Fortum yritys aktiiivi

Anonyymi-ap

Tämä Fortum yritys aktiivi on suurin kusetus päällä maan
lupasivat sähköä 10centin hintaan lopputulos sähhkön hinta n 30c
en enää ikinä osta fostumilta miitään vaikka ilman saisin täysi HUIJARi yhtiö
erotkaa siitä välittömästi. ette tiedä mitä on tulossa!!!!!!

10

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritys Aktiivi sopimusta tyrkytettiin puhelin myyjän kautta.
      Väkisin tiputettiin ja mielin kielin houkuteltiin ansaan.
      Ottivat kohderyhmäkseen elinkeinonharjoittajat.
      Ei ollu mitään muuta vaatimusta kunhan on y-tunnus.
      Ei tarvinut olla mitään yritystoimintaa kuhan vaan saa sopimuksen aikaiseksi.
      Yritys puhelimessa myönsi että tämän ovat Fortumin omat lakimiehet suunnitelleet.
      Miksi yritykset kohteena? Ei ole mitään kuluttaja suojaa!
      Ota sähkösopimus yrityksen nimiin, mikään yksityisen henkilön kuluttajansuoja ei auta.
      Ei suostu puhelimessa käsittelemään asiaa. Jo puhelimella soitettaessa nauhalta kuuluu viesti, emme käsittele yritys aktiivi sopimusten irtisanomisia.
      Ei myöskään normaalin sähköpostilinkin kautta voi asiaa hoitaa.
      Ainoastaan on perustettu oma sähköpostiosoite yritys aktiivi sopimusten kanssa painaville. kuitenkaan mitään vastausta ei saa.
      Rikollisjärjestön Fortum.

    • Anonyymi

      Samaan ansaan lankesin minäkin. Totuus niiltä jäi puhelimessa kertomatta tai miten hinta kehittyy kun kurssi on korkealla. Minulle ei myös koskaan enää Fortumia. Nehän on pahempia asiakaspalvelijoita kuin automyyjät.😒

    • Anonyymi

      Mökkipenakin lankesi Fortumin huijaukseen kesällä 2022. Lupasivat pari kk ilman perusmaksua ja jättivät kertomatta, että on normaali pörssisähkö sopimus.
      No, ei se pörssisähkö ole huono ollenkaan ja otinkin sen nyt toukokuusta alkaen.

      En vain viime kesänä hyödyntänyt pörssisähkön edullisia tunteja.
      Nyt 54 L poileri lämpiää 01-05 edullisella yösähköllä ja kylmäkoneet käyvät osiksi myös yöaikaan.

    • Hyvä ja oikea kommentti! Menin halpaan keväällä ja purin sopimuksen ensimmäisen laskun saatuani - ei lainkaan sitä mistä oli puhe myyjän kanssa. Olen naimisissa typeryyteni takia sen 6kk ja edelleen maksan 21.0 c/kWh. Saan toki omasta ylituotannostani hyvitystä 0.8 c/kWh!!! Fortumiin sijoittaminen voi olla lyhyellä tähtäimellä erittäin tuottavaa mutta kyllä muutkin asiakkaat äänestävät pian jaloillaan...

    • Anonyymi

      Täysin epärehellistä toimintaa Fortumilta, asiakaspalvelija suorastaan yllyttää ottamaan myös kotiosoitteen sähkösopimukseen "jos miellät tekeväsi kotona töitä"
      Purin sähkösopimuksen ja pyysin laskemaan purkamiskulut. Ilmoittivat, että 74 euroa mutta sen jälkeen tuli 1.150 euron lasku, koska ovat itse "ostaneet" sähköä niin kalliilla, joko tyhmiä tai roistoja, EI ENÄÄ FORTUMIA

    • Anonyymi

      Itse sain 600€ sakon sopimuksen päättämisestä ja kiristyksen sakon puolittumisesta jos palaan fortumin asiakkaaksi... Joo tämähän on selkeästi alusta loppuun suunniteltu kuvio, että houkutellaan ihmiset ansaan yrityksineen ja pistetään maksamaan joko kallista sähköä vähintään 6kk ajan tai sakko sopimusrikosta. En tiedä miten tämä voi olla laillista meillä Suomessa, mutta aion muutamia kiviä käännellä asian kanssa.

    • Anonyymi

      Tässäkään sakossa ei ole mitään erittelyä et mistä se koostuu? Hatusta heiteltyjä summia kaikille sopimuksen päättäneille. Asiakaspalvelussa syyllistetään että se on sinun vika, että muilla yrittäjillä nousee hinta kun sopimuksen päättää kesken kauden ja vaikka kaikki maksaisivat sakkonsa kertalaakista niin ei ne tule vaikuttamaan voimassa oleviin hintoihin millään tavalla vaan menee herrojen taskuun...

    • Anonyymi

      Fortum metsästää aktiivisella puhelinmyynnillä viattomia yksityisiä, joilta löytyy y-tunnus niin tekemään aktiivisopimuksen kotiin y-tunnuksen alle ja sen jälkeen olet maksumies. Pysykää näistä kaukana!!!

    • Anonyymi

      Laittakaa sanaa kiertämään jotta kiero toiminta hiipuu. Ei aleta ruokkia kusetusta joka on liippien lakimiesten loppuun asti viilaama ansa. Olkoot ahnetta, lyhytnäköistä toimintaa niillä, kyllä se loppuu kun useimmat saa tarpeekseen.
      Muistakaa että sen puhelinmyyjänkin leipä on sen leveämpää mitä enemmän asiakkaita hankkii joten motiivi esittää mukavaa ja mieleistellä on suuri kun lompakkonne sille laitatte levälleen.

    • Irtisanoin oman Yritys Aktiivi sopimuksen 01/2023 ja tiesin 6 kk irtisanomisajasta. Toivoin että Yritys Aktiivi sopimuksen hinta olisi myös alkanut irtisanomisajalla laskemaan, mutta EI.... Pörssisähkön hinta oli koko talven ja kevään 2023 alle 8 snt/kWh ja Fortum Yritys Aktiivin hinta ei kertaakaan alle 20 snt/kWh tason. Fortumin edustaja kertoi lehtihaastattelussa 04/2023, että salkusta lähteneiden vuoksi salkussa olevat asiakkaat kärsivät kalliista sähkön hinnasta. Tämän luettua vaihdon myös itse 1.5 sähkösopimuksen toisaalle, kun koin Yritys Aktiivin täysin erilaiseksi mitä se myytäessä oli. Eli vaihdon sopimuksen kesken irtisanomisajan n 3 kk jälkeen. Nyt 11/2023 sain Fortumilta yhteydenoton, jossa he perivät minulta sopimusrikkomisesta 613€. Ei sen kummempaa erittelyä mistä summa koostuu. Toki teidän rikkoneeni sopimusehtoja, mutta koen myös Fortumin näitä rikkoneen koska sähkösopimus ei sisällöltään vastannut luvattua. Nyt summia peritään pois lähteneiltä takasin, niin tuskin näitä maksavat takaisin salkun asiakkaille, jotka ovat liikaa sähköstä maksaneet. Itse ainakin tiedän, että en Fortumia enää tulee koskaan käyttämään tai suosittelemaan kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe