PuhelinKeharille

Anonyymi-ap

Minkälaisia varusteita on saatavilla kehareiden puhelimiin ja yleensäkin varustetaso? On se hyvä olla kehitysvammaisilla Doro, jolla voivat sitten soitella ja päristä. Niin ja kuolanestojärjestelmä lienee tärkeä?

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla kehitysvammaisilla valu todellakaan kuola.Joillakin joo mut ei kaikilla.Meitä kehitysvammaisia on moneen lähtöön eri tasoisia ja mullakin on lievä kehitysvamma ja ei valu kuola.

• Anonyymi

No mikäs sit siul valluu?

• Anonyymi

Itselläni on ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja olen ostanut itselleni omasta eläke rahasta älypuhelimen alle 100€ jotta saa maksettua vuokra,vesi,sähköt, kotivakuutus ja puhelin/netti laskut.

Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei ole kaikilla edunvalvontaa josta yksi kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut sellainen kuin Maria Arvio joka on sitä ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa niillä on kyseisen Kehitysvamma lääkärin mielestä väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.

Mutta kyseinen kehitysvamma psykiatri ei suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa kun pitäsi olla terveen ihmisen persoonallisuutta

Mitä tarkoittaa kun moni terveyskeskus lääkäri sanoo ne kyseenalaistaa minun Lievän älyllisen kehitysvamman sillä perusteella kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja osaan laskea päässä kertolaskuja.

• Anonyymi

Jos Kehitysvamman saaneella ei ole vanhemmat hoitanut pankki tilejä yli 18 vuoden iän jälkeen eikä ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ne tarvitsevat puhelimen jossa on netti.

Ja minun kaltaiset ihmiset ovat säästäneet itse rahaa älypuhelimeen.

Mutta ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät osaa yksin hoitaa ilman terveiden ihmisten apua omat pankkitili asioita jotka eivät pärjää ilman edunvalvontaa ne eivät minun mielestäni tarvitse mitään puhelinta.

Ne kehitysvamman saaneet tarvitsevat joilla on entinen Heikkolahjaisuus todettu ja laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma että saa ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa.

Ne kehitysvamman saaneet jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolle jääneet niillä ei ole koskaan Lievä älyllinen kehitysvamma oikea diagnoosi koska Heikkolahjaisuus menee alle 70 ja yli 80äö jolloin minun kaltaiset ei saa muuta tukea kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ja asumistuki rahaa.

Minun kaltaisia työkeskus työntekijät eivät halua työkeskus ryhmiin koska me ei osata toimia ryhmässä kuten muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa toimia ryhmässä.

Minun kohdallani on todettu olen kykenemätön työkeskus ryhmiin ilman avustajaa.

Mutta avustajaa minun kaltaiset ihmiset eivät saa jos yksin osaa siivota kotona ja yksin osaa tehdä ruokaa, maksaa verkkopankin kautta vuokrat jne ja osaa yksin säästää rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      182
      2596
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1050
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      343
      1013
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      798
    Aihe