Winx club

Stella

Kenen mielestä Winx club maailman parhain ohjelma? Mun mielestä ainakin. Olen katsonut siitä joka ikisen jakson, siis joka ikisen, mutta kurja kun se nyt loppui. Vai tuleeko vielä Sub-tv:ltä? Ennenhän tuli Mtv3:lta sunnuntaiaamuisin mutta on kuin maailman loppu kun maailman paras ohjelma lopetettiin! Ja olisi hauska tietää, kuka teidän muiden mielestä on paras Winx-club ohjelmassa. Mun mielestä ainakin Stella ja Flora, mutta jos yks on sanottava niin Stella. Mukavaa kevään jatkoa kaikille!
t: Stella-fani

28

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa

      ...winx oo loppunu, ne uudet jaksot ei vaa oo viel alkanu! Ne alkaa syksyllä. Nyt telkast tulee winx uusinnat! Mun lempparit on Stella ja Flora. Ehdoton suosikki on Flora.

      • Stella

        Aivan ihanaa et ne alkaa syksyllä! ´Muuten, miltä kanavalta ja mihin aikaan Winxin uusinnat tulee? Olisi niin mukava katsoa...


    • ~^_^~

      Hei
      Joo kyllä winx club on yksi suosikki ohjelmistani...
      Winx clubi:han (uusinnat) tulee huomenna sunnuntaina kello 8.50 mtv 3.. Kivaa että se palaa tauolta..
      Mun lempi hahmo on Flora

    • Sitka

      WiNx On MuStA MaAiLmAn PaRaS OhJeLmA!!!

      • Stella

        Niin, munkin mielestä se on niin ykkösohjelma ettei vois lähemmäs numeroo 1 mennä! Ihanaa se tuli tänään! Mun suosikkini on Stella, Trixeistä en kauheesti pidä mut jos niistä yks pitää sanoo mikä olis paras ni ehkä Icy... Darcylla hirveet hiukset, mädänvihreet.


      • Erkki
        Stella kirjoitti:

        Niin, munkin mielestä se on niin ykkösohjelma ettei vois lähemmäs numeroo 1 mennä! Ihanaa se tuli tänään! Mun suosikkini on Stella, Trixeistä en kauheesti pidä mut jos niistä yks pitää sanoo mikä olis paras ni ehkä Icy... Darcylla hirveet hiukset, mädänvihreet.

        ...Miten "teh true pissis-sarja" Winxistä on tullut niin suosittu? Juoni on läpeensä kulutettu, ja keijutkin olisivat out, jos heillä Winxissä ei olisi tiukkoja ja paljastavia vatteita.

        Käsittämätöntä tuubaa.


      • ~^_^~
        Erkki kirjoitti:

        ...Miten "teh true pissis-sarja" Winxistä on tullut niin suosittu? Juoni on läpeensä kulutettu, ja keijutkin olisivat out, jos heillä Winxissä ei olisi tiukkoja ja paljastavia vatteita.

        Käsittämätöntä tuubaa.

        Mieti vaan ihan rauhassa.......


      • Stella
        Erkki kirjoitti:

        ...Miten "teh true pissis-sarja" Winxistä on tullut niin suosittu? Juoni on läpeensä kulutettu, ja keijutkin olisivat out, jos heillä Winxissä ei olisi tiukkoja ja paljastavia vatteita.

        Käsittämätöntä tuubaa.

        No, miten ne paljastavat ja tiukat vaatteet nyt ottaa... Ajattele, eihän se olisi suosittu jos keijuilla olisi löysä farkkuhame ja tavallinen t-paita ja jotkut arkipäiväiset punaiset lenkkarit, tai jos ne olisivat aidon näköisiä kuin Barbie-nuket. Minusta se on tosi hyvä sarja! Ja keijujen vaatetuksen voi ottaa sillä tavalla, että vaikka ne ovatkin paljastavia, niin eihän niistä mitään näy, muuta kuin pitkästi mahaa! Kannattaa seurata sitä vähän aikaa niin sitten tajuaa, miksi se on niin suosittu!


      • ~^_^~
        Stella kirjoitti:

        No, miten ne paljastavat ja tiukat vaatteet nyt ottaa... Ajattele, eihän se olisi suosittu jos keijuilla olisi löysä farkkuhame ja tavallinen t-paita ja jotkut arkipäiväiset punaiset lenkkarit, tai jos ne olisivat aidon näköisiä kuin Barbie-nuket. Minusta se on tosi hyvä sarja! Ja keijujen vaatetuksen voi ottaa sillä tavalla, että vaikka ne ovatkin paljastavia, niin eihän niistä mitään näy, muuta kuin pitkästi mahaa! Kannattaa seurata sitä vähän aikaa niin sitten tajuaa, miksi se on niin suosittu!

