Naiset tuijottelee liiikaaaa silmiin ohi kävellessä. Ja siis mä kyllä teen samaa, koska muutenhan en huomaisi. Kevät. Kukaan muu joka on huomannut kevään saapuneen?
On siis kevät..
10
857
Vastaukset
- Anonyymi
Kevät on huomattu, superihanaa! Tykkään auringosta.
Naisten katseita en ole havainnut, pitää alkaa havainnoida. - Anonyymi
Katselee ja paljon. Lesbot, miehet, transmiehet jne. Ite oon ihan että jassoo. Tarvitaan aikas paljon muutakin kuin koiranpentumaisia katseita että kiinnostuis:D
- Anonyymi
vai et ne kaik on sust kiinnostuneit? luulet vaan
- Anonyymi
Oletteko menossa bileisiin 29.4?
- Anonyymi
Mihin bileisiin?
- Anonyymi
En, katsastan vähän myöhemmin koiranpentuvalikoiman, mielellään hyvin koulutettu ja tykkää peuhata sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin bileisiin?
Mummiksen bileet
- Anonyymi
Eilen sain muutaman niin intensiivisen pitkän silmiinkatsomisen, että voisiko hän sittenkin olla kiinnostunut.. kevät ❤..
- Anonyymi
Toi on niin tyypillistä 😄 tuijotellaan vaan, eikä mitään tapahdu. Mummiksen bileet samaa settiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440