
      Ikävä
      29
      950
    7. Koyhäksi on mennyt meno Viron Tallinnassa

      Kun tarjoilu Casinolla on vesilasi ja sitäkään ei saa.. Stefan Therman Viro/Seiska
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      944
    8. Rakkaani , intohimoinen rakastelu olisi sitä mitä

      Me nyt tarvitsisimme. Tiedän että sinäkin tunnet sen. naiselta miehelle kuumalle .
      Ikävä
      49
      903
    9. Kuinka kovaa sua pitää rakastaa

      että riittää. Pitääkö taivaan räjähtää ja maan järistä vai koska tyydyt? Mulla kohta sydän halkeaa rakkaudesta, mutta ei
      Ikävä
      47
      854
    10. En toivo sulle mitään pahaa

      En tällä sivulla enkä muuallakaan ja jos muuta kuvittelet niin harmi koska usein miettinyt sua ja miten sulla menee Toi
      Ikävä
      39
      853
    Aihe