Muistakaa kun oikaisette 8 taloista niin sanottua polkua pitkin asvalttitielle jonka kunnossa pidosta vastaa ei kukaan.
Nyt varsinkin kun jäätä on niin liukastumisvaara on iso.
kannattaa kiertää parkkipaikan joka kuuluu huoltoyhtiölle kautta.
Korvauksia ei heru mistään suunnasta kun se polku ei ole kenenkään vastuulla.
Sata metriä tulee lisämatkaa, mutta varsinkin näin talvella liukkaus on petollista.
konilannotnotkon oikaisut
5
613
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittaako trollia kun lensi katolleen eikä saanut korvauksia?
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät trolli yyhyy
- Anonyymi
Mene nyt kotiis häpeemään jos joku kaatuu ei se sulle kuulu.
- Anonyymi
Liukastelkaa sitten mun puolesta ihan miten haluatte. Ei kuulukaan ja turha odottaa että hälytän apua tai itse auttaisin jos paikalle satun. Pääsette edes joskus liukkaille.
Mielestäni kuitenkin ihan aiheellinen alotus tosin voihan siellä kaatuilla kesälläkin.
Ja sain muuten korvauksia kun näin kävi tässä taannoin. Ei tosin siinä polulla. Sain kivat USA;n reissurahat. Pitäisköhän käydä Elviksen Gracelandissa. Entäpä Johnny Cash museossa ja Sun records studioilla. Joo ja blues klubeja täytyy kiertää ja levykaupat. Onhan siinä jo muutamaksi päiväksi. Loppuaika on suunnittelussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063