En tiedä mitä teen

Anonyymi-ap

Olen ollut mieheni kanssa 3-vuotta yhdessä. Miehellä ylä ja ala asteella olevat lapset ja minulla ammattikoulussa olevat lapset. Ongelmana on että mieheni haluaa asua paikassa mihin yhdessä kaikki emme voi muuttaa. Talo on liian pieni meille kaikille eikä julkisia kulje, että lapset pääsee kouluun. Myös miehen lasten äiti päättää kaikesta uhkailee ja arvostelee. Mieheni kommunikoi lasten äitdin kanssa ainoastaan sähköpostilla. Olen lukenut viestejä ja ne on kamalia. Ei millään tavalla toista arvostavaa, eikä mitään aitoa halua selvittää lasten asioita ja toimia sovussa, sekä joustaa puolin ja toisin. Olemme myös koittaneet saada viikot sopiviksi niin, että meillä ois myös kahdenkeskistä aikaa. Se yritys johti uhkailuun lakimieshistä ja omille lapsille huutamista,mutta oikeaa syytä asialle ei ollut miksi viikkoja ei olisi voinut vaihtaa. Äidin luona ainoastaan hän ja hänen mies. Miehen lapset lopettaneet käynnit kokonaan isän luona. En pysty enkä halua muuttaa edes yhteen, koska joku ulkopuolinen päättää kaikki asiat eikä meillä ole mitään mahdollisuutta edes ajatella yhteistä elämää. Olen vuosia yrittänyt ja alan olla ihan loppu tähän asiaan. Ajoittain ajaudun pohtimaan asioita, että onko tämä se elämä minkä minä ansaitsen, kun omat lapset jo isompia ja voisin jo ajatella enemmän myös mitä minä haluan . Olen jo eron kannalla, mutta en haluaisi luovuttaa, mutta jotenkin tuntuu että kadotan itseni kokonaan ja kaikki omat tarpeet saa heittää romukoppaan.

35

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä muuta odotit kun rikoit toisten perheen? Nyt teet itsestäsi uhria ja haet sääliä ja muut ovat syyllisiä sun pahaan oloon vaikka syy on sinussa, sinä hajoitit perheen ja aloit heitä arvostelemaan heidän teoista ja elämästä. Sulle ei kuulu eikä sulle kuulu juoruta muiden elämästä. Juorua omista tekosista, mutta taitaa olla liian hävettävää.

      Miehen eksäs ja lapset sitä ja tätä... helppo sysää omat tekosenssa toisten niskaan ja pestä kädet teoista jotka on halveksittavia.
      Sinun vika ettei lapset enää halau nähdä isää, kun menee väliin ei voi muuta odottakaan kun sitä että isä hylkää lapset ja lapset isän ja sinä et ota astuuta msitään... syy on vain lapsissa... sairasta.

      • Anonyymi

        Opettele lukemaan ja ymmärtämään tekstiä


    • Anonyymi

      Näinhän se usein menee, kun avioero hoidetaan huonosti ja se toinen yrittää kynsin hampain riippua exän elämässä kiinni.
      Lapset siinä kärsii , kun niiden mieli myrkytetään.
      Se joka vieroittaa omat lapsensa toisesta vanhemmasta on kamala epäkypsä ihminen joka ajattelee ainoastaan vaan omaa itseään, ja lasten varjolla laittelee sääntöjä toisen elämään, kun ei käsitä että etän luona ollaan niillä edellytyksinä jotka on, ja lähi voisi olla puuttumatta exänsä elämään lasten varjolla.

      Onhan näitä tapauksia nähty, kun lapset on myrkytetty omaa vanhempaansa vastaan sen toisen vanhemman taholta . Sellainen myrkyttäjä ei rakasta edes omia lapsiaan, ainoastaan omaa itseään ja usein pilaa toisen elämän ilkeyksillään.

      Ja se kaikista lapsellisin mitä on nähty että se toinen syyttää sitä uutta ihmistä miehen viemisestä, ihan kun joku mies olisi vaan esine mikä varastetaan,
      Ei kai kukaan jaksa elää sellaisen kanssa johon ei tunne mitään rakkautta enää, eikä siitä voi ketään syyttää kun rakkaus loppuu eikä rakkautta voi pakolla saada.
      Joten analyseeraa tilanteesi nuukasti jos jaksat elämää missä miehen exä riippuu pakolla teidän elämää häiritsemässä . Ja jos lähi on jo saanut asiat siihen malliin ettei lapset edes tule isäänsä katsomaan niin on onnistunut tuhoamaan omien lastensa tunne elämän pahasti isäänsä vastaan .
      Tsemppiä sinulle että löydät ratkaisun ongelmiin

      • Anonyymi

        Mutta kun se on niin. Sitä ei vaan näe sellaiset ihmiset jotka eivät ahlua sitä nähdä, tai ovat itse niitä perheenrikkojia, tai vaan muuten huudattavat. Ketään ei voi pakolla viedä, se on tosi, mutta kuka tulee siihen väliin on täysin syyllinen. JJOS tietää miehen olevan varattu, miksi hitossa kehnää sen ympärillä. Lähtisi se nainenkin jos joku kehnäisi vierellä jatkuvasti, mutta siksi nainen harvvemmin jättää perheensä kun NE VAPAAT MIEHET OVAT ERITTÄIN SIVISTYNEITÄ. Harvoin täällä kerotaan miehen tulevan kenenkään perheen väliin, kyllä ne on naikkoisia jotka miehet sieppaa.

        On täysin sairasta rikkoa kenenkään perhettä ja sen jälkeen riitauttaa puolisot keskenään, ja järkätä niin että mies vielä hylkäää kokonaan omat lapsensa. Näin on yllä olevalle a ap:n tarinoijalle käynyt. Lapset eivät enää halua nähdä isäänsä kun suttura on sotkenut kaiken heidän elänäsnä. Lapset kärsii ja eksä kärsii ja mies kärsii... mutta suttura senkun porskuttaa eteenpäin ja halukkuu kaikki mutt paitsi itsensä Sääliä kerjää kun muuhun ei pysty.


      • Anonyymi

        Tarkoitin että äidin luona on isäpuoli ja hänen omat lapset eivät enää isällään käy. Varmaan juurikin tämän naisen takia. Mieheni oli jo vuosia sitten myös eronnu, kun minö tulin kuvioihin mutta. Minä en nää muuta, kun että nainen haluaa keinolla millä hyvänsä kostaa ja olla vaikea, kun mies on hönet aikoinaan jättänyt. Nämä asiat tuskin koskaan tulee muuttumaan ja kyllähän tässä oma mieli on koetuksella väkisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se on niin. Sitä ei vaan näe sellaiset ihmiset jotka eivät ahlua sitä nähdä, tai ovat itse niitä perheenrikkojia, tai vaan muuten huudattavat. Ketään ei voi pakolla viedä, se on tosi, mutta kuka tulee siihen väliin on täysin syyllinen. JJOS tietää miehen olevan varattu, miksi hitossa kehnää sen ympärillä. Lähtisi se nainenkin jos joku kehnäisi vierellä jatkuvasti, mutta siksi nainen harvvemmin jättää perheensä kun NE VAPAAT MIEHET OVAT ERITTÄIN SIVISTYNEITÄ. Harvoin täällä kerotaan miehen tulevan kenenkään perheen väliin, kyllä ne on naikkoisia jotka miehet sieppaa.

        On täysin sairasta rikkoa kenenkään perhettä ja sen jälkeen riitauttaa puolisot keskenään, ja järkätä niin että mies vielä hylkäää kokonaan omat lapsensa. Näin on yllä olevalle a ap:n tarinoijalle käynyt. Lapset eivät enää halua nähdä isäänsä kun suttura on sotkenut kaiken heidän elänäsnä. Lapset kärsii ja eksä kärsii ja mies kärsii... mutta suttura senkun porskuttaa eteenpäin ja halukkuu kaikki mutt paitsi itsensä Sääliä kerjää kun muuhun ei pysty.

        Sieppaa?
        Ei ketään ”siepata” vastoin tahtoaan, sillä jokainen joka lopettaa suhteensa tekee sen siksi kun avioliitto ei ole hyvä,
        Kun lähtee tuolle linjalle että joku otetaan jotenkin niin on palasesta kukkia lakissa.
        Kaikki avioliitot eivät kestä, ja joku syy siihenkin on jos toinen hakeutuu muualle oli se sitten nainen tai mies.
        Ihmeellistä että jätetyt naiset aina syyttävät aitä uutta minkä mies on löytänyt, eiköhän se ole ainoastaan se mies joka on ottanut päätöksen siitä ettei jaksa jostain syystä enää puolisonsa kanssa.
        Itse en haluaisi edes sellaista ihmistä elämääni joka olisi jotenkin vietävissä, sillä silloinhan hän on hyvin heikko ihminen jos hänet noin vaan ”otetaan ” siis syy on siinä ettei mies enää halua jatkaa avioliittoaan naisen kanssa, vaan tuntee tarvetta muutokseen.
        Naiset jotka syyttelevät kolmatta osapuolta ovat ihan kahjoja , ivat valitettavasti itse miehen jonka nyt joku toinen on ” vienyt” häneltä noin vain.
        Ja sitten alkaa lasten myrkyttäminen omaa vanhempaansa vastaan kun ei osasta erottaa sitä että mies jättää vaan vaimon jonka kanssa ei jaksa enää, ei siis lapsiaan kaksi eri asiaa.
        Joten nämä jätetyt huutavat miehen viennistä , mies ei ole mikään esine joka vaan viedään, elävä olento joka lähtee ihan itse. Kuka sitä haluaisi jatkaa avioliittoa josta rakkaus puuttuu.silti huutavat kurkku suorana pettymystään syyttelemällä muita, se kun katsoisivat hieman omaa osuuttaan avioliitossa , että miksi toisen tunteet ovat kuolleet häneen.
        Terve ihminen on. Fiksu eikä mua itseään syyttelemällä muita, ainoastaan analysoi miksi puolison tunteet loppuivat häneen, sillä syitä on niin monia.
        En ole koskaan nähnyt onnellisesta avioliitosta ” vietyä” miestä, mutta nähnyt heitä jotka ovat todella yrittäneet ollapereensä kanssa vaikka kaikki tunteet ovat kuolleet .kukaan ei omista toista mitenkään, vaikka miten huutaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se on niin. Sitä ei vaan näe sellaiset ihmiset jotka eivät ahlua sitä nähdä, tai ovat itse niitä perheenrikkojia, tai vaan muuten huudattavat. Ketään ei voi pakolla viedä, se on tosi, mutta kuka tulee siihen väliin on täysin syyllinen. JJOS tietää miehen olevan varattu, miksi hitossa kehnää sen ympärillä. Lähtisi se nainenkin jos joku kehnäisi vierellä jatkuvasti, mutta siksi nainen harvvemmin jättää perheensä kun NE VAPAAT MIEHET OVAT ERITTÄIN SIVISTYNEITÄ. Harvoin täällä kerotaan miehen tulevan kenenkään perheen väliin, kyllä ne on naikkoisia jotka miehet sieppaa.

