Mitkä asiat vaikuttavat teleoperaattori DNA Oyj:n asiakaskokemukseen?

19

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omalta osaltani asiaan eli DNA:n jättämiseen vaikutti se, että asiakaspalvelija johti minua harhaan. Hän jätti tahallaan kertomatta, että hänen käytössäni ollutta puhelinliittymää halvemmaksi kehumansa liittymä kallistuisi vuoden käytön jälkeen niin paljon, että sen hinta olisi lähes kaksinkertainen. Määräaikaisuudestakaan myyjä ei ollut sanonut sanaakaan.

      En pidä huijareista, joten jätin DNA:n. Onneksi DNA sentään suostui sopimukseni perumiseen ilman oikeudenkäyntiä.

      • Anonyymi

        Samma här. Asiakaspalvelija jätti kertomatta, että muistathan että määräaikainen nettiliittymä jatkuu toistaiseksi olevana, jos et sano samalla kun hylkäät uuden tarjouksen että irtisanon sen. HUIJAREITA
        Ei ehtiny reissulle lähtiessä kysellä muilta tarjouksia ja laittaa uutta nettiliittymää, ja sieltä tullessa vasta muistin, kun tuli tekstiviesti että 'toimiiko tilaamasi netti niinkuin pitää"..

        Kun asiakaspalveluun ottaa yhteyttä, sieltä vaan tivattiin että OLITKO varmasti irtisanonut nettiliittymän?

        Näitä kun kuukaudessa tulee useita, sehän tekee isot summat voittoa, huijausta tää on. Asiakaspalvelu on niin huonoa, niin huonoa. Ei ikinä enää dna lle, puhelin liittymän olinki jo aiemmin siirtänyt just huonon asiakaspalvelun takia pois
        VAROITAN TEITÅ DNASTA, JOS ET OO KARTALLA, SUA HUIJATAAN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här. Asiakaspalvelija jätti kertomatta, että muistathan että määräaikainen nettiliittymä jatkuu toistaiseksi olevana, jos et sano samalla kun hylkäät uuden tarjouksen että irtisanon sen. HUIJAREITA
        Ei ehtiny reissulle lähtiessä kysellä muilta tarjouksia ja laittaa uutta nettiliittymää, ja sieltä tullessa vasta muistin, kun tuli tekstiviesti että 'toimiiko tilaamasi netti niinkuin pitää"..

        Kun asiakaspalveluun ottaa yhteyttä, sieltä vaan tivattiin että OLITKO varmasti irtisanonut nettiliittymän?

        Näitä kun kuukaudessa tulee useita, sehän tekee isot summat voittoa, huijausta tää on. Asiakaspalvelu on niin huonoa, niin huonoa. Ei ikinä enää dna lle, puhelin liittymän olinki jo aiemmin siirtänyt just huonon asiakaspalvelun takia pois
        VAROITAN TEITÅ DNASTA, JOS ET OO KARTALLA, SUA HUIJATAAN!!

        Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

        "Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana."

        Näin kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä tapahtuneesta mitään. Tilaamisehdot saapuivat sähköpostissa KAKSI PÄIVÄÄ sen jälkeen, kun olin DNA:n myymälässä mennyt myyjän esittämään retkuun. Ehdot tuli toisin sanoen kyllä luettua, ja juuri siitä syystä peruinkin tilauksen, joka oli viekkaudella ja vääryydellä minulle myyty.

        Tilausehdot pitäisi siis saada luettavakseen etukäteen ennen sopimuksen tekoa, tai vaihtoehtoisesti myyjän pitäisi kertoa suullisesti kaikki OLEELLINEN tilausehdoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voisiko sitä lukemistakin opetella? Tilaamisehdoissa kerrotaa tasan tarkkaan se, että määräaikaisen jälkeen, liittymä jatkuu toistaiseksi voimassaolevana."

        Näin kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä tapahtuneesta mitään. Tilaamisehdot saapuivat sähköpostissa KAKSI PÄIVÄÄ sen jälkeen, kun olin DNA:n myymälässä mennyt myyjän esittämään retkuun. Ehdot tuli toisin sanoen kyllä luettua, ja juuri siitä syystä peruinkin tilauksen, joka oli viekkaudella ja vääryydellä minulle myyty.

        Tilausehdot pitäisi siis saada luettavakseen etukäteen ennen sopimuksen tekoa, tai vaihtoehtoisesti myyjän pitäisi kertoa suullisesti kaikki OLEELLINEN tilausehdoista.

        Just just. Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just. Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?

