Tsemppiä finaaliin, olette parhaita.
Nyt Pelicans mennään loppuun asti ja sen jälkeen torijuhlat!!!
12
200
Vastaukset
- Anonyymi
Höyhenet vaan pöllyää tapparan kanssa
- Anonyymi
4-1 voitot Tapparalle eipä pelsut pärjää
- Anonyymi
Vai torille🤣sitten taas Lahtelaiset pääsevät todistamaan älykkyytensä ja miten fiksua toimintaa on
- Anonyymi
Ei mennä mopolla moottoritielle.
- Anonyymi
Tappara antaa pelicansille niin nokkaansa.
Loppuu täällä lahtelaisten leijuminen - Anonyymi
Asiahan ei minulle tietenkään kuulu,mutta mutta kyl vaikka kuinka regee pampuloilla höystetty höyhenet pöllysi,no kyl lahtelaiset sais NY edes kerran voittaa sm-mestaruuden!mitä sanoinko ton ääneen🤣🤣🤣
- Anonyymi
Voitte mennä ryystää kaljaa sen maskottinne kanssa lähiöpubiin..Tappara vie finaalin.
- Anonyymi
Kynityt naakat Lahdesta🤣
- Anonyymi
Vai parhaita. Mites kävi eilen 5-1 saivat selkäänsä.
- Anonyymi
Naakat HÄVIS TAAS🤣
- Anonyymi
tappara on paras vitun naakat
- Anonyymi
Tappara on terästä Tappara on terästä vaikka tulee kaukaa perästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379