        On täysin sairasta rikkoa kenenkään perhettä ja sen jälkeen riitauttaa puolisot keskenään, ja järkätä niin että mies vielä hylkäää kokonaan omat lapsensa. Näin on yllä olevalle a ap:n tarinoijalle käynyt. Lapset eivät enää halua nähdä isäänsä kun suttura on sotkenut kaiken heidän elänäsnä. Lapset kärsii ja eksä kärsii ja mies kärsii... mutta suttura senkun porskuttaa eteenpäin ja halukkuu kaikki mutt paitsi itsensä Sääliä kerjää kun muuhun ei pysty.

        Hahhaa ” tietää miehen olevan varattu”
        Jos Mies on kiinnostunut jostain naisesta niin hänenhän se pitäisi tietää että hän on ” varattu”

        Älä vieritä syytä muulle, Mies ei ilmeisesti Ole tyytyväinen siihen varattuna olemiseen koska hakeutuu muualle.
        Jos ei saa yhtä naista niin hakee toista joten hän ei vaan enää halua olla avioliitossa
        Mies on ihan yksin vastuussa siitä että lähtee , eikä se kolmas osapuoli mitenkään.

        Kukaan ei omista toista ihmistä ja mitä kukaan tietää millaista tämän lähtevän miehen elämä on ollut tämän vaimon kanssa joka nimittelee toisia naisia mutta ei sano mitään siitä miehestä
        Siis kahden kauppa lokmannen korvapuusti , se kolmas on miehen exä.
        Vai pitääkö naisten jotka ovat vapaita kysyä eka kerralla jos mieshen omistaa joku ihminen .

        Siis aika älytöntä juttua sinänsä kukaan vieras ihminen ei Ole vastuussa miehen päätöksistä .

        Ja usein sen uuden kanssa on parempi ollakkin kun siinä myrkyllisessä ilmapiirissä missä hän oli ennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se on niin. Sitä ei vaan näe sellaiset ihmiset jotka eivät ahlua sitä nähdä, tai ovat itse niitä perheenrikkojia, tai vaan muuten huudattavat. Ketään ei voi pakolla viedä, se on tosi, mutta kuka tulee siihen väliin on täysin syyllinen. JJOS tietää miehen olevan varattu, miksi hitossa kehnää sen ympärillä. Lähtisi se nainenkin jos joku kehnäisi vierellä jatkuvasti, mutta siksi nainen harvvemmin jättää perheensä kun NE VAPAAT MIEHET OVAT ERITTÄIN SIVISTYNEITÄ. Harvoin täällä kerotaan miehen tulevan kenenkään perheen väliin, kyllä ne on naikkoisia jotka miehet sieppaa.

        On täysin sairasta rikkoa kenenkään perhettä ja sen jälkeen riitauttaa puolisot keskenään, ja järkätä niin että mies vielä hylkäää kokonaan omat lapsensa. Näin on yllä olevalle a ap:n tarinoijalle käynyt. Lapset eivät enää halua nähdä isäänsä kun suttura on sotkenut kaiken heidän elänäsnä. Lapset kärsii ja eksä kärsii ja mies kärsii... mutta suttura senkun porskuttaa eteenpäin ja halukkuu kaikki mutt paitsi itsensä Sääliä kerjää kun muuhun ei pysty.

        Jättää naisen ei lapsiaan joten älä selitä.
        Jos miehellä on uusi rakkaus niin siinä sitten sen exä piruilee työkseen
        Näitä tapauksia on nähty kun nämä utrikiska tekeytyvät pilaa lastensakkin elämän .
        Ei kenenkään kolmannen tarvitse ottaa huomioon sitä että jotkut ovat eronneet, mutta se exä vois ehkä lypsyl ja mennä töihin ja elää omaa elämäänsä


    • Anonyymi

      Tiedät kyllä mitä teet, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, häivy heidän elämästä. Korjata et voi mutta voit osata näyttää että höpeät.

      Toivottavasti eksä ei huoli ikinä moista miestä takasin ja kertoo myös lapsille miten hän hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturaan. Lapsille kuuluu kertoa totuus.

      OLISIT AJATELLUT SITÄ SILLOIN KUN MENIT VÄLIIN, MITÄ SIITÄ SEURAA SENKIN TIESIT. Piti sun vaan näyttää miten sinä pystyt rikkomaan jollekin kallisarvoisen asian. Tunnet nyt suurta häpeää ja katumusta, tunne vaan se on oikein.

      Toivon että eks vaimonsa läytää rikkaan ja hienon miehen ja lapset rakatavat sitämiestä, kun oma isä hylkäsi.

      • Anonyymi

        Trolli😂😂😂


      • Anonyymi

        😂😂 Ootko koskaan käyny äidinkielen tunnilla? Minä en ole koskaan hajottanut kenenkään perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 Ootko koskaan käyny äidinkielen tunnilla? Minä en ole koskaan hajottanut kenenkään perhettä.

        Ensin lähes 20 astetta – sitten lämpötilat romahtavat
        Ensi viikon alussa etelään voi tulla luntakin. Vappua kohti ollaan menossa kylmissä merkeissä.


      • Anonyymi

        Älä siinä syyttele katkeruuksissaai, mitä sinulle kenenkään rakkaussuhteet kuuluu. Entisen naiset luulee vissiin että heillä on jokin omistus oikeus exäänsä , ketään ihmistä ei omisteta mitenkään.
        Ei kenenkään rakkautta voi tuomita jokainen valitesee oman kumppaninsa huolimatta siitä miten exä huutaa katkeruuksissaan


      • Anonyymi

        Siis sinulle kallisarvoisen asian , ei miehesi kokenu sinua kallisarvoisena mitenkään , muutenhan ei olis jättänyt
        Ota huomioon että siihen ” kallisarvoiseen ” tarvitaan kaksi ihmistä jotka tuntevat avioliiton kallisarvoiseksi.
        Mies ei ilmeisesti niin tuntenut, vaan lähti.
        Sitten jos hän löytää uuden kumppanin niin ei Ole sinun asiasi puuttua heidän asioihin. Katso ainoastaan että lapsesi saa pitää isänsä isänsä ettet myrkytä lapsenkin mieltä . Elä ja anna muidenkin elää.


      • Anonyymi

        Sinä olet ainoastaan ihan itse aiheuttanut avioeron, eikä kukaan muu.
        Harva mies hylkää lapsensa , mutta moni äiti joka ei välitä itse omista lapsistaan kieltää tapaamiset , muka kostaa sitä ettei toisella ollut tunteita häntä kohtaa enää. Fiksut ihmiset eroavat fiksusti ja ovat usein hyviä ystäviä toistensa kanssa erosta huolimatta. Viisas nainen ei uhraudu mitenkään, ja ymmärtää että isä on ihan yhtä tärkeä lapsille kun äitikin , ja tapaamisista sovitaan sulassa sovussa jos jollekkin ei satu sopimaan joskus.

        Mutta narsistiäiti ajattelee ainoastaan itseään ja huoppaa lapsilleee että meidät on jätetty, vaikka kysymyksessä on ainoastaa pariskunnan ero , eikä ymmärrä mitkä arvet jättää lapseen . Kyllä isät silti haluaa olla lastensa kanssa vaikka ovat eronneetkin niin ettei he mitenkään ole jättäneet lapsiaan sen hoitelee ainoastaan narsisti niin että lapset luulevat että heidät on jätetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoastaan ihan itse aiheuttanut avioeron, eikä kukaan muu.
        Harva mies hylkää lapsensa , mutta moni äiti joka ei välitä itse omista lapsistaan kieltää tapaamiset , muka kostaa sitä ettei toisella ollut tunteita häntä kohtaa enää. Fiksut ihmiset eroavat fiksusti ja ovat usein hyviä ystäviä toistensa kanssa erosta huolimatta. Viisas nainen ei uhraudu mitenkään, ja ymmärtää että isä on ihan yhtä tärkeä lapsille kun äitikin , ja tapaamisista sovitaan sulassa sovussa jos jollekkin ei satu sopimaan joskus.

        Mutta narsistiäiti ajattelee ainoastaan itseään ja huoppaa lapsilleee että meidät on jätetty, vaikka kysymyksessä on ainoastaa pariskunnan ero , eikä ymmärrä mitkä arvet jättää lapseen . Kyllä isät silti haluaa olla lastensa kanssa vaikka ovat eronneetkin niin ettei he mitenkään ole jättäneet lapsiaan sen hoitelee ainoastaan narsisti niin että lapset luulevat että heidät on jätetty.

        Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
        kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
        Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
        Niinse onki kysymys miksi?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä heillä on siihen kostit jolla saa rikottua.


      • Anonyymi

        Miksi hänen pitäisi häipyä heidän elämästään, eihän hän ole mikään ongelma kellekään
        Janjos on tavannut miehen muutama vuosi eron jälkeen niin miten hän silloin voi olla joku perheen tikkoja, kun perhe on ollut rikoksissa jo muutaman vuoden enne kun hän edes tapasi tätä miestä .
        Jos avioliitto oli vaimolle kallisarvoinen asia, niin ei varmaan ollut miehelle koska hän jätti naisen.
        Joten ero on aina kahden ihmisen välinen asia , siitä ei voi syytellä ketään muuta.
        Joten paras jättää syyttelyt , sillä ero on aina seuraus avioliitosta joka ei toimi kuten pitäisi.
        Siis kukaan vieras henkilö ei ole vastuussa siitä että joku mies on kyllästynyt vaimoonsa ja jättää hänet. Mutta aina voi löytää ihmisen jonka kanssa viihtyy paremmin, useinhan niin käykin.
        Kypsä ihminen ei tee draamaa erostaan ja huutele nimityksiä ihmisestä jonka mies itse valitsee seurakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
        kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
        Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
        Niinse onki kysymys miksi?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä heillä on siihen kostit jolla saa rikottua.

        Kirjoitat ainoastaan arvomaailmaasi, siis mitkä asiat juuri sinulle on tärkeitä ,kaikki eivät ajattele kuten sinä,
        että miehen kanssa ollaan rahan vuoksi.
        Uudella naisella on toki oma ammatti mikä on hyvin palkattu ja omaisuutta tarpeeksi, yleensä eivät ole mitään siivellä eläjiä , kuten sinä näytät olevan koska arvostat asioita mitä meikäläinen ei edes ajattele koska itsellä on se mitä tarvitaan.
        Katsos työ on se joka pitää mielen vireänä niin etteintartte istuskella kotona hautomossa ihmisten raha asioita, kunhan tienaat ihan itse elantosi niin voi olla että löydät tasa-arvoisen ajattelu tyyliin sinäkin, ikävä kyllä nämä hyyppiöt eivät rakasta töitä, kun olis mukava elää miehen rahoilla josta mainitsit .
        Ulkopuolinen ei ole vastuussa siitä ettei miehesi jaksanut kuunnella valitteluasi joka päivä, miksi hänen olisi pitänyt jaksaa, kun voi elää tasapainoista elämää naisen kanssa jolla on omat tulot ja talot, ja joka ei ole miehen rahojen tarpeessa mitenkään.
        Puhut vaan omasta itsestäsi , joten luulen että se mainitsemasi suttura olet sinä itse eikä kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat ainoastaan arvomaailmaasi, siis mitkä asiat juuri sinulle on tärkeitä ,kaikki eivät ajattele kuten sinä,
        että miehen kanssa ollaan rahan vuoksi.
        Uudella naisella on toki oma ammatti mikä on hyvin palkattu ja omaisuutta tarpeeksi, yleensä eivät ole mitään siivellä eläjiä , kuten sinä näytät olevan koska arvostat asioita mitä meikäläinen ei edes ajattele koska itsellä on se mitä tarvitaan.
        Katsos työ on se joka pitää mielen vireänä niin etteintartte istuskella kotona hautomossa ihmisten raha asioita, kunhan tienaat ihan itse elantosi niin voi olla että löydät tasa-arvoisen ajattelu tyyliin sinäkin, ikävä kyllä nämä hyyppiöt eivät rakasta töitä, kun olis mukava elää miehen rahoilla josta mainitsit .
        Ulkopuolinen ei ole vastuussa siitä ettei miehesi jaksanut kuunnella valitteluasi joka päivä, miksi hänen olisi pitänyt jaksaa, kun voi elää tasapainoista elämää naisen kanssa jolla on omat tulot ja talot, ja joka ei ole miehen rahojen tarpeessa mitenkään.
        Puhut vaan omasta itsestäsi , joten luulen että se mainitsemasi suttura olet sinä itse eikä kukaan muu.

        . Perheen rikkoo aina ulkopuolinen ihminen yleensä nainen jolla ei ole ollut koskaanmiestä eikä laspia siis sitä perhettä. Hän ei ymmärrä että vartattuun mieheen ei koketa, koska on katkera että muilla on muttei hänellä miestä. Kun hän on saanut miehen kiikkiin alkaa exän ja lasten haukkumeinen ja ajaminen pois miehen mielestä ja sen jälkeen syyttäminen miehenlapsia ja exää omista ongelmistaan. Näistä tunnistää perheenrikojan, ja heitä on kuule pilvin pimein.
        Usein ne naikkoset jotka rikkoo perheen ovat epäonnistuneita kaikessa, työttömiä, heillä ei ole ystäviä ei mitään ilon aihetta, juoppoja useimmiten ja kapakkakeijuja.
        Siksi heillä ei ole tajua siitä miltä tuntuu miehestä ja lapsista ja ex vaimosta pakkoerota.
        Yleensä mies lähtee lapsettoman sutturan matkaan tosi helposti
        Naisille lapset ovat tärekeimmät kuin uudet miehet, miehet taas haluaa sitä vapautta lapsista, uusia seikkailuita, ja eivät ymmrrä että nämä epätoivoiset naiset elää niiden siivellä, kunmiehen rahat loppuu etsitään uusi urhi. Niitä kyllä kierot naiset saavati hme kyllä.


      • Anonyymi

        Lapsille kerrotaan ainostaan se että vanhemmat eroavat koska eivät enää halua jatkaa avioliittoa.
        Ja samalla kerrotaan että lapsissa ei ole mitään syytä eroon.
        Niin että kuinka monta naista on sanonut omille lapsilleen päin naamaa että heidän isänsä löysi uuden naisen ja se nainen on vienyt heiltä,isän.
        Puhunut monet kerrat ihmisten kanssa joilla on kamala muistot siitä että äiti ilkeästi sanoi isästä , muka että kertoo totuudenmukaisesti lasta ei rasiteta sellaisilla totuuksilla sillä eikö näillä naisilla ole mitään ylpeyttä elämässään muuta kun heittäytyä uhriksi ja vielä ilkeillä puheilla saa lasten mielen lukkoon ja ikuiset muistot miten heille oli sanottu.
        Yksikin mies sanoi että vihaa sitä ilmettä mikä mutsin naamassa oli kun heitti päin naamaa kauheuksia isästä.
        Ja nyt aikuisena hän vasta ymmärtää ettei heidän avioliittonsa olisi koskaan kestänyt niin erilaisia kun olivatko siis tälläiset äidit vahingoittavat lasten tunne elämää pahahsti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . Perheen rikkoo aina ulkopuolinen ihminen yleensä nainen jolla ei ole ollut koskaanmiestä eikä laspia siis sitä perhettä. Hän ei ymmärrä että vartattuun mieheen ei koketa, koska on katkera että muilla on muttei hänellä miestä. Kun hän on saanut miehen kiikkiin alkaa exän ja lasten haukkumeinen ja ajaminen pois miehen mielestä ja sen jälkeen syyttäminen miehenlapsia ja exää omista ongelmistaan. Näistä tunnistää perheenrikojan, ja heitä on kuule pilvin pimein.
        Usein ne naikkoset jotka rikkoo perheen ovat epäonnistuneita kaikessa, työttömiä, heillä ei ole ystäviä ei mitään ilon aihetta, juoppoja useimmiten ja kapakkakeijuja.
        Siksi heillä ei ole tajua siitä miltä tuntuu miehestä ja lapsista ja ex vaimosta pakkoerota.
        Yleensä mies lähtee lapsettoman sutturan matkaan tosi helposti
        Naisille lapset ovat tärekeimmät kuin uudet miehet, miehet taas haluaa sitä vapautta lapsista, uusia seikkailuita, ja eivät ymmrrä että nämä epätoivoiset naiset elää niiden siivellä, kunmiehen rahat loppuu etsitään uusi urhi. Niitä kyllä kierot naiset saavati hme kyllä.

        Kun rakkaus loppuu niin sille ei voi mitään, kaikista pahinta jos alkaa vielä,inhoamaan sitä josta haluaa päästä,eroon.
        Sillä tunteille ei voi mitään, jos ei tykkää niin ei voi itseään pakottaa siihen .
        Uhrautujat taas ruikuttavat kohtaloaan ja syyttelevät kaikenlaisilla jutuilla .
        Joten eikö se itsestään ruikuttava voisi olla aikuinen ja lopettaa ruikuttamisensa kun sillä ei silti mitään voita edes .kasvaa aikuiseksi ja käyttäytyä aikuisen tavalla


    • Anonyymi

      Sitähän tämä exä haluaako että olisit täysin loppu. Yritä saada yhteispeli syntymästä miehen kanssa ja älkää välittäkö exän määräilyistä sillä hän yrittää tuhota jokaisen suhteen mikä miehellä on , ei niinkuin koskaan hyväksy että hänen narsistista mieltä on loukata niin että rakkaus loppis toiselta ja hän lähti liitosta ihan itse.
      Olen seurannut yhtä eronnutta pari ja joka kerta kun Mies löytää hyvää seuraa niin hänen exä sen tuhoaa.

      Joten älkää antako exän määrätä sääntöjä miten elätte. Nämä naiset myrkyttää myös lastensa elämän josta sitten saavat kärsiä kun lapset tulevat aikuisiksi ja jos ovat viisaita niin näkevät äitiinsä pelinpidon

      • Anonyymi

        Paraskin perheenrikkoja sanomaan mitään muista kuin itsestään.

        Miehen eksällä täysi valta sanoa lapsilleen miten asiat on, ne on hänen lapsia joten pidä sinä suusi kiinni, asia ei kuulu sinulle yhtään. Fiksut perheenrikkojat katuvat ja häpeevät ja antavat muiden asiat olla, mutta sinunlaiset häärivät kaikkien seassa sekottaen kaikkien elämät. Oma kun sulla on niin oslmussa niin pitää sekottaa muidenkin elämä.

        SINULLE EI KUULU MUIDEN LASTEN ELÄMÄ JOTEN KESKITY OMAASI.
        Järkyttävää että täällä huutelet muiden elämästä mutta omasta katastrofaalisesta elämästä olet hiljaa, kukapa nyt itseään haukkumaan, kun on muitakin.


    • Anonyymi

      Olen aika ihmeissäni osasta kommenteista. Kyllä he olivat eronneet jo vuosia sitten ennenkuin me tapasimme. Ja naimisissakin toinen osapuoli oli jo ollut vuosia. Eikä liity tähän asiaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Älä välitä tämä katkera nainen joka haukkuu muita naisia ei ole koskaan päässyt eroon katkeruudessaan kun mies lähti, hän jauhaa samaa mantraa aina ja näyttää mitkä asiat nyt puuttuvat hänen elämästään siis rakastaa mammonaa ja laiskana olemista.
        Näitä on aina muutamia jotka eivät uskomettä heidät on jätetty.
        Joten toivon mukaan saat tilanteesi raiteille ja kuten sanoin ei tartte välittää tuon Lissun huutelemisista yhtään mitään.
        Hänen elämänsä on katkeraa elämää missä viha on pinnalla joka päivä .
        Ystäväni oli myös tilanteessa jossa miehen exä aina muutti päivät tapaamiselle jos oli jostain kuullut että mies vaikka lähtee rakkaansa kanssa viikoloppunreisulle.
        Mutta he oppivat pian että sanoivat väärät päivät ” ystäville” jotka sitten viestittivät exälle joka vaihtoi päivät juuri niiksi päiviksi kun he olivat sanoneet menevänsä viikonloppu reissuun. Joten ottivat lapsen luokseen ja kun lapsi oli ollut ne kolme päivää isänsä luona niin saivat lähteä omille reisuilleen , kun eivät kertoneet kellekään minne menevät ja koska .pienet valkoiset valheet ovat joskus tarpeen häirikkö exälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä tämä katkera nainen joka haukkuu muita naisia ei ole koskaan päässyt eroon katkeruudessaan kun mies lähti, hän jauhaa samaa mantraa aina ja näyttää mitkä asiat nyt puuttuvat hänen elämästään siis rakastaa mammonaa ja laiskana olemista.
        Näitä on aina muutamia jotka eivät uskomettä heidät on jätetty.
        Joten toivon mukaan saat tilanteesi raiteille ja kuten sanoin ei tartte välittää tuon Lissun huutelemisista yhtään mitään.
        Hänen elämänsä on katkeraa elämää missä viha on pinnalla joka päivä .
        Ystäväni oli myös tilanteessa jossa miehen exä aina muutti päivät tapaamiselle jos oli jostain kuullut että mies vaikka lähtee rakkaansa kanssa viikoloppunreisulle.
        Mutta he oppivat pian että sanoivat väärät päivät ” ystäville” jotka sitten viestittivät exälle joka vaihtoi päivät juuri niiksi päiviksi kun he olivat sanoneet menevänsä viikonloppu reissuun. Joten ottivat lapsen luokseen ja kun lapsi oli ollut ne kolme päivää isänsä luona niin saivat lähteä omille reisuilleen , kun eivät kertoneet kellekään minne menevät ja koska .pienet valkoiset valheet ovat joskus tarpeen häirikkö exälle .

        Hm... kelle vastaat, jotakinilmeisesti tarkoitat.

