Onko kukaan viime syksynä Oomin kanssa määräaikaisen sähkösopimuksen tehnyt saanut purettua sen tai vaihdettua pörssisähköön ihan neuvottelemalla?
Oomin sähkösopimuksen purkaminen.
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen mahdollinen pointti ?
- Anonyymi
Juuri se, että onko saatu purettua/vaihdettua. Onko sopimussakkoja?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178213827
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Liian vaikeaa kysyä Oomilta vai ?
- Anonyymi
On kyllä.
- Anonyymi
Millä kyselyllä aktivoidaan palstaa seuraavaksi ?
- Anonyymi
Toivottavasti ei sinun kyselyillä, ehkä nurmikkoon liittyen vois aktivoida.
- Anonyymi
Outoja nuo palstapoliisit.
- Anonyymi
Oomin määräaikainen sopimus on mallia normaali määräaikainen, eli voit irtautua siitä kesken sopimuksen maksamalla loppukauden sähkönkulutusarvion verran rahaa tai muuttamalla.
Jotkut sähkönmyyntiyhtiöt ovat antaneet asiakkailleen mahdollisuuden IRTISANOA määräaikaisia sopimuksia muillakin perusteilla, mutta nämä ovat poikkeuksia.
Sopimuksen PURKAMINEN edellyttää yleensä sopimusrikkomuksen tyyppisiä perusteita. - Anonyymi
Elikkä, jos ei ole vaihtoturvaa ei pysty purkamaan mitenkään. En tiedä, jos ottaisi aurinkopaneelit Oomin kautta. Suostuisivatko siinä yhteydessä vaihtamaan pörssisähköön.
- Anonyymi
Siis ajattelit vaihtaa liittymäsi aurinkopörssisähköön ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197