        "Etkä tietenkään vaivautunut näiltä myyjiltä asiaa kysymään, että miten asian laita on tarjousajan jälkeen?"

        Varmasti olisin kysynyt, jos myyjä olisi maininnut jotakin tarjousajasta. Huijaus perustui nimenomaan siihen, että oleellisia asioita jätettiin kertomatta asiakkaalle.


      • Anonyymi

        Norjalainen Telenor omistaa nykyisin DNA:n ja vaihdoin sen vuoksi kotimaiseen operaattoriin. Eivät öljyrikkaat norjalaiset tarvitse meidän euroja. Toinen syy oli: Emme saaneet DNA:lta halvempaa tarjoushintaa kuin vasta sitten kun olimme jo vaihtaneet operaattoria. Todella tyhmää toimintaa DNA:lta ja voitte pitää tunkkinne! Kolmas syy:DNA:n mainokset ovat todella ärsyttäviä! Niin ärsyttäviä, ettemme enää koskaan käytä DNA:ta.


    • Anonyymi

      Minä päätin vältellä asiakaskokemuksia DNA:n kanssa sen jälkeen, kun YouTubesta musiikkivideota katsellessani DNA:n mainos keskeytti sen.

      • Anonyymi

        "Minä päätin vältellä asiakaskokemuksia DNA:n kanssa sen jälkeen, kun YouTubesta musiikkivideota katsellessani DNA:n mainos keskeytti sen."

        Jep! On muuten hyvin kummallista, että mainostaja arvelee ärsyyntyneen ihmisen ostavan mainostettua tuotetta! 😁😁😁 Mainostajien logiikka ei aina avaudu ulkopuolisille.


    • Anonyymi

      Eilen otin mainonnan pois dna,elisa,telia ne ruksit pois sieltä kun on kirjautuneena. Näillä mennään ainakin nyt.

    • Anonyymi

      Tuuttaus pidon aikana muiden kanssa ollessa saanut kaikki ystävättäreni vaihtamaan teidän palvelut muualle.

      • Anonyymi

        B R U T A A L I A .


    • Anonyymi

      Tuossa kyselyssä pummataan aivan liika tietoja homman profilointiin.

      Mutta, yksi suurin tekijä on tietää minkä firman valmistamista verkoista on kyse. Mikäli Huawein kamaa, niin ei kiitos.

      ps.

      Mitä ketjussa "huijatuksi tulemisesta" valittanesiin tulee tulee, niin heillä on kuvassa mukana myös ihan omaakin täyttä typeryyttä, sillä kyllähän jokainen sen nyt tietää, että uusille asiakkaille edulliset liittymähinnat ovat ns. määräaikaisia sisäänheittohintoja, yleensä 12 kk ja sitten alkaa normilaskutus. Niin nettiliittymissä kuin mobiililiitymissä.

      • Anonyymi

        "uusille asiakkaille"

        Olin vanha asiakas. Menin DNA:n myymälään ostamaan uutta puhelinta, jolloin myyjä tietokonenäyttöään vilkaistuaan totesi: "Meillä on muuten nykyistä liittymääsi edullisempikin liittymä."

        Koska tarkoitus oli saada asiakkaalta enemmän rahaa, myyjä ei kertonut, että tämä "edullisempi" liittymä muuttuisi vuoden kuluttua lähes kaksi kertaa kalliimmaksi kuin aikaisempi liittymäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "uusille asiakkaille"

        Olin vanha asiakas. Menin DNA:n myymälään ostamaan uutta puhelinta, jolloin myyjä tietokonenäyttöään vilkaistuaan totesi: "Meillä on muuten nykyistä liittymääsi edullisempikin liittymä."

        Koska tarkoitus oli saada asiakkaalta enemmän rahaa, myyjä ei kertonut, että tämä "edullisempi" liittymä muuttuisi vuoden kuluttua lähes kaksi kertaa kalliimmaksi kuin aikaisempi liittymäni.

        Ok, tuo muuttaa kaiken. Eiköhän tuollainen yrityksen tulosparannukseen tähtäävä politiikka ole jo kuluttajansuojankin vastaista.

        Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?

        Mutta ongelamana mahdollisesti kuluttajansuojan tasolla asiaa hoidettaessa olisi sana sanaa vastaan, kun ilmeisesti siellä jossakin pikkupräntissä asia on ilmoitettu. Tietysti jos vastaavia tapauksia ilmenenisi olevan paljonkin, niin tilanne saattaisi muuttua kuluttajasuojan silmissä.

