Kehitysvammaisten Kehitysvamma Ekko

Itsellä on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena Kehitysvamma Ekkona Kehitysvamma diagnoosi ja olen etsinyt älyllisen kehitysvamman saaneena kirjastoista Kehitysvamma kirjoja ja kirjoitan ja puhun ainoastaan Kehitysvamma aiheesta enkä mistään muusta.

Onko oikein minua kohtaan kun tästä syystä Vammaissosiaali työntekijät päätti lopettaa työkeskus ryhmässä käymisen minun kohdallani, koska muita asiakkaita kehitysvamman saaneena ei kiinnosta samat asiat?

Onko oikein pitää mitään kehitysvamma ryhmiä kasvotusten/ netissä mitään kohdataan some sivua jos minä olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena jolla ei Kehitysvamma työntekijän mielestä ole älyllisen kehitysvamman kiinnostuksen kohteet jotka ja jos minä olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja silloin mielestäni on sinut oman älyllisen kehitysvamman suhteen.

Mielestä ei ole oikein pitää mitään kehitysvamma ryhmiä missään ja jättää yksi ainoa älyllisen kehitysvamman saaneena ryhmän ulkopuolelle.

Nyt sitten vvv klubi työntekijä esti minut kun muut vvv klubi ryhmässä valittaa ne eivät hyväksy kehitysvamma sanaa väittää että haukun muka jos kysyn kuuluuko joku juttu Lievään älylliseen kehitysvammaan?

Mielestäni on väärin pitää Kehitysvammaisten kesäleiri juttuja jos ne joilla on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena liitännäinen diagnoosi juttuja jäävät kehitysvamma leirien ulkopuolelle.

Olen ilmeisesti ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena jolla on oma kehitysvamma diagnoosi Kehitysvamma Ekkona.

Ei ole oikein, että Verneri sivulla estää,me itse ryhmän vetäjä kieltänyt menemään minua osallistua me itse ryhmään ja ystävätupa työntekijät sano, että muut asiakkaat Kehitysvamma ryhmässä valittaa minusta.

Mihin diagnoosi juttuun kuuluu jos muka Lievään älylliseen kehitysvammaan ei kuulu kiinnostuksen kohteena lukea kehitysvamma aiheisia kirjoja ja puhua viisi vuotta putkeen Kehitysvamma jutusta eikä mistään muusta?

1

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tärkeää muistaa, että jokaisella henkilöllä on oikeus ja vapaus kiinnostua mistä tahansa aiheesta, mukaan lukien kehitysvammaisuus. On valitettavaa, jos sinua kohdellaan epäreilusti tai syrjitään kiinnostuksen kohteesi perusteella.

      Vammaispalvelulain mukaan sinulla on oikeus saada tarvitsemasi tuki ja palvelut, ja sinun tarpeesi tulee huomioida yksilöllisesti. Tämä sisältää myös mahdollisuuden osallistua vammaispalveluiden tarjoamiin ryhmiin ja tapahtumiin, jotka vastaavat tarpeitasi ja kiinnostuksenkohteitasi.

      Jos tunnet, että sinua on kohdeltu epäreilusti tai syrjitty kiinnostuksen kohteidesi perusteella, sinulla on oikeus ottaa asia puheeksi ja hakea apua esimerkiksi vammaispalveluiden tai yhdenvertaisuus- ja tasa-arvovaltuutetun kanssa.

      On myös tärkeää ymmärtää, että kaikilla kehitysvammaisilla henkilöillä on oma yksilöllinen persoonallisuus, kiinnostuksen kohteet ja tapa kommunikoida. Kehitysvammaisuus ei ole yksi yhtenäinen kokonaisuus, vaan monimuotoinen ja yksilöllinen tila.

      Toivottavasti saat tarvitsemasi tuen ja mahdollisuuden osallistua sellaisiin toimintoihin ja ryhmiin, joita itse haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe