Jaajo ja pizzaniksi! Yrittäjä ja monitoimimies Jaajo Linnonmaa vaikuttaisi olevan pizzan ystävä.
Katso vinkki:
https://www.suomi24.fi/viihde/jestas-jaajo-linnonmaa-jakoi-yllattavan-pizzaniksin-oletko-sina-kokeillut-tata-katevaa-juttua?s24
Jestas! Jaajo Linnonmaa jakoi yllättävän pizzaniksin - Oletko sinä kokeillut tätä kätevää juttua?
14
2341
Vastaukset
- Anonyymi
Vau miten etevä tuo Jaajo onkaan🤣 pitäs ihan patentti hakea ja nobelpalkinto.
- Anonyymi
kuka on jaajo,joka osaa pitsan tehdä
- Anonyymi
Voi hitto, on meillä eteviä ihmisiä kun tällasella tienaavat palkkansa. :D Puhelahjat ja itsevarmuus jos on kunnossa niin näkyy pärjäävän, muulla osaamisella ei väliä. Ilmanko kaikki menee päin vittua.
- Anonyymi
Jaajo on se puoli seiskan vetkuli naurattaja. Hupia kokoajan:)
- Anonyymi
Itse jos pizzaa yleensäkään söisin niin repisin käsin sen kappaleiksi, tai pyörittelisin rullaksi ja mussuttaisin rullattuna.
- Anonyymi
joojaa on nero varmaan kohta u.s.a myöntää kunniatorin nimityksen.
että ihan saksilla, voi vittu....
Pieniä on uutiskynnykset suomessa......... - Anonyymi
Olen kokeillut, tietty.
Minähän sen keksin, ja monelle neuvonut.
Patentti on minulla.
En myy. Turhaan kyselty. - Anonyymi
Mulle tulee JooJoon naamasta mieleen pitsa, etenkin vuosia sitten.
- Anonyymi
APINA LEIKKAA BAKTEERI SAKSILLA PITZAA....EI NORM...IHMINEN...JAAJO ON LUUSERI
- Anonyymi
Entisajan maalareiden pitkät tapettisakset sopis hyvin pizzan leikkaamiseen..
- Anonyymi
En antaisi sen pöljäkkeen pitsaa koirallekkaan.
- Anonyymi
On se...on on tunnustettava, että aivan mahtava huomio ja keksintö nuo sakset. On niistä moenne, että oikein Jaajo huomasi moiset sakset. Mutta kerronpa Teilla, jos ette omista hyvää fileerausveitseä, ON NUO "s a k s e t" aivan mainio kapine kalan fileeraukseen.
Aurinkoa päiväänne! Heippa! - Anonyymi
Syökö Andy pitsaa?sillä voisi myös olla joku keksintö.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331