        Tuollainen tuleva hintojen muutoshan tulisi olle hyvin selkeästi näkyvillä ja myös sanallisesti asiakkaalle kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, tuo muuttaa kaiken. Eiköhän tuollainen yrityksen tulosparannukseen tähtäävä politiikka ole jo kuluttajansuojankin vastaista.

        Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?

        Mutta ongelamana mahdollisesti kuluttajansuojan tasolla asiaa hoidettaessa olisi sana sanaa vastaan, kun ilmeisesti siellä jossakin pikkupräntissä asia on ilmoitettu. Tietysti jos vastaavia tapauksia ilmenenisi olevan paljonkin, niin tilanne saattaisi muuttua kuluttajasuojan silmissä.

        Tuollainen tuleva hintojen muutoshan tulisi olle hyvin selkeästi näkyvillä ja myös sanallisesti asiakkaalle kerrottu.

        "Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?"

        En muista enää asiaa niin tarkasti, koska siitä on kulunut jo noin vuosi. Hyväksyin myyjän ehdottaman ja suositteleman "edullisemman" liittymän myymälässä, mutta kun kaksi päivää myöhemmin sain sähköpostiini tarkat tiedot tästä "edullisesta" liittymästä, kävelin 500 metrin päässä olevaan DNA:n myymälään ja kerroin nyt työvuorossa olleelle toiselle henkilölle asiasta ja ilmoitin haluavani lopettaa kaiken kanssakäymisen DNA:n kanssa.

        Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, kävelin samassa kauppakeskuksessa sijaitsevaan Elisan myymälään, kerroin siellä tapahtuneesta ja tilasin uuden liittymän Elisalta.

        Toistaiseksi Elisa ei ole harrastanut minua kohtaan mitään epäreilua, vaikka olenkin lukenut näiltäkin foorumeilta yhtä sun toista pahaa siitäkin.

        Mainitsen nyt vielä senkin, että rahani riittäisivät erittäin hyvin kaiken hintaisiin liittymiin. En vain pitänyt DNA:n myyntipolitiikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko DNA kokonaan lopettamassa aiemmin omaamasi liittymätyypin hinnoitteluineen ja koettaa nyt vauhdittaa siirtymää asiakkaita harhaanjohtavalla politiikalla?"

        En muista enää asiaa niin tarkasti, koska siitä on kulunut jo noin vuosi. Hyväksyin myyjän ehdottaman ja suositteleman "edullisemman" liittymän myymälässä, mutta kun kaksi päivää myöhemmin sain sähköpostiini tarkat tiedot tästä "edullisesta" liittymästä, kävelin 500 metrin päässä olevaan DNA:n myymälään ja kerroin nyt työvuorossa olleelle toiselle henkilölle asiasta ja ilmoitin haluavani lopettaa kaiken kanssakäymisen DNA:n kanssa.

        Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, kävelin samassa kauppakeskuksessa sijaitsevaan Elisan myymälään, kerroin siellä tapahtuneesta ja tilasin uuden liittymän Elisalta.

        Toistaiseksi Elisa ei ole harrastanut minua kohtaan mitään epäreilua, vaikka olenkin lukenut näiltäkin foorumeilta yhtä sun toista pahaa siitäkin.

        Mainitsen nyt vielä senkin, että rahani riittäisivät erittäin hyvin kaiken hintaisiin liittymiin. En vain pitänyt DNA:n myyntipolitiikasta.

        "Tämä uusi myyjä suhtautui asiaan yllättävän rauhallisesti. Hän soitti jonnekin ja kertoi, ettei asiakkaalle ollut kerrottu määräaikaisuudesta ja tulevasta hinnan noususta myymälässä. Sain vapautuksen uudesta "edullisesta" liittymästä, ..."

        Oikein toimiessaan DNA:n olisi tullut palauttaa se alkuperäinen sopimus. Lineekö myyjät saavat lisäboonuksia tekemistään soppareista ja se sitten ohjaa joitakin tuollaiseen epärehtiin myyntitaktiikkaan.

        Mikäli tuo on / olisi yleisempää, niin sehähän olisi kuluttajasuojan asia.

        Sähköliittymäkaupassahan on ollut melko paljon epärehellistä pakkomyynti-villiä länttä.


    • Anonyymi

      Tuuttaus pidon aikana häiritsi niin paljon että vaihdoin jo vuosia sitten muualle. Samoin vaihtoivat ystävänikin ja osa heidän ystävistään. Naurettavaa että tuota ei saa pois päältä. Vieläkin sama tuuttaus kuuluu kun eräs uusi tuttavuus omistaa DNA:n liittymän, joten en ole tulossa takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Upea peppuisella naisella

      Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

      Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

      isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

      https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

      Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

      En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

      Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

      Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe