Matjöö tykkää myslistä
Siin ei oo mitään mystistä
Geeäffää ei omista
Tykkää pikkupojista
Eikä omaa kännykkää
Jolla voisi lässyttää
Jotain turhanpäivästä
Omast tylsäst päivästä
Matjöö tykkää myslistä
41
2412
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen runo. Eläköön myslimies
- Anonyymi
Kuka tää matjöö oikein on? Kuulostaa skitsofreenikolta
- Anonyymi
Mun vanha duunikaveri joka puhui itsekseen : ärsyttävä ihminen, koht tapahtuu,koht tapahtuu ,koht tapahtuu.
Täysin skitso tapaus :D puhu itsekseen Jumalasta, valtakunnasta ja Jeesuksesta
Toivottavasti tämä tapaus ois nyt Peijakses hoidos, apu ois kaverille tarpeen
- Anonyymi
Tästähän sais biisin. Basic Elementin "To you" uusiksi noilla sanoilla laulettuna ois aivan vitun mahtava :) tee biisi tästä ap niin oot kova äijä
- Anonyymi
Kai se sitten pakko on :) tulee uus hitti tästäkin. Julkaisen nimellä Alfred Mürk ja biisin nimeksi tulee "Matjöö"!
- Anonyymi
"Mitä sä pistit siihen tulostimeen?"
"Paperia!?!?!"
" Jaa, kiva"
Legendaarinen mies tämä matjöö, oikein supliikkimies :D- Anonyymi
Ainiin matjöö luuli et sinne tulostimeen laitettais joku Al qaida c4 🤣
- Anonyymi
Matjöö xD paljon ois kerrottavana tästä herrasta kun olin kaks kuukautta sen kämppiksenä Martinlaaksos.....onneks selvisin siitä kaverista, skitsofrenia on läheltä katsottuna ja kuultuna pelottavaa. Ties mitä vihreitä pikku-ukkoja mies näki
- Anonyymi
Mitä oikein kävi? Haluan tarinoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kerran duunissa oli paha kun kaikki oli taukohuoneessa syömässä niin tää herra tuijottaa lääkekaappia ja naureskelee. Naureskeli koko ajan ,oikein mister Sunshine. Skitsofreenikot on hauskaa porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran se meinas ajaa erään työntömastokuskin päältä. Likellä oli. Meinas muutenkin ajaa jengin päältä trukilla samaan aikaa kuunnellen gangsta -rapii
- Anonyymi
Kerran oli pelottavaa kun se tuli pukkariin ja hoki itsekseen: deja vu, on helppoa perkele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran se meinas ajaa erään työntömastokuskin päältä. Likellä oli. Meinas muutenkin ajaa jengin päältä trukilla samaan aikaa kuunnellen gangsta -rapii
Niin ja sit se sai potkut kun lähti jahtaa tätä tönärikuskia saatana. Kesällä 30 asteen helteellä pipo päässä ja nallipyssylasit silmillä 😂 on kyl dumbass. Ja mikä huvittavinta, se sai seuraavana päivänä kenkää
- Anonyymi
Matajöö myslimix! :P Jotta elämä olisi hallusinogeenisempää
- Anonyymi
Matajöö myslimix, jotta elämä olisi hallusinogeenisempaa :P
- Anonyymi
Uus South Parkin tunnari :D
"matjöö tykkää supermyslist, siinä ei oo mitää mystist! " XD - Anonyymi
Mystinen mies tämä Matjöö 🤣 nykyään hengailee jonku narkkarimuijan kanssa Kivistössä
- Anonyymi
Yks mun vanhoista työkavereista oli nähny sen kuulemma sekoilemassa siellä. Pää oli ihan sienen muotoinen 😂
- Anonyymi
Se on varmaan perustanut sirkuksen sinne mis se jonglööraa kikherneillä 🤣
- Anonyymi
Kelatkaa et tää matjöö on tykistön alikersantti 😬 ampuu varmaan kapteeninsa kun luulee tätä smurffiksi hallusinaatiopäissään
- Anonyymi
Hälytys, hälytys! Skitsofreenikko ampui patterin päällikön! 😂
- Anonyymi
Hyi vittu, eroan reservistä jä äkkiä! Se on jo tarpeeksi paha että jos iivanat hönkis niskaan mutta jos omat ampuu selkään niin se on tuhat kertaa pahempi ☹️
- Anonyymi
Mahtaa olla tule johtajilla hauskaa kun toinen hihittelee ja höhöttelee siihen puhelimeen eikä osaa antaa oikeita arvoja. Kannattaa varoa ettei kranaatit putoa omien niskaan :/
- Anonyymi
Mulle matjöö kerto et silaikaa kun upseerit olivat poissa niin tää järjen jättiläinen laitto tykistön kranun traktorin renkaan sisälle sillei et se posahti tuhannen pillun päreiks!
Luojan kiitos etten ollut sen kanssa samassa patterissa, henki ois lähtenyt.
PS. Aika vammanen saa olla jos leikkii tollein kranaateilla, olisi sietänyt saada ylpalvon mukaan esaa ja pekkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle matjöö kerto et silaikaa kun upseerit olivat poissa niin tää järjen jättiläinen laitto tykistön kranun traktorin renkaan sisälle sillei et se posahti tuhannen pillun päreiks!
