Mikis Katri -Helena nyt tuli kertomaan poikansa kuolin syy.Vaikka eihän siiä ollut vielä koko syy.
Katri -Helena.
12
606
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monella palstalla kerrot mielenterveysongelmistasi?
- Anonyymi
Niinpä. Eipä kertonut totuutta pojastaan. En pahalla mutta muistan jo Jyväskylästä millä tiellä poika oli. Ikävää... empä viitsi enempi esiin tuoda kun Katri ei itse kerro kuin itseään kehuu. Ei sitten mitään vika hänessä ?? Ja kirjan rehelizyydrztäkin olen eri mieltä..
- Anonyymi
Mene hoitoon hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon hullu.
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Suhteestaan Panuun saattaa hyvinkin antaa väärää tietoa, mutta aika sekoilija Panukin tuntuu olevan viimeaikaisten juttujen perusteella. Pojan kuolemasta ei ole mitään syytä epäillä, sepelvaltimotauti voi tappaa nuorenkin, eikä mahdollisella huumeiden käytöllä tarvitse olla asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Niinpä. Kuoleeko 33 vuotias nuori mies nukkuessaan korkeaan verenpaineeseen, niinkuin KatriHelena kirjassaan kerto?
Sanoisin että teki itsemurhan unilääkkeillä ja/tai päihdyttävillä aineilla/huumeilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kuoleeko 33 vuotias nuori mies nukkuessaan korkeaan verenpaineeseen, niinkuin KatriHelena kirjassaan kerto?
Sanoisin että teki itsemurhan unilääkkeillä ja/tai päihdyttävillä aineilla/huumeilla.Sanoisin ettet tiedä lääketieteestä mitään, mutta olet kateellinen kaikille julkkiksille.
- Anonyymi
Eräs tapahtuma sattui tavallaan lähipiirissä. Ilkeän ja ikävän ihmisen toimesta.
Vaikka kaikki tietävät mitä se ilkeä ihminen teki, hän ei tunnusta tekoaan vaan on siirtänyt tekonsa ns toiseen ulottuvuuteen. Jotkut ihmiset kykenevät niin tekemään ja kieltävät loppuun asti tekonsa ja tekemisensä. Eräs psykologian osaaja sanoikin, että kyse on "kieltämisestä" ja ihminen alkaa itekin uskoa, ettei hän ole mitään tehnyt. Ihminen laittaa tekonsa itsensä ulkopuolelle ja alkaa itsekin uskoa sitä.
Tuo on tullut tai noussut mieleen nyt kun KH on otsikoissa.
Saako hän edelleen viestejä tuonpuoleisesta? Miten se on mahdollista?
Harhoja mun mielestä, kun uskoo ja väittää seisovansa viestien takana.
En usko, että luen kirjansa, mutta saa nähä jos osuu kohdalle pikalainana saatan tarttuakin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000741922.html - Anonyymi
Katrilla viisi miesstä ainakin, , paljon on monenlaista nähnyt, silti sinivalkoinen siveydensipuli, ja yksi miehistä juttelee ja lähettää viestejä haudan takaa? Mitä te muut ajattelette, voiko olla mahdollista?
- Anonyymi
5 enemmän kuin sinulla, on se mahdollista :D
- Anonyymi
Kummallisia kekkeruuseja valitsee miehikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379