Andromeda-uo hukassa!

Eldo

Minne on Andromeda kadonnut? sivuille yrittäessäni siinä lukee vain "Sorry. Nyt on boardindinkin aika jättänyt." Missä sivut? Tahtoo pelaamaan!

21

10171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd

      lopetettii jo kaua sitte ja jäi boradit.. nyt neki on poissa

      • Eldo

        Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...


      • *_*
        Eldo kirjoitti:

        Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...

        Fallenrealmi joka sekin on kuihtunut aika lailla. http://www.prima.edu.hel.fi/~tube/fallen/


      • ventt
        Eldo kirjoitti:

        Todella sääli... Andromeda oli mainio paikka... Löytyykö muita vastaavia? Sellaisia jotka vaativat rekisteröinnin sivujen kautta? Ei mitään sellaista jossa saa alkuun kymppitonnin, talon ja hevosen...

        http://www.northern-winds.net

        Uus suomishardi mikä aukee viikon pääst, tuntuu iha lupaavalt, tääl on säädetty aika paljonki kaikkee ja tääl on POL!! Kunha ei mitään peeloi tuu :P


    • keijo

      www.invisiom.net ja #invisiom @ qnet

      • wegu

        eli #invisiom @ Quakenet ja www.invisiom.net
        Andromedan pohjalle rakennettu shardi (vanhat scriptat jne).


      • ännännä
        wegu kirjoitti:

        eli #invisiom @ Quakenet ja www.invisiom.net
        Andromedan pohjalle rakennettu shardi (vanhat scriptat jne).

        hieman erityylisiä nuo nw ja invision. jos nauttii semiropettamisesta hyvässä hengessä, niin nw:llä se onnistuu varmasti. henki siellä on hyvä, kuten taitavat sivuillaankin mainostaa.

        invision taas lienee vahvasti andromedahenkinen, niin hyvässä kuin pahassakin. jos et näe (nähnyt...) androssa mitään huonoa, on invision varma valinta.

        tästäkin kommentista huolimatta, kannattaa molempia kokeilla ja tehdä päätös asiasta vasta sitten. fanaattisia kannattajia löytyy kummastakin leiristä, joten kehuihin (ja haukkuihin) kannattaa suhtautua varauksella. pelaajia kuitenkin kaipaa koko suomen uo-skene.


      • Eldo
        ännännä kirjoitti:

        hieman erityylisiä nuo nw ja invision. jos nauttii semiropettamisesta hyvässä hengessä, niin nw:llä se onnistuu varmasti. henki siellä on hyvä, kuten taitavat sivuillaankin mainostaa.

        invision taas lienee vahvasti andromedahenkinen, niin hyvässä kuin pahassakin. jos et näe (nähnyt...) androssa mitään huonoa, on invision varma valinta.

        tästäkin kommentista huolimatta, kannattaa molempia kokeilla ja tehdä päätös asiasta vasta sitten. fanaattisia kannattajia löytyy kummastakin leiristä, joten kehuihin (ja haukkuihin) kannattaa suhtautua varauksella. pelaajia kuitenkin kaipaa koko suomen uo-skene.

        Invisiomiin en todellakaan mee pelaamaan! Se on tarkoitettu 10v pelleille! kolme taitoa saa heti 80-tasolle... Mikä järki siinä on? vesitetty idea...
        Harmi että NW on tällä hetkellä down...


      • Ceksu
        Eldo kirjoitti:

        Invisiomiin en todellakaan mee pelaamaan! Se on tarkoitettu 10v pelleille! kolme taitoa saa heti 80-tasolle... Mikä järki siinä on? vesitetty idea...
        Harmi että NW on tällä hetkellä down...

        Kyllä, jokaisella saa olla mielipiteensä. Invisiom yritti kulkea andromedan polkua ja kuten andromedakin, oli se liikaa kiinni yhdestä ylläpitäjästä, minusta. Kun minulta loppui aika kesken ja hermot meni, aloin jyrkästi pakottamaan pelaajia sääntöjen noudattamiseen ja täten tehden invisiom tuhoutui hyvinkin nopeasti.

        Nyt on uusi idea pohjalla kun nostetaan invisiom takas pystyyn.

        Lisää tietoa saa www.invisiom.net tai quakenet servulla kanavalla #invisiom

        Shardi avautuu lokakuussa, eli parin viikon päästä.


    • Touce

      Kuollu ja kuopattu jo aikoja sitten

    • adasr

      antro meda On jäämnyt pois jo kauuuan sitten

      • Erkki eskola

        joku sais tehä uuden uo servun


      • Absasdsd
        Erkki eskola kirjoitti:

        joku sais tehä uuden uo servun

        Uusi suomalainen shardi olisi ihan kiva ja kavereiden kanssa ollaan pohdiskeluta sellaisen tekemistä, mutta kyllä ne kaksi tärkeintä puuttuu. Hostaaja ja scriptaaja :(


      • Nwasfsad
        Absasdsd kirjoitti:

        Uusi suomalainen shardi olisi ihan kiva ja kavereiden kanssa ollaan pohdiskeluta sellaisen tekemistä, mutta kyllä ne kaksi tärkeintä puuttuu. Hostaaja ja scriptaaja :(

        Northern Winds on hemmetin hyvä shardi sinne kaikki pelaamaan !


      • maraz
        Nwasfsad kirjoitti:

        Northern Winds on hemmetin hyvä shardi sinne kaikki pelaamaan !

        Oli muuten ihan käsittämättömän paska.


      • DarkMasa
        maraz kirjoitti:

        Oli muuten ihan käsittämättömän paska.

        www.northern-winds.net!


      • Shiz.

    • FalleninRitari

      Onko servu UP?

    • UOPena

      Vieläkö on jotain? Androlla tuli aikanaa pelattua

      • UOSeta

        Kiinnostaa! UO outlandsia kehuttu, mutta suomishardeista ei tietoa.


    • Anonyymi

      Onks vanhoi pelureit jälel viä brit gravelt? BoS rulz

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe