Hua Hinin planetaariomies kertoo Songkranista

Anonyymi-ap

Songkranin pääasiallinen rituaalinen merkitys on paremman sadon toivottamista tervetulleeksi.

Songkran on vaimoni kertoman mukaan satokauden vaihtumisen juhlaa.

Kun oleilet tässä maassa hieman pidempää mikään ei ole tarkalleen ottaen sitä mitä sen on kerrottu olevan.

Tämä songkraani päivämäärä on astrologiaa, jolla ei ole mitään tekemistä oikeastaan minkään kanssa vuosi satojen jopa tuhansien aikana, maan sijainti mihin taivaankappaleihin on muuttunut käyttämäni planetaario ohjelmani jopa 30 astetta.

Siksi juuri astrologia on horoskooppi tiedettä, täysin huu haata.

On erittäin kaukaa haettua on se että aurinko menee johonkin tähtikuvioon, taisi olla oinas, se on songkranin paikka, sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

Pattayalla melkoinen vilske, sikanaan ihmisiä, mopoja ja autoja sekaisin, tänään vielä lk, kuvia ei paljon ole vaimollani on kameran mukana minulle ei, koska vettä tulee joka suunnasta, ylhäältä alhaalta ja sivusta.

Mikä vitun speksit kuten sanoin kaikki ajanlaskuun liittyvät asiat joka perustuvat horoskoppitasoiseen tietoon, on huu haata.

Se että tähdet sijaitsevat taivaan kannella pitäisi jokaisen jolla on vähänkään älyä päässä, tajuta että sellaisella asioilla ole mitään tekemistä minkään kanssa niiden sijanti ei vaikuta mininkään mitenkään.

Oli aurinko sitten missä tähtikuviossa tahansa, silkkaa huu haata, sillä ole mitään merkitystä maapallolle.

Nuo 2010 perusteet on täyttä huuhaata, ja olen numbalin kanssa samaa mieltä että myös eläinradan merkit on huuhaata.
Eräs Matti

Luuletko ihan oikeasti että astronomit laativat päivät pitkät horoskooppeja?

Minä muuten tunnen tähtitieteilijän, kitsasin yhtä joskus että joko vuoden horoskoopit on valmiina, hän ei pitänyt kauhesti kommenteista.

Songkranin ensimmäisenä päivänä kunnioitetaan vanhuksia. Minä kävin kyyristelemässä airbnb kämpässä Pattayalla vuorokauden ja pakenin paikalta. Vaimo sukuloi, minä en.

By NumBaII, 62 vuotta Thaimaan Pää Astrologinomi-holi

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta hänellä on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa filosofiasta ja matematiikasta koelentäjänuran lisäksi.

      • Anonyymi

        Yksinpuhelu helpottaa kun aloitus ei saa muuten tuulta purjeisiin.


    • Anonyymi

      Saarikärsän päähän ei koulussa tarttunut sinitarra, eikä edes tikka. Molempia kokeilivat.

      Mies jossa menee humalat ja maltaat sekaisin väärinpäin, vinoon, takaperin ja miten sattuu ylösalaisin.

      Käsi sydämellä voin kertoa että luulin noin tyhmiä ihmisiä löytyvän vain Saharan eteläpuolelta, mutta on niitä näköjään Skandinaviassakin saakka.

      Jotakin on tapahtunut synnytyksessä, pää juuttunut synnytyskanavaan ja vakava happivajaus? On aivan selvää ettei hänellä voi olla peruskoulun päästötodistustakaan kuin säälistä.

      2010

      • Anonyymi

        Sinä lienet melko tarkkaan Saharan eteläpuolella.

        Minä sen sijaan niin ikään käsi sydämellä voin kertoa sinulle 2010 että esittämäsi omakuvasi ja käytöksesi ei ole synkronissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lienet melko tarkkaan Saharan eteläpuolella.

        Minä sen sijaan niin ikään käsi sydämellä voin kertoa sinulle 2010 että esittämäsi omakuvasi ja käytöksesi ei ole synkronissa.

        Sinussa Pasanen on synkronissa se että olet yhtä tyhmä ja ärsyttävä kuin miltä näytät. Ylimielinen vittuileva moukka, pässi ilman mitään rahkeita. https://aijaa.com/PIyXs2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa Pasanen on synkronissa se että olet yhtä tyhmä ja ärsyttävä kuin miltä näytät. Ylimielinen vittuileva moukka, pässi ilman mitään rahkeita. https://aijaa.com/PIyXs2

        Arvelen kyllä että tuollaisia kuvia kykenee väsäämään vähäisemmälläkin järjenjuoksulla ja toimimaan 2010:n lipittäjänä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe