Olisi myynnissä pari mottia hylättyjä halkoja. Kesä tulee ja liiteri on täynnä. Hähähäää!
Hylätyt halot
23
288
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on koivihalot pinoissa tuolla teiden varsilla. Hän siellä sitten kun tarvitsen.
Kiire vaan töissä niin joutuu hakemaan halkoja aina yöllä.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17817601L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pörssisähkö on halapaa, mites motti hylättyjä halakoja?
- Anonyymi
Hylätyissä saloissa on vikaa.
- Anonyymi
Hylätyissä kaloissa on hajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hylätyissä kaloissa on hajua.
Edelleen hylättynä, rankille haisten.
- Anonyymi
Hylätyt valot ovat sammuneet, kohta minäkin.
- Anonyymi
Kesä alkaa koolla on väliä
- Anonyymi
Vanha totuus :)
- Anonyymi
Tänäkin kesänä koolla on väliä. Ei se siitä muutu vaikka mutiset.
- Anonyymi
Juhannussalot pystyyn korkealle.
- Anonyymi
K on hyvinkin käypä kirjain monin paikoin. Ajatellaan nyt vaikkapa sanaa ulli. Sehän ei tarkoita mitään, mutta kun sen eteen lisätään k, niin johan syntyi suosittu sana.
- Anonyymi
Niin ja ajatellaas porukalla sanaa ”evät”.
Mielleyhtymä vie kalojen eviin, ja niinhän se toki onkin. Kalalla on siis evät.
Mutta jos sanan ”evät” eteen laittaa k-kirjaimen, niin sanaksi muodostuu ”kevät”’. Ja kevät on aivan eri asia kuin evät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ajatellaas porukalla sanaa ”evät”.
Mielleyhtymä vie kalojen eviin, ja niinhän se toki onkin. Kalalla on siis evät.
Mutta jos sanan ”evät” eteen laittaa k-kirjaimen, niin sanaksi muodostuu ”kevät”’. Ja kevät on aivan eri asia kuin evät.uksi aksi olme helppo homma
- Anonyymi
Lievestuoreen paskalammella on runsaasti hylättyjä halkoja ja lisää tulee koko ajan. Ihan valtatien varressa, helppo noutaa. Samalla voi vetäistä kolmen kilsan lenkin imien lipeähöyryjä keuhkoihinsa.
- Anonyymi
Sinähän ne paskahalot haalit, alkkari.
- Anonyymi
Aasisi äidillä, hihihi.
- Anonyymi
Minullakin on liiteri täynnä, laitoin paskamolot sinne.
- Anonyymi
Kylmästi hylkäsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmästi hylkäsit.
Saa hakea.
- Anonyymi
Mulla on saunan takana tilaa hähähööä.
- Anonyymi
Hylätyt halot ovat saunan takana, hae sieltä senkin pakana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916