Mulla on kani nii oisko iha ok laittaa sille vähä luomiväriä turkkiin? Ihan vaa välil oisko haittaa?
Kanin meikkaaminen
6
284
Vastaukset
- Anonyymi
En itse ainakaan laittaisi, koska kun kani nuolee turkkiaan se myös samalla syö luomiväriä, ja muutenkin, miksi ihmeessä muka haluaisit laittaa kanin turkkiin luomiväriä?
- Anonyymi
Ei kosmetiikkalaatuisesta tavarasta pitäisi sen ihmeempää haittaa olla. Sillä sen sijaan voi olla haittaa, että on noin vinksahtanut, joten kannattaa oikoa palikat päästään mahdollisimman nopeasti, niin loppuu samalla myös kiinnostus meikkailla kania.
- Anonyymi
Elä laita koska kani pesee itseään ja saa turhaan kemikaalia siitä. Miksi haluaisit meikata kaniasi?
- Anonyymi
Uskon että aine turkissa haittaa ja häiritsee kania. Varsinkin jos on voimakkaan hajuista. Ei varmaankaan ilahdu aikeestasi.
- Anonyymi
Siis miksi ihmeessä meikkailisit kaniasi?! Onpa outoa sakkia täällä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818