Nyt on ipad air2 16gt muisti ja alkaa hidastua. Muisti täynnä kokoajan ja päivitys tietokoneen kautta. Eli 8v ollutkin huoletonta ja nyt uusin ipadin. Otsikon pad lienee se paras jolla taas menee 8v vai joku muu malli,mikä? Käyttö on surfausta ei mitään raskasta ja kotiverkossa vain ei gsm korttia tartte. Lienee tuo M1 pakollinen juttu.
Ipad M1 air 799 euroa 64gt muistilla paras airko
5
471
Vastaukset
- Anonyymi
Samsungin Android tabletti. Applen rajoitetuista vehkeistä kannattaa pysyä jatkossa kaukana..
- Anonyymi
Itse hankin aikoinaan ipad 4 "retina" tabletin kun halvalla tarjouksessa oli joskus 2013. Nyt sillä ei voi selailla kuin jotain kevyitä Wikipedian kaltaisia sivustoja. Youtube toimii mutta erittäin tahmeaa on käyttö.
Välttää tuo vielä netin selailussa mutta kaikki sivut eivät toimi koska ipadin selain on niin vanha eikä päivityksiä tule enää. - Anonyymi
Tuolla hinnalla tallennustilan pitäisi olla jo 256. Itsellä on nyt tavallinen pad 64 ja maksoin siitä vajaat 400€ plus kuori.
- Anonyymi
Ei siinä mitään 64Gt muistia ole vaan 8Gt. 64Gt on tallennustila.
Apple iPad Air M1 64 Gt
Tallennustila ja muisti
Tallennuskapasiteetti (Gt): 64
Keskusmuistin määrä (Gt): 8- Anonyymi
iPadit on kovia saastumaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat843132Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053