        Niinpä...
        Mun mielestä winxissä on hyvin etenevä juoni. Muutenkin niillä keijuilla on kivat luonteet ja ne poikkeaa toisistaan ;)

        Se vähän riippuu mistä näkökannasta kattoo niiden keijujen pukeutumista... musta ne puvut on sopii keijuille...

        :D


      • tyyppi vaa
        ~^_^~ kirjoitti:

        Niinpä...
        Mun mielestä winxissä on hyvin etenevä juoni. Muutenkin niillä keijuilla on kivat luonteet ja ne poikkeaa toisistaan ;)

        Se vähän riippuu mistä näkökannasta kattoo niiden keijujen pukeutumista... musta ne puvut on sopii keijuille...

        :D

        mä en ymmärrä, miten joku voi nähdä winxissä jotai mahtavaa.... sehän on ihan mauton sarja!!!! ja ne on ihan tyhmii, kun ne puhuu toistensa päälle koko ajan!!!!!! musta witch on paljon parempi, vaikka en sitäkään seuraa paljon!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        tyyppi vaa kirjoitti:

        mä en ymmärrä, miten joku voi nähdä winxissä jotai mahtavaa.... sehän on ihan mauton sarja!!!! ja ne on ihan tyhmii, kun ne puhuu toistensa päälle koko ajan!!!!!! musta witch on paljon parempi, vaikka en sitäkään seuraa paljon!!!!!!!!!!!!

        EI OO WINX CLUB ON PARAS SARJA IKUISESTI!


    • Sayo^^

      Paras sarja on Inuyasha, Hellsing tai Chobits!
      Paras leffa on Mononoke Hime!

      • icy

        kannattais kattoo RTL2 kanavaa, sielt tulee joka päivä winx kello 14:40.
        nyt mä näin vikan jakson, se blooooooooom vaan voitti, se on niiiin sika tyhmä!
        icyn olis pitäny voittaa
        menkää hei keskusteluihin sivulla ku laitat googleen winx, suomenkielisilt sivuilta, ja klikkaat ekalta sivulta keskustelut. mä oon siellä icy on ihana nimellä


      • Anonyymi
        icy kirjoitti:

        kannattais kattoo RTL2 kanavaa, sielt tulee joka päivä winx kello 14:40.
        nyt mä näin vikan jakson, se blooooooooom vaan voitti, se on niiiin sika tyhmä!
        icyn olis pitäny voittaa
        menkää hei keskusteluihin sivulla ku laitat googleen winx, suomenkielisilt sivuilta, ja klikkaat ekalta sivulta keskustelut. mä oon siellä icy on ihana nimellä

        Icy?!??? Icy on pahis omg musta bloom on ihana
        PÖTYÄ!!!


    • StormyFani92

      noh.. winx club jatkuu sitten syksyllä uusin jaksoin.. paras on trix ja niistä Stormy.. Winx Club kyllä kuuluu mun suosikki ohjelmiin...!! se on paras

    • I Hate Borggana

      Se OLISI maailman parhain ohjelma ilman ääliötyperys BorgganaBloomia! Minun mielipiteenihän tämä on mutta SIIILLTII!
      Se on OIKEASTI siinä sarjassa niin tekopyhä ja NIIN paras. Joo, se on fiktíota koko sarja mutta se Bubo ärsyttää ! AARGGH!

      • icy

        JÄÄDY SENKIN ANOREKTIKKO BLOOM!
        Se bloom pilaa koko ohjelman, ja ilman sitä, icy olis voittanu!


      • musa4

        te ootte vaan kateellisii niista kun bloom on suurimman osan suosikki ja kun silllä on lohikäärmeen liekki miten niin bloom pilaa koko ohjelman ja bloom tekee osittain sen juonen siihen sen oikeista vanhammista ja muuta jos se teidän mielestä häiritsee niin kuvitelkaa ettei sitä ole ja tuohan loukkaa winx tekiääkin!!!minunkin lemppari on bloom eihan siinä ole mittään kummaa siinä ohjelmassa vai onko? vaikka on muutkin winxit hyviä mutta kummiskii ja on myös icy hyvä ja muut darcy ja stormy. ette varmaan saa selvää mutta kummiskin teillä on oma mieli pide!mutta mun mielestä bloom ei pilaa sitä ohjelmaa ollenkaan se on mun mieli pide saatoin tuossa vähän samaa lössyyttää mutta silti winx on paras ohjelma ainakin lasten ohjelmissa!!!


