Graig Breen kuoli hatrjoituksissa

Anonyymi-ap

Eipä osannut odottaa lkun autot vaikuttaa nykyään niin turvallisilta. Surullista, mutta autoillessa kuolee ihmisiä toki muutenkin melkoisesti ja moottoriurheilussa useita joka vuosi.

Toisissa uutisissa kerrotaan törmänneen pylvääseenja toisissa aidan tunkeutuneen auton sisään. Aikaisemmin kuollut Breenin kartanlukija.

"Tänä vuonna Kroatian MM-rallin testit koituivat Breenin kohtaloksi. Hän kuoli torstaina puolen päivän jälkeen Kroatian pääkaupungin Zagrebin lähellä.

Hyundailla ajaneen Breenin ohjaama auto suistui oikealle kääntyvässä mutkassa hieman ulos tieltä ja törmäsi puiseen aitaan, joka tunkeutui sisään autoon vasemmasta etukulmasta."
https://www.is.fi/ralli/art-2000009518037.html

Nyt jos Hyundai lopettaisi tämän takia rallin kokonaan niin taitaisi loppua koko sarja. On kyllä kerrottu että kiinnostus olisi lisääntymässä USA:ssakin.

29

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meni nimikin väärin näppäilyvirheen lisäksi, Craig oikea nimi.

      • Anonyymi

        Tulikohan sivuikkunasta vai jostain peräpäästä tuokin kommenttisi?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­­y­­m­­f­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17822046H

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tulikohan sivuikkunasta vai jostain etupäästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan sivuikkunasta vai jostain etupäästä?

        Todennäköisesti sivuikkuna antoi periksi, joka on ralliautojen heikoin kohta. Kovassa törmäyksessä ei auta vaikka ikkuna olisi panssarilasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti sivuikkuna antoi periksi, joka on ralliautojen heikoin kohta. Kovassa törmäyksessä ei auta vaikka ikkuna olisi panssarilasia.

        Jostain ulkomaalaisesta linkistä luin että oven läpi. Mut uskon ennemmin että ikkunan. No toki kuuluisan se ikkunaki siihen oveen. Hyvää matkaa taivaaseen Craig


      • Anonyymi

        Oo ny hiljaa ku näytä oleva mitää järkevää sanottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain ulkomaalaisesta linkistä luin että oven läpi. Mut uskon ennemmin että ikkunan. No toki kuuluisan se ikkunaki siihen oveen. Hyvää matkaa taivaaseen Craig

        Lapin mukaan tuulilasista, jostain lasista ilmeisesti joka tapauksessa eikä etukulmasta kuten lehdissä kerrottiin, ellei tarkoita ohjaamon etukulmaa.

        "Yksityiskohtia torstain onnettomuudesta on ollut jaossa vasta niukalti. Kroatian paikallislehti 24sata.hr kertoi Breenin menehtyneen välittömästi turmapaikalla, kun autoon työntyi puinen kappale aitarakennelmaa.

        – Olemme varmasti samojen tarinoiden varassa... mutta tuulilasista pitää kuitenkin nähdä läpi, ja jos siitä tulee autoon jotain sisään, niin vaikea aspekti on kyseessä. Jos osuisi muualle, niin ei kävisi mitään. En tiedä, mitä voisi tehdä tällaisilta asioilta välttyäkseen."
        https://www.is.fi/ralli/art-2000009518279.html

        Nykyautoissa tuulilasi on niin iso että sekin lisää riskiä. Varman päälle ajamalla ei voi voittaa, vaikka oma henki onkin tärkeä niin riskejä pakko ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain ulkomaalaisesta linkistä luin että oven läpi. Mut uskon ennemmin että ikkunan. No toki kuuluisan se ikkunaki siihen oveen. Hyvää matkaa taivaaseen Craig

        Ovesta puhuivat TV:ssä, että pitää olla aukkoa turvakaarissa mistä pääsee autoon ja pois, peltien sisään voi laittaa vahvistuksia, mutta laseihin tietysti ei muuta kuin panssarilasit, ne varmaan kestäisi, mutta lisäisi painoa ja hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovesta puhuivat TV:ssä, että pitää olla aukkoa turvakaarissa mistä pääsee autoon ja pois, peltien sisään voi laittaa vahvistuksia, mutta laseihin tietysti ei muuta kuin panssarilasit, ne varmaan kestäisi, mutta lisäisi painoa ja hintaa.

        Hyvä että täällä riittää asiantuntijoita....; D


    • Anonyymi

      Turhaa touhua koko ralli, ihmiset haluavat nähdä draamaa. Onko kuolema sen arvoista.

      • Anonyymi

        Ei tuonne ketään pakoteta ajamaan. Mäkin menisin jos pääsisin. Itse saa valita ajaako vai ei. Sä et sitä päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuonne ketään pakoteta ajamaan. Mäkin menisin jos pääsisin. Itse saa valita ajaako vai ei. Sä et sitä päätä.

        Sulla menisi paskat housuun kartturin paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menisi paskat housuun kartturin paikalla.

        Joo. Tykkään itse ajaa ennemmin..


      • Anonyymi

        Kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuonne ketään pakoteta ajamaan. Mäkin menisin jos pääsisin. Itse saa valita ajaako vai ei. Sä et sitä päätä.

        Eikös sulla ollu tämä sama ongelma sen työn kanssa, menisit jos pääsisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla ollu tämä sama ongelma sen työn kanssa, menisit jos pääsisit.

        Minkä työn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla ollu tämä sama ongelma sen työn kanssa, menisit jos pääsisit.

        Kyllä minulla työ asiat on kunnossa.


      • Anonyymi

        Todellakin on sen arvoista.


    • Anonyymi

      Miettikääs mitä voi tapahtua, kun auto kulkee yli 50 m/s ja lähtee lapasesta . Siinä ei kuskilla ole muuta tehtävää kuin toivoa parasta. Monta vuotta kuskeilla onkin ollut hyvää tuuria.

      • Anonyymi

        Mitä sitä miettii.ketäänbei pakoteta ajamaan ja halukkaita on enemmän mitä otetaan. Pulinat pois ,tää on elämää.
        Kaikki kuolee joskus. Niin minä ja sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä miettii.ketäänbei pakoteta ajamaan ja halukkaita on enemmän mitä otetaan. Pulinat pois ,tää on elämää.
        Kaikki kuolee joskus. Niin minä ja sinäkin.

        Niin kauan vain elämää kunnes joku läheinen kuolee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan vain elämää kunnes joku läheinen kuolee?

        Läheiseni kuoli kuukausi sitten. Vaikeaa on mutta muiden elämä jatkuu siitä huolimatta.tämä on vain elämää. Me kaikki kuollaan.


      • Anonyymi

        Ei taida matematiikka olla sinun vahvuusaluetta. .?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida matematiikka olla sinun vahvuusaluetta. .?

        Kaikki kuollaan joskus. Jopa sinäkin matikkanero.


      • Anonyymi

        Ajoi neljääkymppiä ulos.


    • Anonyymi

      ovet ja tuulilasi terästä, edessä olevaa näkymää katsotaan näytöltä, takaluukusta sisään, pitäisi olla turvallista

      • Anonyymi

        Ovesta pääsis helpommin sisään....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe