Ihan uteliaisuuttani kyselen, että mitä älypuhelimella jne. ohjattavia älykodin laitteita sivuston lukijoilla on? Millaisia laitteita on jo käytössä ja minkä laitteiden hankkiminen on käynyt mielessä? Kiinnostaa nimenomaan mitä laitteita käytätte tai olette harkinneet hankittavan. Tässä ketjussa ei niinkään minua kiinnosta tietoturva-asiat jne vaan vain laitteet ja kokemukset niistä. Eli jos joku heti aikoo muuttaa ketjun väittelyksi tietoturvasta tai vastaavaa niin antakaa olla, se ei nyt ole se mikä kiinnostaa.
Gallup: Mitä älykodin laitteita sinulla on?
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä mulla on jo:
- Bosch tiskikone
- iRobot Roomba J7+ robotti-imuri
- Philipsin airfryeri
- Philips Hue -älyvalot
- RuuviTag -lämpötila jne -antureita
- Ikean älypimennysrullaverhot makuuhuoneessa ja olohuoneessa
- Chromecast with Google TV 4k
Näiden hankkiminen on harkinnassa:
- Bosch pyykinpesukone
- vesivuotovahti tiskikoneelle
- palohälytin
- älyovikello
- älypistorasioita
Joskus myöhemmin saatan ehkä hankkia nämä:
- Bosch kuivausrumpu
- kahviautomaatti- Anonyymi
Jäi mainitsematta, että itselläni seuraavaksi hankittaviksi harkittujen joukossa on myös iRobotin robottimoppi.
- Anonyymi
Ei mitään. Tietoturva on näissä heikkoa kun ajatellaan vuosia eteenpäin.
- Anonyymi
Nokian matkapuhelin 1990 luvulta
- Anonyymi
Brutaalia.
- Anonyymi
Minulla on typeryskoti enkä kaipaa tuollaisia vehkeitä.
- Anonyymi
Ei ole mitään, ja tuskin tuleekaan. Vaikka et tietoturvasta halua kuulla, niin se on näiden kohdalla arvoitus. Siksi jätän itse nuo muiden leluiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014