PS. Aika vammanen saa olla jos leikkii tollein kranaateilla, olisi sietänyt saada ylpalvon mukaan esaa ja pekkaaAlennus rivimieheks, se ois ollut oikeen! ☝️ Tai sitten sotilasvankilaan muutamaks vuodeksi tuollaisesta pelleilystä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Aika vammanen saa olla jos leikkii tollein kranaateilla, olisi sietänyt saada ylpalvon mukaan esaa ja pekkaaHerra Jumala sentään! Tää vatipää varmaan suuntais haupitsin kohti komentokeskusta ja tappaisi kaikki upseerit! :(
- Anonyymi
Okei, hyvä että erosin reservistä , olin sen verran viisas! Nyt en pelkää ees iivanoita enää jos tollasia apinoita on Puolustusvoimien riveissä, voi hyvä Luoja! :(
- Anonyymi
Great job, buddy! -.- iivanat lurkkaa tätä lankaa ja ilmoittaa siitä podpolkvnik Putinille! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Aika vammanen saa olla jos leikkii tollein kranaateilla, olisi sietänyt saada ylpalvon mukaan esaa ja pekkaaNiin ja sit kapteenin ois pitänyt sitoa se matajöö tolppaa kii ja antaa ruoskaa perseelle niin lujaa kun käsistä lähtee! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sit kapteenin ois pitänyt sitoa se matajöö tolppaa kii ja antaa ruoskaa perseelle niin lujaa kun käsistä lähtee! 🤣
Niin et lastu lähtee päästä, oppii olemaan ! 😂
- Anonyymi
"Nousiainen perkele, miksi osoitatte minua aseella?"
"Herra kapteeni, te näytätte siniseltä oliolta ,se-se-semmonen Smurffi" :(
- Anonyymi
Tää on kuin jostain Fingerporista ☹️ älkää kiusanteko matjöötä, se on sairas. Ei se voi sille mitään et se saisö semmosen kortin kun skitsofrenia, miettikää omalle kohdallenne. Not fresh, guys
- Anonyymi
Pidä sä saatana turpas kiinni! 😂🥊 Matjöö kiusas kahta jäbää silloin siel varastossa ja simputti rosovopatteris alaisiaan, totta kai me voidaan puhua siitä "paskaa" (totta) nii paljon kun halutaan
- Anonyymi
Sä et osaa ees kirjottaa vitun retardi 😂 hanki silmälasit
- Anonyymi
Matjöö, mee pois. Mee vaikka sienestämään, mä tiiän et tykkäät taikasienistä :) sulla tainnut jäädä trippi päälle, varmaan ne hallusinogeeniset pirtelöt Indonesiassa oli sulle liikaa? :) Hanki apua itsellesi
- Anonyymi
Virolaiset on hulluja ja se taitaa pitää paikkansa. Matias-ressukka valitsi väärän miehen kohteekseen! Ay ay ay , its goin to be a bloodbath!
- Anonyymi
Tää virolainen kulkee nimellä Alfred nykyään. Kaikki sanoo sitä Freddyks kun se näyttää Freddy Kruegeriltä 😂 aijjaijaijai Matajöö Myslimix on kusessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolaiset on hulluja ja se taitaa pitää paikkansa. Matias-ressukka valitsi väärän miehen kohteekseen! Ay ay ay , its goin to be a bloodbath!
Jaahas kuka virolainen? Se joka joutui Matjöön takia sairaalaan? 🤔 Saatan tietää tyypin. Älykäs mut sil on ollut paha tapa nokittaa masikseen ketamiinia, kuulemma tykkäs olla K-Holes. Ihme dissonautti ukko vaikka onki ihan järkevä Tarton mies
Älykkyys ja päihdeongelma tekevät hulluksi. Mä toivon että tämä Alfred on lopettanut ton huumeiden kanssa pelleilyn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää virolainen kulkee nimellä Alfred nykyään. Kaikki sanoo sitä Freddyks kun se näyttää Freddy Kruegeriltä 😂 aijjaijaijai Matajöö Myslimix on kusessa
Tää Alfred on kuulemma kova jätkä pelaa shakkia ja runee, jälkimmäistä se pelaa edelleenkin 🙂 tais olla sil thieving 99
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matjöö laskee pian hampaitaan ja joutuu ostaa proteesit ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas kuka virolainen? Se joka joutui Matjöön takia sairaalaan? 🤔 Saatan tietää tyypin. Älykäs mut sil on ollut paha tapa nokittaa masikseen ketamiinia, kuulemma tykkäs olla K-Holes. Ihme dissonautti ukko vaikka onki ihan järkevä Tarton mies
Älykkyys ja päihdeongelma tekevät hulluksi. Mä toivon että tämä Alfred on lopettanut ton huumeiden kanssa pelleilynAi saatana, tiiän sen virolaisen! 😬 Mukava ,älykäs äijä. Sil on muksukin ja kaikkee mut sit ku se vetää päihteitä niin se tulee hulluksi , ihan vitun loco madman!
Muuten mukava heppu mut esim ketamiini ei sovi sille ollenkaan ja alkoholi vielä vähemmän
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010