Paras keino torjua nälkää on hakea kaupasta ruokaa ja syödä sitä

Anonyymi-ap

Eihän hallitus kanna ruokakasseja ovelle ja kuori perunoitakaan valmiiksi.

14

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta Sanna Marin oli senverran iso kiho että sen ei tsrvinnut kaupassa käydä eikä ruokia keitellä!

Ja siihen vielä runsaat aamiaiset valmiiksi kotiin kuljetettuina.
      Minä,,eläkeläismies ja vaimoni ei saada yhteensäkään niin paljon rahaa kuukaudessa...

• Anonyymi

Sinua ja vaimoasi on varmasti ohjeistettu väärin.

• Anonyymi

Paras?

Paras keino mun mielestä on tilata kotiin pitsa, tai jotain voltista. Hankala käsittää, miks nälkäiset ei toimi niin, vaan tungeksivat ruokakaupoissa kyttäämässä alennettuja ruokia, tai jonottavat ruokajonoissa jakelupisteissä.

=DW=

• Anonyymi

"""Hankala käsittää, miks nälkäiset ei toimi niin, vaan tungeksivat ruokakaupoissa kyttäämässä alennettuja ruokia, tai jonottavat ruokajonoissa jakelupisteissä."""

Onpa ylimielinen ja pienituloisia halveksuva kirjoitus. Kaikilla ei ole varaa volttiin yms.

• Anonyymi

Menit provoon että pätkähti.

• Anonyymi

Se olikin tyypillisen poroporvarin kommentti, mutta jos hänkään ei kuuluu rikkaimpaan kymmenykseen, tulee polvet tutisemaan hänelläkin uuden hallituksen myötä sen verran lujaa kyytiä on tiedossa.

• Anonyymi

En menen koskaan ruokakauppaan nälkäisenä.Vuokra talon jossa asun on asuntoon kuuluva Jääkaappi pakaste kaappi.Hyödynnän myös pakastinta. Lisäksi ketiössä on kaapeja,Jonne voi ostaa kuivamuonaa ymm. Käyn myös 3 kertaa viikossa kaupassa.Joloin täydennän jääkappi osaa. Kuin mieleläni lounastan ystävieni kanssa Kaupakeskuksien lounaspaikat: Jokainen meistä maksaa lounaansa itse!

• Anonyymi

Minä en koskaan mene ravintolaan janoisena.
        Baarikaappi on täynnä viinaa ja juon aina pään täyteen ennen kapakkaan menoa.

• Anonyymi

Syömällä siirtää vain sitä nälkää eteenpäin.

• Anonyymi

Ruokahalu kasvaa syödessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokahalu kasvaa syödessä.

Puhtaus on puoli ruokaa.

• Ennen kauppaan menoa kannattaa katsoa mitä siellä kaapeissa on,voisiko niistä loihtia jonkun aterian.

• Anonyymi

Monet hakevat kaupoista sitä ruokaa. Poliisi tulee usein myös hakemaan nämä tällaiset hakijat. Useimmat maksavat onneksi ostoksensa, eivätkä vain hae sieltä mitä huvittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      115
      5323
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      437
      1679
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1193
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1153
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1139
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1040
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      941
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe