kaksoistutkinto?

Anonyymi-ap

Heippa, oon 15-vuotias nuori joka tarvitsee apua tai rohkasevia sanoja😭
hain yhteishauissa tosiaan varhaiskasvatusta opiskelmaan, ja tiedostan, että amiksen ytot tulee olemaan mulle varmasti helppoja. keskiarvokin mulla on noin.9 joten ihan perus fiksu oon.

mua sinäänsä kiinnostais kaksoistutkinto myös. Onko jollain kokemusta? kuinka rankkaa se sit on, että oiskoha musta käymää sitä loppuun asti

6

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En samaistu kunnolla ku hain lukioon, mut oon kuullut ettei se kuitenkaan oo niin rankka ku vois luulla ku siin teet niit lukio juttuihin vähemmä ku mitä tekisit jos oikeesti menisit lukioon

      • Anonyymi

        kiitos tästä


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818770T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Moikka! Mä suoritan ite nyt ensimmäistä vuotta kt-opintoja, ammattina vaatetus. Amiksen puolen ytot tosiaan on helpompia kuin lukiotavoitteiset ja tollasella keskiarvolla pärjäisit siellä helposti.
      Lukio-opinnot taas on tietysti kattavampia ja haastavampia, mutta niissä pärjää kyllä. Oon ite kans valmistunut peruskoulusta ysin keskiarvolla ja sama meininki on jatkunut lukion aineissa. Huonoin numero mitä oon saanu on ollu 8. Eli ei se näin ekana vuonna mitenkää vaikeeta oo ollut. Riippuu tosi paljon tietty paljonko niihin opintoihin panostaa. Mulla on kavereita jotka tuskin pääsee kurssejaan läpi, mutta ei sekään mikään maailman loppu oo.
      Eli vastakseni sun kysymykseen niin, henkilökohtaisesti en oo kokenut itse opintoja rankkana, eikä ne olekkaan jos muutenkin tykkää opiskella ja on hyvä siinä. Rankkana oon kyllä pitänyt tätä aikatauluttamisia, koska se miten helposti kaikki opinnot pystytään järjestämään niin ettet jää jälkeen tai missaa jotain olennaista kummastakaan tutkinnosta on niin koulukohtaista. Esim. mulla tuppaantunut kasautumaan välillä päällekkäin molempien koulujen hommia, mutta onneks on niin ymmärtäväiset opet ja muu henkilökunta, että ne on auttanut järjestelyissä niin, että itellä säilyy järki päässä :D
      Joten jos sulla on paljon motivaatiota ja intoa suorittaa molemmat tutkinnot niin suosittelen ehdottomasti! Ite oon tykännyt enkä kadu päätöstä.

      Tsemppiä valinnan tekoon!

      ps. kaksoistutkinnon voi aina jättää kesken ja siirtyä normi ytoihin jos käy liian rankaks! :)

      • Anonyymi

        kiitos paljon tästä! näistä muitten kokemuksista saa nimittäin huomattavaa apua😭


    • Anonyymi

      muuta takas ruottiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe