Oikea Totuus

Anonyymi-ap

Oikeita , todellisuuteen perustuvia kirjoituksia ei koskaan Suomi24 -palstalla julkaista , ylläpito poistaa ne välittömästi.

21

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä muuta sano! Sitten täällä saa trolliryhmä ylipäällikkönsä johdolla haastaa riitaa kenenkään siihen puuttumatta.

• Anonyymi

No voi ihme, en paremmin sano. Senkö yp.
      tekee?

• Anonyymi

Pena hallitsee koko Imatra palstaa ja piste

• Anonyymi

Pentti täyttä lautaa joka sentti!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pentti täyttä lautaa joka sentti!!

Äh piti sanoo rautaa

• Olitko miusta kirjottanu tänne totuuksii....voi, voi jos ne poistettii. Kyllä nyt harmittaa.

• Anonyymi

Pena on somestara 👍

• Anonyymi

Pena on tie ...totuus ja elämä...aamen

• Anonyymi

mutt mie kuulen ääniä ja kissa saa kaasua rappukäytävästä.

• Anonyymi

Randy Orton -VOICES-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Randy Orton -VOICES-

Jeps

• Anonyymi

Juuri SUPOlta saamamme salaisen tiedotteen mukaan on varuskunta- ja muiden sotilas- ja strategisten alueiden vesihuoltoon määrätty lisättäväksi sulkuventtiilit, joilla alueilla olevat paskapersehomoryssien sotilastukikohdat saadaan erotettua pikaisesti vesihuollostamme.

Lisäykset aloitetaan välittömästi, täyden tunnin aikana.
      Asiasta tiedottaa seuraavaksi SUPO, tai sitten ei.

• Anonyymi

Kula tätä hallitsee?

• Anonyymi

Ei Kula täällä hallitse, Kula hallitsee vain Kremlissä ja siellä kuolee vielä kaikki.

• Anonyymi

Kyllä tämä palsta on sensuroitu pahasti, viranomaiset taitaa ohjailla täällä.

• Anonyymi

No näin, itse kuulun SUPOn sisäpiiriin ja tiedän kuinka paljon noihin myytyihin kiinteistöjen tarkkailuun tuhlataan kansan rahaa, eikö olisi helpompi vain takavarikoida ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin, itse kuulun SUPOn sisäpiiriin ja tiedän kuinka paljon noihin myytyihin kiinteistöjen tarkkailuun tuhlataan kansan rahaa, eikö olisi helpompi vain takavarikoida ne.

Voihan kiinteistökaupat sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä jonkun porukan sisäpiiriläisiä on täällä paljon. Itse kuulun Sienimäen Pyhän Veljeskunnan Ajatushautumoon. Mutta ei tuosta sen enempää, koska vaitiolovelvollisuus. Teillä SUPO:ssa näyttää olevan löyhemmät vaitiolovelvollisuuden rajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä jonkun porukan sisäpiiriläisiä on täällä paljon. Itse kuulun Sienimäen Pyhän Veljeskunnan Ajatushautumoon. Mutta ei tuosta sen enempää, koska vaitiolovelvollisuus. Teillä SUPO:ssa näyttää olevan löyhemmät vaitiolovelvollisuuden rajat.

Olen SUPOn tiedottaja,
        Vasikoin ja vuodan kaiken saamani materiaalin, koska SUPO pääsääntöisesti salaa paskaperseryssähomojen tekemät tihutyöt.

Olen SUPOn Tiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen SUPOn tiedottaja,
        Vasikoin ja vuodan kaiken saamani materiaalin, koska SUPO pääsääntöisesti salaa paskaperseryssähomojen tekemät tihutyöt.

Olen SUPOn Tiltu.

Onnea valitsemallasi tiellä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tiellä 👍

Kiitos, onnea SPVA:lle, olkoon taistelunne voittoisa.

Over and out,
        Täältä jostain

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe