Oikeita , todellisuuteen perustuvia kirjoituksia ei koskaan Suomi24 -palstalla julkaista , ylläpito poistaa ne välittömästi.
Oikea Totuus
21
591
Vastaukset
- Anonyymi
Älä muuta sano! Sitten täällä saa trolliryhmä ylipäällikkönsä johdolla haastaa riitaa kenenkään siihen puuttumatta.
- Anonyymi
No voi ihme, en paremmin sano. Senkö yp.
tekee? - Anonyymi
Pena hallitsee koko Imatra palstaa ja piste
- Anonyymi
Pentti täyttä lautaa joka sentti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentti täyttä lautaa joka sentti!!
Äh piti sanoo rautaa
Olitko miusta kirjottanu tänne totuuksii....voi, voi jos ne poistettii. Kyllä nyt harmittaa.
- Anonyymi
Pena on somestara 👍
- Anonyymi
Pena on tie ...totuus ja elämä...aamen
- Anonyymi
mutt mie kuulen ääniä ja kissa saa kaasua rappukäytävästä.
- Anonyymi
Randy Orton -VOICES-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Randy Orton -VOICES-
Jeps
- Anonyymi
Juuri SUPOlta saamamme salaisen tiedotteen mukaan on varuskunta- ja muiden sotilas- ja strategisten alueiden vesihuoltoon määrätty lisättäväksi sulkuventtiilit, joilla alueilla olevat paskapersehomoryssien sotilastukikohdat saadaan erotettua pikaisesti vesihuollostamme.
Lisäykset aloitetaan välittömästi, täyden tunnin aikana.
Asiasta tiedottaa seuraavaksi SUPO, tai sitten ei. - Anonyymi
Kula tätä hallitsee?
- Anonyymi
Ei Kula täällä hallitse, Kula hallitsee vain Kremlissä ja siellä kuolee vielä kaikki.
- Anonyymi
Kyllä tämä palsta on sensuroitu pahasti, viranomaiset taitaa ohjailla täällä.
- Anonyymi
No näin, itse kuulun SUPOn sisäpiiriin ja tiedän kuinka paljon noihin myytyihin kiinteistöjen tarkkailuun tuhlataan kansan rahaa, eikö olisi helpompi vain takavarikoida ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin, itse kuulun SUPOn sisäpiiriin ja tiedän kuinka paljon noihin myytyihin kiinteistöjen tarkkailuun tuhlataan kansan rahaa, eikö olisi helpompi vain takavarikoida ne.
Voihan kiinteistökaupat sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä jonkun porukan sisäpiiriläisiä on täällä paljon. Itse kuulun Sienimäen Pyhän Veljeskunnan Ajatushautumoon. Mutta ei tuosta sen enempää, koska vaitiolovelvollisuus. Teillä SUPO:ssa näyttää olevan löyhemmät vaitiolovelvollisuuden rajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä jonkun porukan sisäpiiriläisiä on täällä paljon. Itse kuulun Sienimäen Pyhän Veljeskunnan Ajatushautumoon. Mutta ei tuosta sen enempää, koska vaitiolovelvollisuus. Teillä SUPO:ssa näyttää olevan löyhemmät vaitiolovelvollisuuden rajat.
Olen SUPOn tiedottaja,
Vasikoin ja vuodan kaiken saamani materiaalin, koska SUPO pääsääntöisesti salaa paskaperseryssähomojen tekemät tihutyöt.
Olen SUPOn Tiltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen SUPOn tiedottaja,
Vasikoin ja vuodan kaiken saamani materiaalin, koska SUPO pääsääntöisesti salaa paskaperseryssähomojen tekemät tihutyöt.
Olen SUPOn Tiltu.Onnea valitsemallasi tiellä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä 👍
Kiitos, onnea SPVA:lle, olkoon taistelunne voittoisa.
Over and out,
Täältä jostain
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379