Minulla on tic-oireita. Yksi uusista oireistani on hampaiden, varsinkin etuhampainen hankaaminen yhteen. No vissiin se tapahtui vähän liian lujaa ja etuhampaasta irtosi palanen. Nyt pitää kysyä että maksetaanko tästä hammaslääkärin lasku vaikka en itse aiheuttanut tapaturmaa, vaan se oli sairauden oire. Mulla ei siis ole ongelmaa maksaa sitä mutta en vain tiedä kenen vastuulla se nyt on.
Tic-oireet aiheuttivat vamman hampaisiin, pitääkö se maksaa itse?
Anonyymi-ap
2
202
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaista ei varmaankaan korvaa kukaan.
Tavallaan vahinko johtuu omasta itsestä, vaikka et ole sitä tahallasi aiheuttanut.
Onko muuten mahdollisuutta saada hampaisiin jotain suojaa, ettei noin kävisi uudestaan ?
Tuli vain mieleen, kun nykyään tehdään jo vaikka mitä.
Kysy hammaslääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997