      • icy
        musa4 kirjoitti:

        te ootte vaan kateellisii niista kun bloom on suurimman osan suosikki ja kun silllä on lohikäärmeen liekki miten niin bloom pilaa koko ohjelman ja bloom tekee osittain sen juonen siihen sen oikeista vanhammista ja muuta jos se teidän mielestä häiritsee niin kuvitelkaa ettei sitä ole ja tuohan loukkaa winx tekiääkin!!!minunkin lemppari on bloom eihan siinä ole mittään kummaa siinä ohjelmassa vai onko? vaikka on muutkin winxit hyviä mutta kummiskii ja on myös icy hyvä ja muut darcy ja stormy. ette varmaan saa selvää mutta kummiskin teillä on oma mieli pide!mutta mun mielestä bloom ei pilaa sitä ohjelmaa ollenkaan se on mun mieli pide saatoin tuossa vähän samaa lössyyttää mutta silti winx on paras ohjelma ainakin lasten ohjelmissa!!!

        siksi koska ilman sitä, ei trixejäkään oisi näytetty paljoa!


      • Melice
        icy kirjoitti:

        siksi koska ilman sitä, ei trixejäkään oisi näytetty paljoa!

        Ööööh. Etkö sä just tossa sanonu, että se Bloom pitäs poistaa siitä ohjelmasta?


      • icy
        Melice kirjoitti:

        Ööööh. Etkö sä just tossa sanonu, että se Bloom pitäs poistaa siitä ohjelmasta?

        eihän ne trixit edes kiusais niit' vinkuwinxejä jos bloom ei olis siinä ryhmässä. no, bloom ei oo kummempi tyyppi, se on tyhmä, mutta ei sitä nyt sentaan tartte poistaa.
        ja, kellä on kiiltävä bloom tarra, mulla ainakin on
        LOL


      • Anonyymi
        musa4 kirjoitti:

        te ootte vaan kateellisii niista kun bloom on suurimman osan suosikki ja kun silllä on lohikäärmeen liekki miten niin bloom pilaa koko ohjelman ja bloom tekee osittain sen juonen siihen sen oikeista vanhammista ja muuta jos se teidän mielestä häiritsee niin kuvitelkaa ettei sitä ole ja tuohan loukkaa winx tekiääkin!!!minunkin lemppari on bloom eihan siinä ole mittään kummaa siinä ohjelmassa vai onko? vaikka on muutkin winxit hyviä mutta kummiskii ja on myös icy hyvä ja muut darcy ja stormy. ette varmaan saa selvää mutta kummiskin teillä on oma mieli pide!mutta mun mielestä bloom ei pilaa sitä ohjelmaa ollenkaan se on mun mieli pide saatoin tuossa vähän samaa lössyyttää mutta silti winx on paras ohjelma ainakin lasten ohjelmissa!!!

        Aivan totta munkin lemppari on bloom eikä siinä oo mitään pahaa bloom on se pää henkilö joten olkaa vaan kateellisia😆bloom on paras ja WINX CLUB!


    • icy

      sieltä nyt tulee niitä uusia jaksoja ja se magixin romahdus oli ihan hyvä
      varsinkin se ku trixien rehtori griffin ampu pallon darcyy päin ni darcy kutisti sen...
      ja sitten se ku griffin sano et ne on hulluja ja icy sano että et varmasti uskalla sanoa tuota toiste nii sitten griffin sano sen uuestaan!

    • tiia winxfani

      katsoitteko tänään winxin

    • OU JEE!

      WINX ON PARASTA MITÄ TIEDÄN!!!!!!!!!!!! YHTÄ HYVÄÄ OHJELMAA EI MISTÄÄN MUUALTA LÖYDÄ!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D =D

    • bloom

      winx club on kiva.Mun lempparit on Bloom,Flora ja Stella.Mun suosikkini on Bloom tamä lasten ohjelma on kiva.

    • winxfan

      Winx on paras!! Mun lemppari on Stella

    • Anonyymi

      Mun lempi ohjelma on myös WINX ja en tiiä yritän itsekkin löytää että tuleeko winx ehdoton suosikki on Bloom!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1068
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      832
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      121
      743
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      728
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      701
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe