PuhelinKeharille

Anonyymi-ap

Minkälaisia varusteita on saatavilla kehareiden puhelimiin ja yleensäkin varustetaso? On se hyvä olla kehitysvammaisilla Doro, jolla voivat sitten soitella ja päristä. Niin ja kuolanestojärjestelmä lienee tärkeä?

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla kehitysvammaisilla valu todellakaan kuola.Joillakin joo mut ei kaikilla.Meitä kehitysvammaisia on moneen lähtöön eri tasoisia ja mullakin on lievä kehitysvamma ja ei valu kuola.

• Anonyymi

No mikäs sit siul valluu?

• Anonyymi

Itselläni on ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja olen ostanut itselleni omasta eläke rahasta älypuhelimen alle 100€ jotta saa maksettua vuokra,vesi,sähköt, kotivakuutus ja puhelin/netti laskut.

Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei ole kaikilla edunvalvontaa josta yksi kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut sellainen kuin Maria Arvio joka on sitä ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa niillä on kyseisen Kehitysvamma lääkärin mielestä väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.

Mutta kyseinen kehitysvamma psykiatri ei suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa kun pitäsi olla terveen ihmisen persoonallisuutta

Mitä tarkoittaa kun moni terveyskeskus lääkäri sanoo ne kyseenalaistaa minun Lievän älyllisen kehitysvamman sillä perusteella kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja osaan laskea päässä kertolaskuja.

• Anonyymi

Jos Kehitysvamman saaneella ei ole vanhemmat hoitanut pankki tilejä yli 18 vuoden iän jälkeen eikä ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ne tarvitsevat puhelimen jossa on netti.

Ja minun kaltaiset ihmiset ovat säästäneet itse rahaa älypuhelimeen.

Mutta ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät osaa yksin hoitaa ilman terveiden ihmisten apua omat pankkitili asioita jotka eivät pärjää ilman edunvalvontaa ne eivät minun mielestäni tarvitse mitään puhelinta.

Ne kehitysvamman saaneet tarvitsevat joilla on entinen Heikkolahjaisuus todettu ja laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma että saa ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa.

Ne kehitysvamman saaneet jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolle jääneet niillä ei ole koskaan Lievä älyllinen kehitysvamma oikea diagnoosi koska Heikkolahjaisuus menee alle 70 ja yli 80äö jolloin minun kaltaiset ei saa muuta tukea kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ja asumistuki rahaa.

Minun kaltaisia työkeskus työntekijät eivät halua työkeskus ryhmiin koska me ei osata toimia ryhmässä kuten muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa toimia ryhmässä.

Minun kohdallani on todettu olen kykenemätön työkeskus ryhmiin ilman avustajaa.

Mutta avustajaa minun kaltaiset ihmiset eivät saa jos yksin osaa siivota kotona ja yksin osaa tehdä ruokaa, maksaa verkkopankin kautta vuokrat jne ja osaa yksin säästää rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe