Ihanaa että on sisaruksia,varsinkin kun heihin on hyvät välit.
Hyvää sisarusten päivää 10.4.
6
233
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa on hyvät välit. Oikein Hyvää kevättä.
- Anonyymi
Onnelliset te joilla on sisaruksia , ainoana lapsena sitä aina toivoi sisaria vaan ei niitä tullut
- Anonyymi
Totta, hyvät sisarusvälit ovat kullan arvoisia, aina niihin ei vain voi itse vaikuttaa.
Minulla on kaksi sisarusta, joista toisen kanssa olemme läheisiä ja toisen kanssa emme. Läheisen kanssa vaihdamme kuulumisia ym. kun taas tämä vieraampi ei ole kiinnostunut lainkaan sisarustensa elämästä. Ihan vasta kutsuin hänet syntymäpäivilleni ja totesi vain, että katsotaan katsotaan. No, ei tietenkään tullut.
Lapsia meillä on neljä ja kovasti toivoisimme että pitäisivät toisiinsa yhteyttä mutta tätäkään ei voi pakottaa tai siihen vaikuttaa. Aikuisia kun ovat , rakentavat itse elämänsä ja ihmissuhteensaNäinhän se menee että monesti sisarussuhteisiinkaan ei voi vaikuttaa vaikka haluaisi. On myös sisaruksia jotka eivät ole missään tekemisissä toistensa kanssa vaikka väleissä ei mitään erikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423