Hua Hinin planetaariomies kertoo Songkranista

Anonyymi-ap

Songkranin pääasiallinen rituaalinen merkitys on paremman sadon toivottamista tervetulleeksi.

Songkran on vaimoni kertoman mukaan satokauden vaihtumisen juhlaa.

Kun oleilet tässä maassa hieman pidempää mikään ei ole tarkalleen ottaen sitä mitä sen on kerrottu olevan.

Tämä songkraani päivämäärä on astrologiaa, jolla ei ole mitään tekemistä oikeastaan minkään kanssa vuosi satojen jopa tuhansien aikana, maan sijainti mihin taivaankappaleihin on muuttunut käyttämäni planetaario ohjelmani jopa 30 astetta.

Siksi juuri astrologia on horoskooppi tiedettä, täysin huu haata.

On erittäin kaukaa haettua on se että aurinko menee johonkin tähtikuvioon, taisi olla oinas, se on songkranin paikka, sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.

Pattayalla melkoinen vilske, sikanaan ihmisiä, mopoja ja autoja sekaisin, tänään vielä lk, kuvia ei paljon ole vaimollani on kameran mukana minulle ei, koska vettä tulee joka suunnasta, ylhäältä alhaalta ja sivusta.

Mikä vitun speksit kuten sanoin kaikki ajanlaskuun liittyvät asiat joka perustuvat horoskoppitasoiseen tietoon, on huu haata.

Se että tähdet sijaitsevat taivaan kannella pitäisi jokaisen jolla on vähänkään älyä päässä, tajuta että sellaisella asioilla ole mitään tekemistä minkään kanssa niiden sijanti ei vaikuta mininkään mitenkään.

Oli aurinko sitten missä tähtikuviossa tahansa, silkkaa huu haata, sillä ole mitään merkitystä maapallolle.

Nuo 2010 perusteet on täyttä huuhaata, ja olen numbalin kanssa samaa mieltä että myös eläinradan merkit on huuhaata.
Eräs Matti

Luuletko ihan oikeasti että astronomit laativat päivät pitkät horoskooppeja?

Minä muuten tunnen tähtitieteilijän, kitsasin yhtä joskus että joko vuoden horoskoopit on valmiina, hän ei pitänyt kauhesti kommenteista.

Songkranin ensimmäisenä päivänä kunnioitetaan vanhuksia. Minä kävin kyyristelemässä airbnb kämpässä Pattayalla vuorokauden ja pakenin paikalta. Vaimo sukuloi, minä en.

By NumBaII, 62 vuotta Thaimaan Pää Astrologinomi-holi

7

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta hänellä on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa filosofiasta ja matematiikasta koelentäjänuran lisäksi.

• Anonyymi

Yksinpuhelu helpottaa kun aloitus ei saa muuten tuulta purjeisiin.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17824034Q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Saarikärsän päähän ei koulussa tarttunut sinitarra, eikä edes tikka. Molempia kokeilivat.

Mies jossa menee humalat ja maltaat sekaisin väärinpäin, vinoon, takaperin ja miten sattuu ylösalaisin.

Käsi sydämellä voin kertoa että luulin noin tyhmiä ihmisiä löytyvän vain Saharan eteläpuolelta, mutta on niitä näköjään Skandinaviassakin saakka.

Jotakin on tapahtunut synnytyksessä, pää juuttunut synnytyskanavaan ja vakava happivajaus? On aivan selvää ettei hänellä voi olla peruskoulun päästötodistustakaan kuin säälistä.

2010

• Anonyymi

Sinä lienet melko tarkkaan Saharan eteläpuolella.

Minä sen sijaan niin ikään käsi sydämellä voin kertoa sinulle 2010 että esittämäsi omakuvasi ja käytöksesi ei ole synkronissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä lienet melko tarkkaan Saharan eteläpuolella.

Minä sen sijaan niin ikään käsi sydämellä voin kertoa sinulle 2010 että esittämäsi omakuvasi ja käytöksesi ei ole synkronissa.

Sinussa Pasanen on synkronissa se että olet yhtä tyhmä ja ärsyttävä kuin miltä näytät. Ylimielinen vittuileva moukka, pässi ilman mitään rahkeita. https://aijaa.com/PIyXs2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa Pasanen on synkronissa se että olet yhtä tyhmä ja ärsyttävä kuin miltä näytät. Ylimielinen vittuileva moukka, pässi ilman mitään rahkeita. https://aijaa.com/PIyXs2

Arvelen kyllä että tuollaisia kuvia kykenee väsäämään vähäisemmälläkin järjenjuoksulla ja toimimaan 2010:n lipittäjänä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2795
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe