On se kumma että Lyylin grillin omistaja ei valvo itse grilliltä myytävien tuotteiden laatua. Laittais menestyneelle grillille päiväksi oppimaan omat työntekijät. Sääli että teki hienon grillin ja laatuun ei panosteta pätkääkään. Monelta jo kuullut miten Lyylin taso on laskenut kuin lehmän häntä. Toivottavasti omistaja tekee ryhtiliikkeen ennen kuin konkurssi uhkaa.
Lyylin grilli
9
1756
Vastaukset
- Anonyymi
No onpa harmi jos nuin on käynny hyvälle rillille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17819335D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Uskomattoman epätasalaatuista ruokaa! Luulis että opetetaan kaikille samallaila ruokien teko. Ollaan annettu niin monta kertaa anteeks, että enään ei kyllä mennä.
- Anonyymi
Onneks on Paussin paikka❤️
- Anonyymi
On juurikin vaihtelevaa tuuripeliä millaiset eväät saa. Onneksi voi suunnata paussiin tai turtleen niin ei tarvitse pettyä.
- Anonyymi
Nyt galluppia: mistä irtoaa kannuksen parhaat kebabranet?
- Anonyymi
Turtlesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turtlesta
Ei todellakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan
voisit sitte samalla antaa sen oman mielipiteesi asiaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757