Pyritkö tavoittamaan jonkun täällä?

Anonyymi-ap

Vai kirjoitteletko muista syistä?

20

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Haluun varmistaa ettei kellään oo mitään käryä kuka oon. Mua luultiin jo yheksi mun kaveriksi kun kirjoitan ihan random tyyleillä ja välillä tulee väkisin senkin tyyliä. Porukat alko kyseleen siltä miks se kirjoittaa tänne sinkkuna kun on aviksessa.

    • Anonyymi

      En ole ikinä tajunnut sitä konseptia, että tää olis joku deittipalsta.

      • Anonyymi

        Sama, deittipalstat on ihan eri. Sitäpaitsi jos on esim. entiselle asiaa, mitä näyttää joillain olevan kaihoisista viesteistä päätellen, luulisi nyt jotakin muutakin kautta tavoittavan....


    • Anonyymi

      Aika outo kysymys? Deittipalstat on erikseen, eikä kiinnosta tuuliviiribisset.

    • Anonyymi

      Itse ehkä toivon tavoittavani tätä kautta erään tietyn. Arkielämässä omien tuntemuksieni ilmaisu ja asioiden tarkempi tiedustelu ja tunnustelu on monestakin syystä niin mutkikas tie etten tiedä rohkenisinko sinne koskaan lähtemään.

      • Anonyymi

        Oiskohan suora yhteydenotto sittenkin vähemmän mutkikas tapa tavoittaa ihminen kuin nimetön huutelu keskustelupalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan suora yhteydenotto sittenkin vähemmän mutkikas tapa tavoittaa ihminen kuin nimetön huutelu keskustelupalstalla?

        Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.

        Onko hän sen tyyppinen että salaisi aikeensa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemmekin yhteydessä usein ihan päivittäin, mutta ihan aina kaikkea haluamaansa ei kannata sanoa tai kysyä. Esimerkiksi ystävien ja työkavereiden kesken siitä voi seurata tarpeetonta kiusaantuneisuutta, mikäli tilanne ei ole päivänselvä.

        Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.

        Meillä ollaan nykyään pääasiassa videoyhteyksissä. Satunnaisesti näkee jonkun käytävillä, lounaalla tmv. Tapaan säännöllisesti vain yhtä työkaveria, eikä hänen kanssaan ole mitään, joten ihastuminen työpaikalla on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sen tyyppinen että salaisi aikeensa?

        Ei varsinaisesti, mutta hänen signaaleistaan ei aina ota helpolla selvää. Tässä tapauksessa saa myös arvuutella vielä sitäkin, että onkohan edes naisista kiinnostunut vaiko ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mulla olisi työpaikalla joku kiinnostus, ramppaisin jatkuvasti juttelemassa sen pakeilla ja juttu kävisi ilmi jo siitä.

        Pienemmissä työyhteisöissä joissa töitä tehdään muutenkin tiiviisti yhdessä sellainen ei ole välttämättä niin erottuvaa. Omista tulkinnoista varmistuminen käykin aika haastavaksi.


    • Anonyymi

      En mutta jos valokuvaajanainen haluaisi oikeasti tutustua niin hänelle olen vapaa.

    • Ensimmäisiä kertoja kun täällä kirjoittelin (anonyymina), niin "salaa" toivoin, jotta tunteideni kohde eksyisi tänne palstoille ja näkisi mun kirjoittaman tekstin, jossa tunteistani häntä kohtaan kerroin. Toisaalta pidin sitä kyllä erittäin epätodennäköisenä, koska hän oli ja on edelleen mitä luultavimmin hetero 😁
      Eipä tainnut eksyä, enkä koskaan tunteistani oikeassa elämässäkään hänelle kertonut.

      • Anonyymi

        Hauskaa lukea, juurikin tämmöisenä jota kaikki varmaan pitävät täysin heterona, ja sitten kuitenkin täällä salaa elättelen tilannetta kuinka joku silmänsä minuun iskenyt pohtiikin näkevänsä tämän "heterouteni" lävitse, ja tietysti haikailee täällä perääni koska kuinkas muutenkaan. 😂 Ehkä arki on jo liian harmaata kun näissä mielikuvissa viihtyy niin villin hyvin, mutta eihän ne ajatukset pahaa tee. 🤭🤫


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa lukea, juurikin tämmöisenä jota kaikki varmaan pitävät täysin heterona, ja sitten kuitenkin täällä salaa elättelen tilannetta kuinka joku silmänsä minuun iskenyt pohtiikin näkevänsä tämän "heterouteni" lävitse, ja tietysti haikailee täällä perääni koska kuinkas muutenkaan. 😂 Ehkä arki on jo liian harmaata kun näissä mielikuvissa viihtyy niin villin hyvin, mutta eihän ne ajatukset pahaa tee. 🤭🤫

        Ei kai ne ajatukset pahaa tee ja jos niillä saa vähän väriä elämään 😉


    • Anonyymi

      Ajattelen ja luulen ett hän saattaisi käydä täälläkin 🥰

      • Anonyymi

        Olisitki eräs ihana T nainen jota ole ikävöinyt monta monta vuotta 🤩❤️


    • Anonyymi

      Välillä kokeilen villitä sydäntäni pohtimalla, että mitä jos tietty läheinen ystäväni kävisikin täällä (hyvin mahdollista myös) ja jollain taikavoimalla yhdistäisi hänelle suuntaamani rakkaudentunnustuksen sen jättäjään...

      Pikku jännitys on hauskaa vaikka en edes tiedä miten tunnustukseni kanssa siitä etenisin. Joskus jos ihana J:ni päädyt tänne, antaisin luultavasti aika yllätyksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe