Minne on Andromeda kadonnut? sivuille yrittäessäni siinä lukee vain "Sorry. Nyt on boardindinkin aika jättänyt." Missä sivut? Tahtoo pelaamaan!
Andromeda-uo hukassa!
21
10171
Vastaukset
- asd
lopetettii jo kaua sitte ja jäi boradit.. nyt neki on poissa
- Eldo
Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...
- *_*
Eldo kirjoitti:
Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...
Fallenrealmi joka sekin on kuihtunut aika lailla. http://www.prima.edu.hel.fi/~tube/fallen/
- ventt
Eldo kirjoitti:
Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...
http://www.northern-winds.net
Uus suomishardi mikä aukee viikon pääst, tuntuu iha lupaavalt, tääl on säädetty aika paljonki kaikkee ja tääl on POL!! Kunha ei mitään peeloi tuu :P
- keijo
www.invisiom.net ja #invisiom @ qnet
- wegu
eli #invisiom @ Quakenet ja www.invisiom.net
Andromedan pohjalle rakennettu shardi (vanhat scriptat jne). - ännännä
wegu kirjoitti:
eli #invisiom @ Quakenet ja www.invisiom.net
Andromedan pohjalle rakennettu shardi (vanhat scriptat jne).hieman erityylisiä nuo nw ja invision. jos nauttii semiropettamisesta hyvässä hengessä, niin nw:llä se onnistuu varmasti. henki siellä on hyvä, kuten taitavat sivuillaankin mainostaa.
invision taas lienee vahvasti andromedahenkinen, niin hyvässä kuin pahassakin. jos et näe (nähnyt...) androssa mitään huonoa, on invision varma valinta.
tästäkin kommentista huolimatta, kannattaa molempia kokeilla ja tehdä päätös asiasta vasta sitten. fanaattisia kannattajia löytyy kummastakin leiristä, joten kehuihin (ja haukkuihin) kannattaa suhtautua varauksella. pelaajia kuitenkin kaipaa koko suomen uo-skene. - Eldo
ännännä kirjoitti:
hieman erityylisiä nuo nw ja invision. jos nauttii semiropettamisesta hyvässä hengessä, niin nw:llä se onnistuu varmasti. henki siellä on hyvä, kuten taitavat sivuillaankin mainostaa.
invision taas lienee vahvasti andromedahenkinen, niin hyvässä kuin pahassakin. jos et näe (nähnyt...) androssa mitään huonoa, on invision varma valinta.
tästäkin kommentista huolimatta, kannattaa molempia kokeilla ja tehdä päätös asiasta vasta sitten. fanaattisia kannattajia löytyy kummastakin leiristä, joten kehuihin (ja haukkuihin) kannattaa suhtautua varauksella. pelaajia kuitenkin kaipaa koko suomen uo-skene.Invisiomiin en todellakaan mee pelaamaan! Se on tarkoitettu 10v pelleille! kolme taitoa saa heti 80-tasolle... Mikä järki siinä on? vesitetty idea...
Harmi että NW on tällä hetkellä down... - Ceksu
Eldo kirjoitti:
Invisiomiin en todellakaan mee pelaamaan! Se on tarkoitettu 10v pelleille! kolme taitoa saa heti 80-tasolle... Mikä järki siinä on? vesitetty idea...
Harmi että NW on tällä hetkellä down...Kyllä, jokaisella saa olla mielipiteensä. Invisiom yritti kulkea andromedan polkua ja kuten andromedakin, oli se liikaa kiinni yhdestä ylläpitäjästä, minusta. Kun minulta loppui aika kesken ja hermot meni, aloin jyrkästi pakottamaan pelaajia sääntöjen noudattamiseen ja täten tehden invisiom tuhoutui hyvinkin nopeasti.
Nyt on uusi idea pohjalla kun nostetaan invisiom takas pystyyn.
Lisää tietoa saa www.invisiom.net tai quakenet servulla kanavalla #invisiom
Shardi avautuu lokakuussa, eli parin viikon päästä.
- Touce
Kuollu ja kuopattu jo aikoja sitten
- adasr
antro meda On jäämnyt pois jo kauuuan sitten
- Erkki eskola
joku sais tehä uuden uo servun
- Absasdsd
Erkki eskola kirjoitti:
joku sais tehä uuden uo servun
Uusi suomalainen shardi olisi ihan kiva ja kavereiden kanssa ollaan pohdiskeluta sellaisen tekemistä, mutta kyllä ne kaksi tärkeintä puuttuu. Hostaaja ja scriptaaja :(
- Nwasfsad
Absasdsd kirjoitti:
Uusi suomalainen shardi olisi ihan kiva ja kavereiden kanssa ollaan pohdiskeluta sellaisen tekemistä, mutta kyllä ne kaksi tärkeintä puuttuu. Hostaaja ja scriptaaja :(
Northern Winds on hemmetin hyvä shardi sinne kaikki pelaamaan !
- maraz
Nwasfsad kirjoitti:
Northern Winds on hemmetin hyvä shardi sinne kaikki pelaamaan !
Oli muuten ihan käsittämättömän paska.
- DarkMasa
maraz kirjoitti:
Oli muuten ihan käsittämättömän paska.
www.northern-winds.net!
- Shiz.
DarkMasa kirjoitti:
www.northern-winds.net!
Kannattaa kokeilla myös http://everwinteruo.webs.com/ Uusi shardi.
- FalleninRitari
Onko servu UP?
- UOPena
Vieläkö on jotain? Androlla tuli aikanaa pelattua
- UOSeta
Kiinnostaa! UO outlandsia kehuttu, mutta suomishardeista ei tietoa.
- Anonyymi
Onks vanhoi pelureit jälel viä brit gravelt? BoS rulz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592