Rammsteinin paras levy?

kaikki

Eka bändi josta tosiaan ei löydy sitä parasta
levyä. Jokainen natsaa omalla ajallaan.

8

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RammTam

Itse tykkään Reise Reise:sta eniten. Siinä on ehdottomasti paras ja tasaisin kokonaisuus. Sitten tulee Mutter, Sehnsucht ja perää pitää Herzeleid.

Tosin täytyy erikseen sanoa, että Sehnsucht on aivan loistava levy, mutta muutama huonompi biisi siinä pudottaa sen mun arvostuksessa vasta kolmannelle sijalle.

• Sehnsucht, Reise Reise, Mutter ja Herzeleid. Ainoa bändi, jonka kaikkia biisejä voi ja jaksaa kuunnella eikä tartte skippailla biisejä.

Kaikkeen kyllästyy aikanaan. Oli just 2kk tauko koko Rammsteinista. Nyt soi taas ja kovaa. Soitan sitä varsinkin silloin kun masentaa.

• Harri

Minulla levyt samassa järjestyksessä samoin perustein. Ilahduttavaa on huomata, että bändin jokainen uusi levy on ollut edellistä parempi! Mitä vielä onkaan tulossa?

• Jeese

En kyll osaa sanoa mikä on paras. Kaikki levyt on hyviä, mutta jos pitääpi valita. Se on sit Sehnsucht.

• Kamrusepas

Ei voi mitään. Siihen ei vain kyllästy.

• Flake on ihq

1. Mutter

2. Sehnsucht

3. Herzeleid

4. Reise, Reise

• ja levytkin

menevät minulla ihan samassa järjestyksessä! :)

• ja levytkin kirjoitti:

menevät minulla ihan samassa järjestyksessä! :)

Mielestäni tämä uusin albumi Reise Reise oli Rammsteinin huonoin levy, sillä siinä oli kieltämättä mukana jonkinlaista kaupallisuuden makua joka tuli parhaiten näkyviin siinä ettei Rammstein ollut enää niin raskasta musaa kun aikaisemmilla levyillä.

Sanoisin että Sehnchut ja Mutter ovat Rammsteinin parhaat albumit, sekä tuo "Live Aus Berlin" on myös hyvä. Ensimmäinen levy Herzeleid on myös varsin perinteistä Rammsteinia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      178
      7342
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3710
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      122
      3629
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      80
      2911
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      46
      2469
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      83
      2367
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      136
      1982
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1358
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      377
      1319
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      59
      1300
    Aihe