        Jokainen saa olla katkera, vihainen, iloinen ihan mitä vaan...
        On eri asia erota kun se että joku tulee väliin. Silloin saa olla varsin kakera ja vihainen, nekään ei riitä, se on järisyttävää kun perhe rikotaan. Ne jotka sitä puolustaa ovat niitä perheenrikkojia. Siksihän he sitä suosivatkin ja kiittelevät, ettei tunnu pahalta itsestä.

        Outoa että uhut jostain lissusta, tunnet ilmeiseeti hänet, miski et sano hänelle suoraan että on ihanaa kun kaikkien perheet rikotaan, ja kivaa kun lapset jäävät ilman isää, täällä tuksin kohteeeet niitä lukevat.

        Häirikkö sutturat ovat niin sairaita etteivät edes itse tiedä tehneensä väärin, ja eniten kärsii mies jonka on jäteetävä ja hylättävä lapset, se on todella kammottavaaa, että on sutturoita jotka näin pystyvät tekemään, mutta kuten sanoin, sairasta on, ja ovat hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm... kelle vastaat, jotakinilmeisesti tarkoitat.

        Jokainen saa olla katkera, vihainen, iloinen ihan mitä vaan...
        On eri asia erota kun se että joku tulee väliin. Silloin saa olla varsin kakera ja vihainen, nekään ei riitä, se on järisyttävää kun perhe rikotaan. Ne jotka sitä puolustaa ovat niitä perheenrikkojia. Siksihän he sitä suosivatkin ja kiittelevät, ettei tunnu pahalta itsestä.

        Outoa että uhut jostain lissusta, tunnet ilmeiseeti hänet, miski et sano hänelle suoraan että on ihanaa kun kaikkien perheet rikotaan, ja kivaa kun lapset jäävät ilman isää, täällä tuksin kohteeeet niitä lukevat.

        Häirikkö sutturat ovat niin sairaita etteivät edes itse tiedä tehneensä väärin, ja eniten kärsii mies jonka on jäteetävä ja hylättävä lapset, se on todella kammottavaaa, että on sutturoita jotka näin pystyvät tekemään, mutta kuten sanoin, sairasta on, ja ovat hoidon tarpeessa.

        Sinä tarvitset hoitoa tuohon vihaan ja katkeruuteen, hae apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tarvitset hoitoa tuohon vihaan ja katkeruuteen, hae apua.

        Huomaa että olet rikkonut monta perhettä, eihän korppi toisen korpin silmää noki.
        Minusta on hyvin sääli, että sinulaiset tyypit saa rellestää mielin määrin, eikä saa sanktiota siitä että hajoittavat perheitä. Surullista että hyväksyt myös sen että sinun perheesi on hajoitettu. Eikö tunnu missään. Voi sua... olet kasvanut lapsuutesi tuollaisessa mylläkässä, joten et voi tietää muusta... pidät sitä normaalina... säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm... kelle vastaat, jotakinilmeisesti tarkoitat.

        Jokainen saa olla katkera, vihainen, iloinen ihan mitä vaan...
        On eri asia erota kun se että joku tulee väliin. Silloin saa olla varsin kakera ja vihainen, nekään ei riitä, se on järisyttävää kun perhe rikotaan. Ne jotka sitä puolustaa ovat niitä perheenrikkojia. Siksihän he sitä suosivatkin ja kiittelevät, ettei tunnu pahalta itsestä.

        Outoa että uhut jostain lissusta, tunnet ilmeiseeti hänet, miski et sano hänelle suoraan että on ihanaa kun kaikkien perheet rikotaan, ja kivaa kun lapset jäävät ilman isää, täällä tuksin kohteeeet niitä lukevat.

        Häirikkö sutturat ovat niin sairaita etteivät edes itse tiedä tehneensä väärin, ja eniten kärsii mies jonka on jäteetävä ja hylättävä lapset, se on todella kammottavaaa, että on sutturoita jotka näin pystyvät tekemään, mutta kuten sanoin, sairasta on, ja ovat hoidon tarpeessa.

        Ei tartte kirjoitella nettiin samaa mantraa kuukaudesta toiseen. Ja puhua että,jokuntekee väliin, jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa niin mitäs teet vaikka tämä ” väliintulija”jättäisi miehen niin miehen rakkaus hänet hakee hänet takaisin , siis mies rakastaa ensimmäistä,kertaa elämässään naista jokamon hänelle täydellinen. Oma ammatti, oma autolomalla talo tienaa hyvin ja ei nalkuta ja marise ,sellaisen suhteen haluaa jokainen ihminen
        Joten sanotaan että,kun rakkaus on aitoa niin siihen väliin ei laihdu edes ompelulangan pätkä.
        Katkera voit olla mutta älä hauku ihmisiä haukkuma nimillä , tyydy kohtalosi ja kerro lapsillesi miten raukkamainen olit kun haukuit heidän isäänsä ja isän valitsemaan naista .
        Ei ole,puolustamisesta kyse mitenkään , ainoastaan realistisesta näkökannasta kun lasten mielet usein turmellaan.äsitten en ole mitenkään perheen rikkoja, mutta oma isäni löysi aikoinaan toisen ja vanhemmilleni tuli ero, olen syvästi kiitollinen ettei äiti pilannut minun elämääni marisemaan paskaa isästä , vaan minä sain pitää sen kuvan isästä mikä minulla oli hänestä .ymmärrän että ,ei ollut helppoa yksinhuoltajana , mutta ei valittanut eikä mustamaalannut ketään,ja minun lapsuuttani ei turmeltu heidän avioerollansa. Mutta monen ystävän vanhempien erot olivat rakastavia lapsille , sillä,lapset rakastavat molempia vanhempiaan ja usein äidit ottavat kauhealla sanoilla tåja särkevät lapsen tunne elämän kokomiäksi oman katkeruutensa kanssa. Lapsella on oikeus rakastaa molempia vanhempiaan vaikka he ovat eronneet . Heidän ei tartte kärsiä asioista mihin eivät kuitenkaan voi vaikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että olet rikkonut monta perhettä, eihän korppi toisen korpin silmää noki.
        Minusta on hyvin sääli, että sinulaiset tyypit saa rellestää mielin määrin, eikä saa sanktiota siitä että hajoittavat perheitä. Surullista että hyväksyt myös sen että sinun perheesi on hajoitettu. Eikö tunnu missään. Voi sua... olet kasvanut lapsuutesi tuollaisessa mylläkässä, joten et voi tietää muusta... pidät sitä normaalina... säälittävää.

