Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tutkimuksiin

Anonyymi-ap

Nyt hyrynsalmisten kannattaa mennä tutkituttamaan geeninsä, lehtitietojen mukaan tiettyjen alueiden sisäsiittoisuus prosentit alkaa olla semmosissa lukemissa että vakavilta ongelmilta ei voida välttyä.

23

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja jäikö sodan aikana natseilta jotain geenejä. !! Kunnassahan on paljon persuja !!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818739R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No Hyryllä se on jo myöhäistä

    • Anonyymi

      Mahatko tarkoittaa syrjäseutulaisia

    • Anonyymi

      Googlesta löytyy geenitutkimus kainuu faktaa. Kannattaa lukea eikä arvailla

    • Anonyymi

      Natekin kiinnostui asiasta, joten omalääkäri antoi kannellisen purkin ja käski tuoda spermanäytteen labraan sukututkimusta varten.
      Nante lähti tekemään työtä käskettyä, mutta tuli sitten paikalle tyhjän purkin kanssa;
      -Tämä purkkihan on tyhjä, totesi lääkäri. -Miksi näin?
      -No minä yritin ensin itse oikealla kädellä, sitten vasemmalla. Akkakin yritti molemmin käsin. Sitten pyydettiin apua naapurin emännältä. Sekin yritti ensin käsin, mutta otti sitten tekohampaat pois ja yritti suullaan.., selitti Nante
      -Eikä vaan tullut, kyseli lääkäri
      -No ei, ei se purkin kansi auennut millään

      • Anonyymi

        Jäänyt tehoste ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäänyt tehoste ottamatta.

        Luitko vitsin ajatuksella? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko vitsin ajatuksella? 🤔

        Tuskinpa vaan täällä mitään luetaan tai edes kuunnella ajatuksella jokaisella on se sama softa kovalevylle vuosikymmenten aikana iskostunut. Jos täällä muukalainen erehtyy olemaan, vaikka vitsikäs niin katsotaan hyvin pitkään ja oudosti sekä pahimmassa tapauksessa vedetään herne nenään ja käsitetään vittuiluksi kaiki läpän heitto, mutta suosituinta on kuitenkin olla vahingoniloinen mikä ei tosiaankaan ole huumoria millään lailla, mutta se kyllä täällä naurattaa ja mitä pahemmin sattuu sitä makeimmat naurut.


    • Anonyymi

      Kainuu - tuo geenitutkimuksen ehtymätön aarreaitta

    • Anonyymi

      Hyrynsalmen keskustalaiset laitettu itämään kakkos pesän kautta,siellä on ravinteikkaampi kasvu alusta

    • Anonyymi

      Ei tartte, meijä suvussa on naikkoset haettu aina naapurikunnan pitäjistä🫵

      • Anonyymi

        Vähän kauempaa pitäis hakea, on niin sama kuin romaneilla,,,naapurista ei varasteta mutta seuraava talo on sitten lainsuojaton.
        Vuosikymmenien aikana naapurikunta on saanut samoja geenejä ja matkaa pitäisi olla muutamia kuntia välissä.


    • Anonyymi

      ''Mitä serkumpi, sen herkumpi'', opettivat aikoinaan vanhat miehet.
      Minä pöljä menin uskomaan ja otin serkun. Nyt siitä ei pääse enää eroon.

    • Anonyymi

      Paskat mitään tutkimista.
      Joka mökin nurkalla on kontallaan maailman paras pikku puun pilkkoja kettigillä kiinni.
      Siinä on tarpeeksi sukututkimusta nähtävillä.

    • Anonyymi

      Ei pie yhenkään kyläläesen mennä nuihin testilöihin, velpoika meni ja nyt on korkeesaaressa häkissä.

    • Anonyymi

      Mulla kävi 6 serkkua sukulaisissa Korkeasaaressa, henkilökunta otti ne kiinni ja panivat häkkiin, viikko vierähti ennenkuin uskoivat että eivät oo karanneita asukkeja vaan vierailijoita, korvaukseksi tapahtuneesta saivat uuet sisäänpääsyliput joita eivät kuulemma uskalla niitä käyttää.

    • Anonyymi

      Osallistuin kansalaisopiston sukututkimuskurssille. Pian alkoi tulla tuloksia, joiden mukaan olen sukua sekä anopille, että appiukolle.
      Lopetin siihen. Huono kurssi oli.

    • Anonyymi

      Mulle paljastui testeissä että äidin suku eskimoita isän puoli itäloikkareita.

    • Anonyymi

      Minulle testeissä selvisi että olen sukua kivikauden asukkaille.
      Molemmat ovat käyttäneet nahkaisia shortseja omistavat kauniit hampaat ja kulkevat nuija kädessä...

      • Anonyymi

        Oho, sulla hyvät geenit, toivottavasti oot jakanut monelle.


      • Anonyymi

        Kuulostaa, että olet hyryllä 1940-luvulla majailleiden euroopan remonttimiesten heimokantaa!
        Tarkastapa cullisi, onko kuusikanttinen?


    • Anonyymi

      Nanten isä joutui sairaalaan.
      Nante tuli katsomaan ja kyseli millaista hoitoa ukko saa.
      - Voe hyvä ihme! Teällä on niin hyvä hoeto. Tuo lääkirihi on niin taetava, osovaa kaiken muun lisäksi ennustoa seätkin.
      -Niin mitenkä niin, kyseli Nante
      -No eilenkin illalla kuiskutteli hoetajalle, että tuo Paljakan ukko ei enneä aoringonousuo neä. Ja niin vaen kävi, että tänä oamuna, kun heräsin, vettä ropotteli tulemaan taevaan täyvveltä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe