Olen lähdössä elokuussa Normandiaan ja Jerseylle, kertokaapas onko elokuu aivan paska matkustuskuukausi ottaen huomioon että paikallisilla on lomat juuri päällänsä, onkohan missään hostelleissa ym. tilaa ? kiitos tiedoista !
Ranskaan elokuussa vai ei ?
Reppuäijä
1
302
Vastaukset
- Lisbeth
Normandiaan mahtuu varmasti koska lähestulkoon kaikki kotimaanmatkaajat häippäsevät lomien alettua kohti etelää.
Jerseyssä sen sijaan saattaa olla aika täyttä, saari kun ei ole kovin iso.
Kannattais ehkä surffailla hotellien ym. majapaikkojen sivuilla. Joiltakin saa heti tiedon onko täyttä vai tilaa.
Seikkailija löytää yleensä aina jonkun yösijan kun on vaan aktiivinen eikä nirsoile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741