Historian täsmennystä

Anonyymi-ap

Ei klasnikof suunnitellut AK kivääriä,hän johti suunittelutiimiä.Suunitteliat olivat saksalaisia jotka siirettiin neuvostoliittoon pakkotyöhön sodan jälkeen.

13

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      A K 47 kiväärin suunnittelivat Marrsilaiset, kyllä sen on kapitalistin tiedemieskin tunnustanut. 🙃🙃🙃

    • Anonyymi

      Aseessa on piirteitä M1 Garandista ja Remington 8:sta.

    • Anonyymi

      Ei Kolumbuskaan purjehtinut Atlantin yli vaan laivan merimiehet....

      • Anonyymi

        Vanhassa kunnon NL suunniteltiin koko joukko erinomaisia aseta, miksei siten AK 47 . Aseet ovat yleensä kokelma vanhoja teknisiä ratkaisuja. Vaikkapa AR 15.


    • Anonyymi

      Ihan hyvin AK on uskottavissa venäläisen komiteatyön tulokseksi. Tähtäimet ovat huonot, optisen tähtäimen kiinnitys vaikeaa ja tarkkuus melko vaatimaton.

      • Anonyymi

        M-16 "huippuase"
        - 20 ptr. lipas
        - Häiriöaltis ja hankala häiriönpoisto.
        - Huonot optiikan kiinnitys mahdollisuudet ja huono ergonomia kun optiikka oli käytössä.
        - Huolto kentällä olisi voinut olla parempikin/helpompi.
        No, näitä asioita on fixattu hyvällä menestyksellä, pari pikkujuttua on vielä kesken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-16 "huippuase"
        - 20 ptr. lipas
        - Häiriöaltis ja hankala häiriönpoisto.
        - Huonot optiikan kiinnitys mahdollisuudet ja huono ergonomia kun optiikka oli käytössä.
        - Huolto kentällä olisi voinut olla parempikin/helpompi.
        No, näitä asioita on fixattu hyvällä menestyksellä, pari pikkujuttua on vielä kesken..

        Mahdatko tarkoittaa Nyt 60 luvun alkua. Tämä AR 15 on osoittautunut hyvin muumnetavaksi ja pitkäikäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko tarkoittaa Nyt 60 luvun alkua. Tämä AR 15 on osoittautunut hyvin muumnetavaksi ja pitkäikäiseksi.

        AK-47 on jo vanha kone, uuden M4 vertaaminen siihen on kuin vertaisi Opelin A-mallin Kadettia Opel Mokkaan..
        Pointtina oli etteivät kaikki länsituotteetkaan
        olleet täydellisiä vielä 1960-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AK-47 on jo vanha kone, uuden M4 vertaaminen siihen on kuin vertaisi Opelin A-mallin Kadettia Opel Mokkaan..
        Pointtina oli etteivät kaikki länsituotteetkaan
        olleet täydellisiä vielä 1960-luvulla.

        AK 47 on kuitenkin vaikuttanut lähes kaikkien RK teknisiin ratkaisuihin , vaikkapa Steyr AUG SIG HG 36 noin esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AK-47 on jo vanha kone, uuden M4 vertaaminen siihen on kuin vertaisi Opelin A-mallin Kadettia Opel Mokkaan..
        Pointtina oli etteivät kaikki länsituotteetkaan
        olleet täydellisiä vielä 1960-luvulla.

        Minulla on FN FAL Sako l61 r S&W 27 kaikki 60 luvulta ja täydellisiä. Opel kadetkin oli, myös täydellinen. 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on FN FAL Sako l61 r S&W 27 kaikki 60 luvulta ja täydellisiä. Opel kadetkin oli, myös täydellinen. 😁😁😁

        Sako taitaa olla r 61 l . Anteeksi. 🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Aseseppä Veikko Junnikala, hänen tytär eläinlääkäri, lääni eläinlääkäri, Riitelee ihmisten kanssa Hirvenliha purkit,
      syy Autoilla ajettujen hernekeitto purkien malli autoon , salaa laitto.tähän Kaupat lisää WLAN ongelmat, vahingot.

      Myös Pyhäjärvi tapa jakaa autopaikat, niin että on rikki tilassa, ovet aukeaa itsestään eikä varas hälytinkään toimi
      Puheen puhelua purkin kuumuus .

      • Anonyymi

        Tässäpä hieno lopetus, en osasi paremmin. 😆😆😆


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe