KX Adapteri

Anonyymi-ap

Tuli hommattua XBox One pelikonsoliin KX-Adapteri, johon saa liitettyä langallisen peliohjaimen, näppäimistön ja hiiren.
Tosin näppäimistöä varten tuon hankin ja langallisen peliohjaimen, hiirtä en käytä
pelikonsolin kanssa.
Näppäimistö toimii ja on erittäin paljon helpompaa kirjoittaa pelissä chatissa näppäimistöllä, kuin ohjaimella, joka on ihan toivottoman hidasta.
Yksi miinus, ei toimi aikanaan Turtles Beach peliohjain, ei käynnisty pelikonsoli peliohjaimesta, kuten käynnistyy suoraan konsoliin kytkettynä.
Tuota peliohjainta haluan käyttää, koska siinä on chatin ja peliäänen voimakkuuden säätö.
XBox mukana tulleessa ohjaimessa ei ainakaan kuule omaa puheääntä kuulokkeista, kuten Tertles Beach peliohjaimeen kuulokkeet kytkemällä.

Toimii, kun kytkee peliohjaimen konsolin usb liitäntään,
Tosin täytyy hankkia usb 3.0hubi, ei riitä muuten liitännät, kun on 3 usb liitäntää ja kaksi on käytössä ulkoisille kiintolevyille pelien tallennukseen ja pelaamisen tallennukseen ja kolmas KX-Adapterille ja yksi vielä pitäisi olla langalliselle peliohjaimelle.

0

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        199
        6994
      2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        159
        2066
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        113
        1698
      4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        51
        1400
      5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        55
        1268
      6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
        Kauhava
        55
        1140
      7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
        Ikävä
        100
        1084
      8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
        Kouvola
        7
        1016
      9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
        Maailman menoa
        253
        961
      10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
        Ikävä
        41
        949
      Aihe