kaksoistutkinto?

Anonyymi-ap

Heippa, oon 15-vuotias nuori joka tarvitsee apua tai rohkasevia sanoja😭
hain yhteishauissa tosiaan varhaiskasvatusta opiskelmaan, ja tiedostan, että amiksen ytot tulee olemaan mulle varmasti helppoja. keskiarvokin mulla on noin.9 joten ihan perus fiksu oon.

mua sinäänsä kiinnostais kaksoistutkinto myös. Onko jollain kokemusta? kuinka rankkaa se sit on, että oiskoha musta käymää sitä loppuun asti

6

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En samaistu kunnolla ku hain lukioon, mut oon kuullut ettei se kuitenkaan oo niin rankka ku vois luulla ku siin teet niit lukio juttuihin vähemmä ku mitä tekisit jos oikeesti menisit lukioon

      • Anonyymi

        kiitos tästä


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818770T

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Moikka! Mä suoritan ite nyt ensimmäistä vuotta kt-opintoja, ammattina vaatetus. Amiksen puolen ytot tosiaan on helpompia kuin lukiotavoitteiset ja tollasella keskiarvolla pärjäisit siellä helposti.
      Lukio-opinnot taas on tietysti kattavampia ja haastavampia, mutta niissä pärjää kyllä. Oon ite kans valmistunut peruskoulusta ysin keskiarvolla ja sama meininki on jatkunut lukion aineissa. Huonoin numero mitä oon saanu on ollu 8. Eli ei se näin ekana vuonna mitenkää vaikeeta oo ollut. Riippuu tosi paljon tietty paljonko niihin opintoihin panostaa. Mulla on kavereita jotka tuskin pääsee kurssejaan läpi, mutta ei sekään mikään maailman loppu oo.
      Eli vastakseni sun kysymykseen niin, henkilökohtaisesti en oo kokenut itse opintoja rankkana, eikä ne olekkaan jos muutenkin tykkää opiskella ja on hyvä siinä. Rankkana oon kyllä pitänyt tätä aikatauluttamisia, koska se miten helposti kaikki opinnot pystytään järjestämään niin ettet jää jälkeen tai missaa jotain olennaista kummastakaan tutkinnosta on niin koulukohtaista. Esim. mulla tuppaantunut kasautumaan välillä päällekkäin molempien koulujen hommia, mutta onneks on niin ymmärtäväiset opet ja muu henkilökunta, että ne on auttanut järjestelyissä niin, että itellä säilyy järki päässä :D
      Joten jos sulla on paljon motivaatiota ja intoa suorittaa molemmat tutkinnot niin suosittelen ehdottomasti! Ite oon tykännyt enkä kadu päätöstä.

      Tsemppiä valinnan tekoon!

      ps. kaksoistutkinnon voi aina jättää kesken ja siirtyä normi ytoihin jos käy liian rankaks! :)

      • Anonyymi

        kiitos paljon tästä! näistä muitten kokemuksista saa nimittäin huomattavaa apua😭


    • Anonyymi

      muuta takas ruottiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe