Olen 18-vuotias nuorimies ja kokemusta lähinnä runkkailusta ja imuttelusta. Muutaman kerran Voguessa käydessäni on kuitenkin tullut tilanteita joissa minulle on ehdotettu panoa. En kuitenkaan ole uskaltanut koska pelkään mahdollista kipua ja noloa tilannetta jos joudun ns. perääntymään, enkä haluaisi sellaista mainetta.
Olen päättänyt alkaa harjoituttamaan anustani erilaisilla dildoilla ja dilaattoreilla.
Mikä teidän mielestänne olisi sellainen paksuus, että jos sen saa kivutta sisääni, niin silloin uskaltaisi antaa huoletta peppua eikä tarvitsisi pelätä ettei se mahtuisikaan tai tekisi liian kipeetä?
Peniksen keskimääräinen läpimitta
14
610
Vastaukset
- Anonyymi
Suureneva kuulasarja jossa naru.
- Anonyymi
Sitä panoa pitää itse haluta, ei kai sitä muuten siihen ryhtyisi. Turha alkaa jotain miellyttää, jos ei itse tunne haluavansa jotain.
- Anonyymi
aina kun annan olen valmis oli koko mikä hyvänsä
- Anonyymi
Yritäpä löytää sellaisia dilaattoreita joissa paksuin olisi jotain 4,5cm läpimitaltaan. Aloita pienemmillä ja aina niin, ettei mitään kipua esiinny ja kun olet saanut sen paksuimman sisääsi kivutta, niin melko varmasti voit sen jälkeen huoletta antaa lähes tulkoon kelle vain.
- Anonyymi
ja kun viimein tulee se tomaatti terska olet valmis ottamaan
- Anonyymi
Vogueen vaan ja huudat neitsytbebaa olevan tarjolla, niin saat kunnolla harjoitusta. Mitään leluja tarvi.
- Anonyymi
saako varmasti kans
- Anonyymi
kerran porukassa sanoivat mulle et näin suurta et oo ennen saanut pituus 25 mutta paksuus 5cm lopuks kaveri jolla 14cm mutta tomaatti nokassa johan laukesin
- Anonyymi
se ihana kipu siitä tekee sen nautinnon klunssin jälkeen ei oo ku suoraa putkee mitä useimmin klunssi kulkee ees taas tiedät saaneesi
- Anonyymi
Etkö voi mennä seksisivuille näistä asioita keskustelemaan
- Anonyymi
Eihän tällä sivulla muusta ole puhetta, joten miksi pitäisi?
- Anonyymi
Penis antaa aina myötä jonkin verran, toisin kuin dildo. Penishän on lihasta, se saa olla huomattavasti dildoa paksumpia.
- Anonyymi
Ei lihasta vaan paisuvaista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887