Kertokaahan työssä käyvät,varakkaat eläkeläis Kainuulaiset mikä teitä pitää kotona ,vaikka ei ole pakottavia kotitöitä siellä kupata tai lemmikkiä mitä kaitsea?
Hyvät autotkin on millä liikkua muuallakin kuin vain kerran viikossa kaupassa tai asioilla.
Missä mättää???Terveellä järellä ajatellen kun tuommonen vapaus on niin liikkuis siellä sun täällä reissussa,sukuloimassa,etelän lomilla,Ihan missä vaan.Kertokaa.
Mikä pitää 4 seinän sisällä
15
1743
Vastaukset
- Anonyymi
...vähällä olin vastata mutta kysymys olikin suunnattu vain VARAKKAILLE ...niinkuin moni muukin asia tässä yhteiskunnassa ...
- Anonyymi
Miksi haluat tietää?
- Anonyymi
Olen niitä joille tieto ei lisää tuskaa.
- Anonyymi
Pelkään ihmisiä.
t. yksiöjankuttaja - Anonyymi
No minäpä, varakas eläkeläinen, kerron:
Kun on ikää, on pakostakin tullut nähtyä niin paljon maailmaa, että ei enää oikein kiinnosta matkustaa laajemmin. Kaikkialla maailmassa ihmiset elää aikalailla samalla tavalla, eikä mitään uutta tule esille. Joskus voi talavella auringossa piipahtaa ja siihen se jääkin.
Uudet asiat eivät olekaan enää uusia, vaan vanhan jatustelua. Mammona ei enää kiinnosta, pikemminkin suuremman tyydytyksen suo jostain roinasta luopuminen kuin sen hankkiminen.
Sukulaiset; Nehän on vanahanneet joka iikka, jaksaako kukaan vuosikymmenestä toiseen samoja juttuja kuulla. Ja kun mitään ei tapahdu, ei ole paljon poristavaakaan.
Niinpä tulee istuttua tässä kotona. Netissä voi seikkailla ja sijoittaa vaikka kuukausittain eläkkeestä ylitse jäävää tonnia- paria. Siinä se aika kuluu, vaikka yleensä on tylsää, aika menee kuitenkin liian nopeaan...- Anonyymi
Saman suuntaset kuijeett mullakin on tullu tehtyä nuorenpana töitä eikä sen kummempaa harrasteltua vaikka oiskin ollu varaa . . nyt eläkkeelä ollessa joutaa olla joute eikä tartte herätä aikasi töihin ei kä ole pätemisen taretta kuten nuorempan , , , ja mitä auton hienouteen tulee niin onhan se , , , mutta ootko aatellu mitä näyttäs ulkopuolelta katsoo kun itse ajan tankkaaman city maasturin . huoltoasmmalle kun kaarat piililläsi ? NIINPÄ NIIN itse et voi ihaila itseäsi ja autoasi , , siitä nautinnosta jäät paitsi .
- Anonyymi
Edellisen lisäksi ajelen pilistä, eli entisajan pillurallie.
Nyt kun ei ole työajuja, on mukava ajella ympäriinsä ihan turhaan. Tarkkailen bensan hintoja ja otan halvimman mukaan tankin täyteen. Halvinta on yleensä Teboililla.
Laatuautolla on kiva päästellä menemään ja kuunnella RadioSuomea ajellessan.- Anonyymi
...no tuossa oli jo jotakin , ei ehkä päivän paras mutta lähelle , lähelle ...
- Anonyymi
..." halvinta on yleensä .. " niinpä , ajatustakaan ei uhrata maailman tapahtumille "oman navan " ulkopuolelta , voidaan nokka pystyssä rahoittaa rikollisvaltion rosvoretkeä ajellessa "ihan turhaan ympäriinsä" .. eipä silti , on penikkatauti vaivannut täälläkin , tunnustan .. ja ihan kypsällä iällä piti käydä niin Tenot kuin Kanariatkin .. mutta uskottiin kerrasta , molemmat ..
Ulkomaiden turistirysillä nyt ei ole muuta tarkoitusta kuin "rahat pois" ..
- Anonyymi
Jokainenhan elää kuten itse tahtoo.
- Anonyymi
Huono terveys ja pikkurahan puute,
- Anonyymi
Kalliita ne etelän matkat!
- Anonyymi
...töissä kun käy päivän , ei enää illalla tee mieli lähteä hyppyyn , hyvä kun jaksaa lautasensa tiskata ja lattian lakaista niin seuraavana onkin Pepsodent ja petiin ...
- Anonyymi
Kotona on paras olla, siinäpä se.
- Anonyymi
Kaikenmaailman lentsut liikkeellä. Parempi kotosalla oleilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753