Vai kirjoitteletko muista syistä?
Pyritkö tavoittamaan jonkun täällä?
20
843
Vastaukset
- Anonyymi
En. Haluun varmistaa ettei kellään oo mitään käryä kuka oon. Mua luultiin jo yheksi mun kaveriksi kun kirjoitan ihan random tyyleillä ja välillä tulee väkisin senkin tyyliä. Porukat alko kyseleen siltä miks se kirjoittaa tänne sinkkuna kun on aviksessa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819142V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En ole ikinä tajunnut sitä konseptia, että tää olis joku deittipalsta.
- Anonyymi
Sama, deittipalstat on ihan eri. Sitäpaitsi jos on esim. entiselle asiaa, mitä näyttää joillain olevan kaihoisista viesteistä päätellen, luulisi nyt jotakin muutakin kautta tavoittavan....
- Anonyymi
Aika outo kysymys? Deittipalstat on erikseen, eikä kiinnosta tuuliviiribisset.
- Anonyymi
Itse ehkä toivon tavoittavani tätä kautta erään tietyn. Arkielämässä omien tuntemuksieni ilmaisu ja asioiden tarkempi tiedustelu ja tunnustelu on monestakin syystä niin mutkikas tie etten tiedä rohkenisinko sinne koskaan lähtemään.
- Anonyymi
Oiskohan suora yhteydenotto sittenkin vähemmän mutkikas tapa tavoittaa ihminen kuin nimetön huutelu keskustelupalstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan suora yhteydenotto sittenkin vähemmän mutkikas tapa tavoittaa ihminen kuin nimetön huutelu keskustelupalstalla?
Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.
Onko hän sen tyyppinen että salaisi aikeensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.
Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.
Meillä ollaan nykyään pääasiassa videoyhteyksissä. Satunnaisesti näkee jonkun käytävillä, lounaalla tmv. Tapaan säännöllisesti vain yhtä työkaveria, eikä hänen kanssaan ole mitään, joten ihastuminen työpaikalla on mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän sen tyyppinen että salaisi aikeensa?
Ei varsinaisesti, mutta hänen signaaleistaan ei aina ota helpolla selvää. Tässä tapauksessa saa myös arvuutella vielä sitäkin, että onkohan edes naisista kiinnostunut vaiko ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.
Pienemmissä työyhteisöissä joissa töitä tehdään muutenkin tiiviisti yhdessä sellainen ei ole välttämättä niin erottuvaa. Omista tulkinnoista varmistuminen käykin aika haastavaksi.
- Anonyymi
En mutta jos valokuvaajanainen haluaisi oikeasti tutustua niin hänelle olen vapaa.
Ensimmäisiä kertoja kun täällä kirjoittelin (anonyymina), niin "salaa" toivoin, jotta tunteideni kohde eksyisi tänne palstoille ja näkisi mun kirjoittaman tekstin, jossa tunteistani häntä kohtaan kerroin. Toisaalta pidin sitä kyllä erittäin epätodennäköisenä, koska hän oli ja on edelleen mitä luultavimmin hetero 😁
Eipä tainnut eksyä, enkä koskaan tunteistani oikeassa elämässäkään hänelle kertonut.- Anonyymi
Hauskaa lukea, juurikin tämmöisenä jota kaikki varmaan pitävät täysin heterona, ja sitten kuitenkin täällä salaa elättelen tilannetta kuinka joku silmänsä minuun iskenyt pohtiikin näkevänsä tämän "heterouteni" lävitse, ja tietysti haikailee täällä perääni koska kuinkas muutenkaan. 😂 Ehkä arki on jo liian harmaata kun näissä mielikuvissa viihtyy niin villin hyvin, mutta eihän ne ajatukset pahaa tee. 🤭🤫
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa lukea, juurikin tämmöisenä jota kaikki varmaan pitävät täysin heterona, ja sitten kuitenkin täällä salaa elättelen tilannetta kuinka joku silmänsä minuun iskenyt pohtiikin näkevänsä tämän "heterouteni" lävitse, ja tietysti haikailee täällä perääni koska kuinkas muutenkaan. 😂 Ehkä arki on jo liian harmaata kun näissä mielikuvissa viihtyy niin villin hyvin, mutta eihän ne ajatukset pahaa tee. 🤭🤫
Ei kai ne ajatukset pahaa tee ja jos niillä saa vähän väriä elämään 😉
- Anonyymi
Ajattelen ja luulen ett hän saattaisi käydä täälläkin 🥰
- Anonyymi
Olisitki eräs ihana T nainen jota ole ikävöinyt monta monta vuotta 🤩❤️
- Anonyymi
Välillä kokeilen villitä sydäntäni pohtimalla, että mitä jos tietty läheinen ystäväni kävisikin täällä (hyvin mahdollista myös) ja jollain taikavoimalla yhdistäisi hänelle suuntaamani rakkaudentunnustuksen sen jättäjään...
Pikku jännitys on hauskaa vaikka en edes tiedä miten tunnustukseni kanssa siitä etenisin. Joskus jos ihana J:ni päädyt tänne, antaisin luultavasti aika yllätyksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522