kaksoistutkinto?

Anonyymi-ap

Heippa, oon 15-vuotias nuori joka tarvitsee apua tai rohkasevia sanoja😭
hain yhteishauissa tosiaan varhaiskasvatusta opiskelmaan, ja tiedostan, että amiksen ytot tulee olemaan mulle varmasti helppoja. keskiarvokin mulla on noin.9 joten ihan perus fiksu oon.

mua sinäänsä kiinnostais kaksoistutkinto myös. Onko jollain kokemusta? kuinka rankkaa se sit on, että oiskoha musta käymää sitä loppuun asti

6

426

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En samaistu kunnolla ku hain lukioon, mut oon kuullut ettei se kuitenkaan oo niin rankka ku vois luulla ku siin teet niit lukio juttuihin vähemmä ku mitä tekisit jos oikeesti menisit lukioon

• Anonyymi

kiitos tästä

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818770T

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Moikka! Mä suoritan ite nyt ensimmäistä vuotta kt-opintoja, ammattina vaatetus. Amiksen puolen ytot tosiaan on helpompia kuin lukiotavoitteiset ja tollasella keskiarvolla pärjäisit siellä helposti.
      Lukio-opinnot taas on tietysti kattavampia ja haastavampia, mutta niissä pärjää kyllä. Oon ite kans valmistunut peruskoulusta ysin keskiarvolla ja sama meininki on jatkunut lukion aineissa. Huonoin numero mitä oon saanu on ollu 8. Eli ei se näin ekana vuonna mitenkää vaikeeta oo ollut. Riippuu tosi paljon tietty paljonko niihin opintoihin panostaa. Mulla on kavereita jotka tuskin pääsee kurssejaan läpi, mutta ei sekään mikään maailman loppu oo.
      Eli vastakseni sun kysymykseen niin, henkilökohtaisesti en oo kokenut itse opintoja rankkana, eikä ne olekkaan jos muutenkin tykkää opiskella ja on hyvä siinä. Rankkana oon kyllä pitänyt tätä aikatauluttamisia, koska se miten helposti kaikki opinnot pystytään järjestämään niin ettet jää jälkeen tai missaa jotain olennaista kummastakaan tutkinnosta on niin koulukohtaista. Esim. mulla tuppaantunut kasautumaan välillä päällekkäin molempien koulujen hommia, mutta onneks on niin ymmärtäväiset opet ja muu henkilökunta, että ne on auttanut järjestelyissä niin, että itellä säilyy järki päässä :D
      Joten jos sulla on paljon motivaatiota ja intoa suorittaa molemmat tutkinnot niin suosittelen ehdottomasti! Ite oon tykännyt enkä kadu päätöstä.

Tsemppiä valinnan tekoon!

ps. kaksoistutkinnon voi aina jättää kesken ja siirtyä normi ytoihin jos käy liian rankaks! :)

• Anonyymi

kiitos paljon tästä! näistä muitten kokemuksista saa nimittäin huomattavaa apua😭

• Anonyymi

muuta takas ruottiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5310
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2753
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2272
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1814
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      25
      1790
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      38
      1767
    7. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      6
      1753
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      94
      1628
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1505
    10. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      74
      1473
    Aihe