BYPIAS ON SUOMEN PASKIN TYÖPAIKKA

Anonyymi-ap

Haluaisin vain tulla varoittamaan, että bypias on omalla urallani kaikista paskin työnantaja. Ulospäin Brändi näyttää hyvältä ja asiakkaita riittää, mutta työntekijälle tuo paikka on hirvitys. Pomoilla ei johtamistaitoja, palkat ja työajat surkeat, tiimihenkeä ei käytännössä ole, työtä valvotaan jatkuvasti ilman luottamusta ja positiivista palautteenantokulttuuria ei käytännössä ole...

Jokapäivä tuntui pahalta mennä töihin, onneksi löysin muita töitä. Nuoret vaatealasta kiinnostuneet naiset, välttäkää tätä työpaikkaa, kiitätte minua myöhemmin.

8

6599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hirveä työpaikka.

• Anonyymi

Totta joka sana

• Anonyymi

Samaa mieltä… kiertäisin kaukaa.

• Anonyymi

Missä hommissa olette olleet siellä?

• Anonyymi

Todella osuvasti kirjoitettu. Tätä työnantajaa ei voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Hyvin ylpeän oloinen muutenkin. En ymmärrä miten tyhmiä suomalaiset naiset ovat. Ostavat näitä huonolaatuisia muovisia tori-rytkyjä joihin vaihdetaan vain yrityksen logo ja myydään moninkertaisilla voitoilla. Rouva käytännössä asuu Espanjassa näillä tuloilla. Sensijaan että matkustaisit itse Espanjaan ja ostaisit näitä 160 e maksavia alle 15 eurolla. Tyhmyydestä saa maksaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä +1

• Anonyymi
      UUSI

Täysin samaa mieltä. Henkilökunta vaihtuu tiuhaan ja lähtijöitä on enemmän kun tulijoita. Yritystä johdetaan täysin ammattitaidottomasti, henkilökuntaa polkien. Tuotteiden laatu on luokatonta hintaansa nähden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe