Mitkä on mahikset saada monogaaminen ja tasavertainen parisuhde itseään viehättävän ja fiksun naisen kanssa, jos ei halua lapsia ja lisääntyä?
Kokemuksia?
Joudunko tyytymään irtosuhteisiin ja vastaaviin hyvinkin kauan...pohdiskelee nainen kolmissakymmenissä.
Mitkä on mahikset
5
401
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät mahikset! Luulenpa että moni kolmekymppinen Queer nainen menee noihin kriteereihin. Minä myös. Viehättävä ja fiksu on toki suhteellista.
- Anonyymi
Toistaiseksi näyttänyt melko huonolta. Vakavaa ja sitoutunutta parisuhdetta haen vain omasta vähemmistöstäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi näyttänyt melko huonolta. Vakavaa ja sitoutunutta parisuhdetta haen vain omasta vähemmistöstäni.
Onko sulla maantieteellinen rajaus kovin suppea?
- Anonyymi
Pitäisin mahdollisuuksia hyvinä, varsinkin jos on elintavat, mielenterveys ja elämänhallinta kunnossa. Kannattaa silti tutustua rauhassa, moni kakku on päältä kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423