Koulu-uintia, jippii -.-

Anonyymi-ap

Kohta ollaan taas menossa luokan kanssa uimaan. Kaikki muut on vaan että " jee uinti on parasta! " mutta mä en. Mua inhottaa olla alasti muiden nähden, vielä kun olen varmaan ainoa jolla on murrosikä alkanut, kaikki varmaan tuijottaa niinkuin viimeksi. Mulla on tällä hetkellä menkat, toivottavasti ne on silloin jo ohi kun en uskalla kertoa kenellekään. Olen vitosella.

Tuleeko mulle wilmaan joku merkintä, jos lintsaan koulusta? Oon aina ollut kiltti tyttö ja minua pelottaa jos vanhemmat saisi tiedon, etten ollut koulussa. Ne varmaan suuttuu jos oikeasti uskallan lintsata.

4

829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jooh, mulla lähes sama ongelma.

• Anonyymi

Mulla on tämä aivan sama ongelma ja se on vähän nolo mut mua ärsyttää ku se tyttö jolla on eniten murrosikä (se ei siis oo mun kaveri mut se on mun luokalla mut anyways) niin se ei ikinä oo kouluuinneis ett ompa mukavaa

• Anonyymi

Yläasteella tuli uinneista lintsattua toisten kanssa, kun ei kaikkea liikunnassa jaksa. Saisivat vähän höllentää, ettei niin tiukkana olla kaikkien suoritusten kanssa.

• Anonyymi

Tamponi vaihtoehto?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe