Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tehokkain crossi?

timo

onko se 2t 250cc? ja mikä merkki? Tarkoitan tehokkuudella sitä että mikä on kiukkunen esim kiihtyvyydessä?

13

3941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      Tehoikkain crossi taitaa olla joku 500cc kakstahti.
      Tämänpäivän vehkeistä varmaan Husaberg 650.

      • endurokuski

        -05 250cc crosseista taitaa suzukin rm olla ärhäkkäin. mitä testiä luin jossa oli testissä 250cc crossit niin kuskit oli että "huhhuh, miten tolla uskaltaa ajaa" kun he olivat kokeilleet. tämä sitten 250cc.


      • ymm
        endurokuski kirjoitti:

        -05 250cc crosseista taitaa suzukin rm olla ärhäkkäin. mitä testiä luin jossa oli testissä 250cc crossit niin kuskit oli että "huhhuh, miten tolla uskaltaa ajaa" kun he olivat kokeilleet. tämä sitten 250cc.

        250cc on helvetin tehokas. mutta siihenkin tottuu!

        http://www.mopotti.tk/


      • Kake
        ymm kirjoitti:

        250cc on helvetin tehokas. mutta siihenkin tottuu!

        http://www.mopotti.tk/

        250 2-t on kyllä melkonen käsien venyttäjä, mutta jos osaa niin silläkin pääsee kovaa. Itse ajan tosin piikillä kovempaa kuin puolikkaalla ;)
        Toi mopotti on kyl huonoin ikinä.


      • Anonyymi
        endurokuski kirjoitti:

        -05 250cc crosseista taitaa suzukin rm olla ärhäkkäin. mitä testiä luin jossa oli testissä 250cc crossit niin kuskit oli että "huhhuh, miten tolla uskaltaa ajaa" kun he olivat kokeilleet. tämä sitten 250cc.

        Enny haluis lesoilla mutta siinä kohtaa kun turbo ninjalla mikä kulkee hivenen päälle kolmesataa ja kiihtyy 0-100 alle parissa sekunnissa vetää liikenteessä kolmeesataa ja mutkiin reilua pariasataa niin siinä 250 monttupyörä tuntuu kuin karusellissä olisi. Nimimerkillä kokemusta on


    • jammu (ei siltavuori)

      Kawasaki tekee vielä tänäkin päivänä 500cc 2-t crossia (tosin hyvin vähän ja nekin sillä "vanhalla muotilla" menekin pienuuden vuoksi). Itse oon ajellu isommilla nelareillakin jonkin verran, mutta mikään niistä ei vedä vertoja tuolle 500cc 2-tahtiselle. Meinaan, että kun se ottaa tehopiikin, niin miestä viedään ja lujaa, joten semmosella ei mitkään tissiposket ajele. Taidan kuulua itsekin siihen ryhmään, sillä tuo 125cc on edelleen paras pyörä mulle :)

    • cr 250

      itellä 250cr vm 91 mut huippu yksilö ja saman ikäiset muut huoltamatta jääneet pyörät jää kuin paska rattaaseen!kyllä sekin vielä välillä meinaa karata käsistä vaikka ollut jo 2v mulla.eli tehoa piisaa ja olen sitä mieltä että jos koskaan ei vedä kunnon kaatumisia niin sillon ajetaan liian hiljaa ja läheltäpiti tilanteita ei lasketa.ps:vasta lähti tajut ku tein metässä petäjän kanssa tuttavuutta että sellasta.

      • ismo_69

        mistä saa tohon husqvarnan 250 cr:ään kulutus osia ??


    • mopo
      • crf

        eiköhan se tehokkain tuotanto crossi ole husqvarnan tc 510, ainakin master-cross testin perusteella


      • RM 125
        crf kirjoitti:

        eiköhan se tehokkain tuotanto crossi ole husqvarnan tc 510, ainakin master-cross testin perusteella

        125cc tuntuu tehokkaimmalta ja tunnokkaimmalta. Nopea kevyelle kuskille.
        250cc tuntuu traktorilta . nopea vahvalle
        500cc tuntuu nelarilta ja tunnottomalta. vain jääradalle.
        250cc-4T tuntuu tehokkaalta alakierroksilla. nopea kaikille kuljettajille.
        450cc-4T tuntuu voimakkaalta. raskas ajaa ja polkea
        650cc-4T tuntuu myös voimakkaalta. hidas


    • Oikeasti tehoa
    • 72 hv CR 500 sivuv.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe