Heippa, oon 15-vuotias nuori joka tarvitsee apua tai rohkasevia sanoja😭
hain yhteishauissa tosiaan varhaiskasvatusta opiskelmaan, ja tiedostan, että amiksen ytot tulee olemaan mulle varmasti helppoja. keskiarvokin mulla on noin.9 joten ihan perus fiksu oon.
mua sinäänsä kiinnostais kaksoistutkinto myös. Onko jollain kokemusta? kuinka rankkaa se sit on, että oiskoha musta käymää sitä loppuun asti
kaksoistutkinto?
6
508
Vastaukset
- Anonyymi
En samaistu kunnolla ku hain lukioon, mut oon kuullut ettei se kuitenkaan oo niin rankka ku vois luulla ku siin teet niit lukio juttuihin vähemmä ku mitä tekisit jos oikeesti menisit lukioon
- Anonyymi
kiitos tästä
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17818770T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Moikka! Mä suoritan ite nyt ensimmäistä vuotta kt-opintoja, ammattina vaatetus. Amiksen puolen ytot tosiaan on helpompia kuin lukiotavoitteiset ja tollasella keskiarvolla pärjäisit siellä helposti.
Lukio-opinnot taas on tietysti kattavampia ja haastavampia, mutta niissä pärjää kyllä. Oon ite kans valmistunut peruskoulusta ysin keskiarvolla ja sama meininki on jatkunut lukion aineissa. Huonoin numero mitä oon saanu on ollu 8. Eli ei se näin ekana vuonna mitenkää vaikeeta oo ollut. Riippuu tosi paljon tietty paljonko niihin opintoihin panostaa. Mulla on kavereita jotka tuskin pääsee kurssejaan läpi, mutta ei sekään mikään maailman loppu oo.
Eli vastakseni sun kysymykseen niin, henkilökohtaisesti en oo kokenut itse opintoja rankkana, eikä ne olekkaan jos muutenkin tykkää opiskella ja on hyvä siinä. Rankkana oon kyllä pitänyt tätä aikatauluttamisia, koska se miten helposti kaikki opinnot pystytään järjestämään niin ettet jää jälkeen tai missaa jotain olennaista kummastakaan tutkinnosta on niin koulukohtaista. Esim. mulla tuppaantunut kasautumaan välillä päällekkäin molempien koulujen hommia, mutta onneks on niin ymmärtäväiset opet ja muu henkilökunta, että ne on auttanut järjestelyissä niin, että itellä säilyy järki päässä :D
Joten jos sulla on paljon motivaatiota ja intoa suorittaa molemmat tutkinnot niin suosittelen ehdottomasti! Ite oon tykännyt enkä kadu päätöstä.
Tsemppiä valinnan tekoon!
ps. kaksoistutkinnon voi aina jättää kesken ja siirtyä normi ytoihin jos käy liian rankaks! :)- Anonyymi
kiitos paljon tästä! näistä muitten kokemuksista saa nimittäin huomattavaa apua😭
- Anonyymi
muuta takas ruottiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701