Isäni innostui vanhoilla päivillään (yli 90 v) taiteilemaan. Oli väkertänyt vaikka minkälaisia tuotoksia mille alustalle sattui osumaan. Väkisin niitä aina tyrkytti ja pakkohan niitä oli muutama ottaa. Kotona suoraan takkaan työnsin, ei niitä kukaan hullu olisi viitsinyt katsella. Sitten myöhemmin alkoi kaipailemaan takaisin.
Nyt on eräällä sukulaisella sama tauti. Tosin sen tekeleet esittääkin oikeasti jotakin ja ovat näin taidetta osaamattoman silmissä hyviä. Pitäisi nyt mennä hakemaan, arvioi pian kuolevansa. Mitä helvettiä minä niillä teen? Kämppä on jo täynnä muutakin rojua, josta olen yrittänyt päästä eroon, mutta huonolla menestyksellä. Seinille ei taulut sovi enkä ala seiniä taulukoukuilla turmelemaan. Joku betonielukkakin olisi, parvekkeelleko sen tungen muun roinan sekaan ikuiseksi haitaksi? Jos ne hävitän, niin alkaakohan tuokin kaipailemaan takaisin? On pian satavuotias hänkin.
Antakaapa viisaita neuvoja!
...keleen taiteilijat!
Anonyymi-ap
1
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026