Mikä pitää 4 seinän sisällä

Anonyymi-ap

Kertokaahan työssä käyvät,varakkaat eläkeläis Kainuulaiset mikä teitä pitää kotona ,vaikka ei ole pakottavia kotitöitä siellä kupata tai lemmikkiä mitä kaitsea?
Hyvät autotkin on millä liikkua muuallakin kuin vain kerran viikossa kaupassa tai asioilla.
Missä mättää???Terveellä järellä ajatellen kun tuommonen vapaus on niin liikkuis siellä sun täällä reissussa,sukuloimassa,etelän lomilla,Ihan missä vaan.Kertokaa.

17

1825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...vähällä olin vastata mutta kysymys olikin suunnattu vain VARAKKAILLE ...niinkuin moni muukin asia tässä yhteiskunnassa ...

• Anonyymi

Miksi haluat tietää?

• Anonyymi

Olen niitä joille tieto ei lisää tuskaa.

• Anonyymi

Pelkään ihmisiä.

t. yksiöjankuttaja

• Anonyymi

No minäpä, varakas eläkeläinen, kerron:
      Kun on ikää, on pakostakin tullut nähtyä niin paljon maailmaa, että ei enää oikein kiinnosta matkustaa laajemmin. Kaikkialla maailmassa ihmiset elää aikalailla samalla tavalla, eikä mitään uutta tule esille. Joskus voi talavella auringossa piipahtaa ja siihen se jääkin.
      Uudet asiat eivät olekaan enää uusia, vaan vanhan jatustelua. Mammona ei enää kiinnosta, pikemminkin suuremman tyydytyksen suo jostain roinasta luopuminen kuin sen hankkiminen.
      Sukulaiset; Nehän on vanahanneet joka iikka, jaksaako kukaan vuosikymmenestä toiseen samoja juttuja kuulla. Ja kun mitään ei tapahdu, ei ole paljon poristavaakaan.
      Niinpä tulee istuttua tässä kotona. Netissä voi seikkailla ja sijoittaa vaikka kuukausittain eläkkeestä ylitse jäävää tonnia- paria. Siinä se aika kuluu, vaikka yleensä on tylsää, aika menee kuitenkin liian nopeaan...

• Anonyymi

Saman suuntaset kuijeett mullakin on tullu tehtyä nuorenpana töitä eikä sen kummempaa harrasteltua vaikka oiskin ollu varaa . . nyt eläkkeelä ollessa joutaa olla joute eikä tartte herätä aikasi töihin ei kä ole pätemisen taretta kuten nuorempan , , , ja mitä auton hienouteen tulee niin onhan se , , , mutta ootko aatellu mitä näyttäs ulkopuolelta katsoo kun itse ajan tankkaaman city maasturin . huoltoasmmalle kun kaarat piililläsi ? NIINPÄ NIIN itse et voi ihaila itseäsi ja autoasi , , siitä nautinnosta jäät paitsi .

• Anonyymi

Edellisen lisäksi ajelen pilistä, eli entisajan pillurallie.
      Nyt kun ei ole työajuja, on mukava ajella ympäriinsä ihan turhaan. Tarkkailen bensan hintoja ja otan halvimman mukaan tankin täyteen. Halvinta on yleensä Teboililla.
      Laatuautolla on kiva päästellä menemään ja kuunnella RadioSuomea ajellessan.

• Anonyymi

...no tuossa oli jo jotakin , ei ehkä päivän paras mutta lähelle , lähelle ...

• Anonyymi

..." halvinta on yleensä .. " niinpä , ajatustakaan ei uhrata maailman tapahtumille "oman navan " ulkopuolelta , voidaan nokka pystyssä rahoittaa rikollisvaltion rosvoretkeä ajellessa "ihan turhaan ympäriinsä" .. eipä silti , on penikkatauti vaivannut täälläkin , tunnustan .. ja ihan kypsällä iällä piti käydä niin Tenot kuin Kanariatkin .. mutta uskottiin kerrasta , molemmat ..
        Ulkomaiden turistirysillä nyt ei ole muuta tarkoitusta kuin "rahat pois" ..

• Anonyymi

Jokainenhan elää kuten itse tahtoo.

• Anonyymi

Huono terveys ja pikkurahan puute,

• Anonyymi

Kalliita ne etelän matkat!

• Anonyymi

...töissä kun käy päivän , ei enää illalla tee mieli lähteä hyppyyn , hyvä kun jaksaa lautasensa tiskata ja lattian lakaista niin seuraavana onkin Pepsodent ja petiin ...

• Anonyymi

Kotona on paras olla, siinäpä se.

• Anonyymi

Kaikenmaailman lentsut liikkeellä. Parempi kotosalla oleilla.

• Anonyymi
      UUSI

Olipa rikas tai köyhä eläkeläinen tulee aika, että menee näkö, kuulo, muisti ja liikuntakyky.
      Tietenkin joillain voi olla alkuaikoina hyvä kunto, mutta vuodet tekevät tehtävänsä.

• Anonyymi
      UUSI

Kommentoi aloitusta
      ------------------,-----------
      Ketjun avaajan aloitus:
      "Kertokaahan työssä käyvät,varakkaat eläkeläis Kainuulaiset mikä teitä pitää kotona, vaikka ei ole pakottavia kotitöitä, siellä kupata tai lemmikkiä mitä kaitsea?"

Millainen on työssä käyvä, varakas, eläkeläinen, Kainuulainen, kotona pysyvä, kotityötön, mitään tekemätön?

Toisensa poissulkevat määritelmät. Ei päätä, ei häntää.
      Mistä teitä joutavien ketjujen avaajia riittää?
      Taidatte itse olla itse kuvatun kaltaisia, pienelle työkyvyttömyyseläkkeelle nuorena haalautuneita loisijoita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70