        Sinä tosiaan tarvitset hoitoa , vihaan ja katkeruuteen , nyt vihoissasi haukut täällä jo tuntemattomia ihmisiä , hae hyvä ihminen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte kirjoitella nettiin samaa mantraa kuukaudesta toiseen. Ja puhua että,jokuntekee väliin, jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa niin mitäs teet vaikka tämä ” väliintulija”jättäisi miehen niin miehen rakkaus hänet hakee hänet takaisin , siis mies rakastaa ensimmäistä,kertaa elämässään naista jokamon hänelle täydellinen. Oma ammatti, oma autolomalla talo tienaa hyvin ja ei nalkuta ja marise ,sellaisen suhteen haluaa jokainen ihminen
        Joten sanotaan että,kun rakkaus on aitoa niin siihen väliin ei laihdu edes ompelulangan pätkä.
        Katkera voit olla mutta älä hauku ihmisiä haukkuma nimillä , tyydy kohtalosi ja kerro lapsillesi miten raukkamainen olit kun haukuit heidän isäänsä ja isän valitsemaan naista .
        Ei ole,puolustamisesta kyse mitenkään , ainoastaan realistisesta näkökannasta kun lasten mielet usein turmellaan.äsitten en ole mitenkään perheen rikkoja, mutta oma isäni löysi aikoinaan toisen ja vanhemmilleni tuli ero, olen syvästi kiitollinen ettei äiti pilannut minun elämääni marisemaan paskaa isästä , vaan minä sain pitää sen kuvan isästä mikä minulla oli hänestä .ymmärrän että ,ei ollut helppoa yksinhuoltajana , mutta ei valittanut eikä mustamaalannut ketään,ja minun lapsuuttani ei turmeltu heidän avioerollansa. Mutta monen ystävän vanhempien erot olivat rakastavia lapsille , sillä,lapset rakastavat molempia vanhempiaan ja usein äidit ottavat kauhealla sanoilla tåja särkevät lapsen tunne elämän kokomiäksi oman katkeruutensa kanssa. Lapsella on oikeus rakastaa molempia vanhempiaan vaikka he ovat eronneet . Heidän ei tartte kärsiä asioista mihin eivät kuitenkaan voi vaikuttaa

        Niin puhut ite sellaista mistä kiellät toisia? Heh... ei voi olla yksin oikeutta, joten ota itseesi ne asiat mitä sanot toisille.
        ja mikäs oikeuss täällä on perheenrikkpjan puhut nappaaman miehen asioita, lapsista ja eksästä???? Joten älä sano sitä mitä itse et pysty noudattamaan.

        Kellään sutturalla ei ole oikutta juoruta täällä kenenkään perheen elämästä, mutta siinä näkee miten huonosti käyttäytymivä ja ilkeitä ihmisiä on, kunhan itsellä on kaikki hyvin ja parasta kun voi rikkoa toisten perheen, niin se on onnea. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tosiaan tarvitset hoitoa , vihaan ja katkeruuteen , nyt vihoissasi haukut täällä jo tuntemattomia ihmisiä , hae hyvä ihminen apua.

        Oi oi, en ole ollut sainaana enkä tarvi hoitoa nyt, en ole sairastellut moneen aikaan, ihan terveenä ollaan. Kiitos vaan.

        Tuo ivesti on varmasti sulle itsellesi kirjoitettu, sinähän niitä hajottamasi perheen laspsia ja eksää haukut monta kertaaa päivässä. Mieti mitä kirjoitat, huomaat että teet sitä mitä kiellät muilta! Jäit kiikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tosiaan tarvitset hoitoa , vihaan ja katkeruuteen , nyt vihoissasi haukut täällä jo tuntemattomia ihmisiä , hae hyvä ihminen apua.

        Millasta hoitoa tarvii? Kuka ja koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi oi, en ole ollut sainaana enkä tarvi hoitoa nyt, en ole sairastellut moneen aikaan, ihan terveenä ollaan. Kiitos vaan.

        Tuo ivesti on varmasti sulle itsellesi kirjoitettu, sinähän niitä hajottamasi perheen laspsia ja eksää haukut monta kertaaa päivässä. Mieti mitä kirjoitat, huomaat että teet sitä mitä kiellät muilta! Jäit kiikkiin.

        Päässä sulla se vika on , miksi haukut kaikki perheenrikkojiksi , kun me huomaamme sun sairautesi.


    • Anonyymi

      Vaikee antaa neuvoo. mutta mun exä laitto meidän pojat palautuksena mulle, kun sai uuden miehensä kanssa vauvan. Eli me asutaan nyt kolmistaan tälläsenä äijä taloutena ja he asuu uutena onnellisena perheenä. Lopputuloksena kaikki voitti. Kerran kuukaudessa käy pojat äidillään ja kerran he kävi näyttää vauvaa mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe