Ei Hyvää päivää taas. Porukka sekoaa täysin pelsujen jostain sm finaali paikasta.
Ihan kun ei olis muuta elämää.
Lahtelaiset
Anonyymi-ap
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Finaalissa pöllyää höyhenet ja nähdään kynitty pelikaani😂
- Anonyymi
Varovasti nyt tosi varovasti!!finaalin aikaan voi ilmoitukset paukkeista kasvaa räjähdys mäisesti?!poikien penispumput kovilla🤪🤪
- Anonyymi
Lahtelaiset on NIIIIIN itseään täynnä olevia urpoja.
Joku naakka kun pääsee finaaliin niin kaikki leijuu ja kuvittelee olevansa koviksii😂 - Anonyymi
Noooh, se on vain sitä päijät hämäläistä kusipäisyyttä.
- Anonyymi
Niin totta
- Anonyymi
Kun ei ole omaa elämää tai se on paskaa, niin tuollainen kumipalan lätkiminen kepillä saa syyn riehua ja ryypätä jne….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101