PuhelinKeharille

Anonyymi-ap

Minkälaisia varusteita on saatavilla kehareiden puhelimiin ja yleensäkin varustetaso? On se hyvä olla kehitysvammaisilla Doro, jolla voivat sitten soitella ja päristä. Niin ja kuolanestojärjestelmä lienee tärkeä?

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla kehitysvammaisilla valu todellakaan kuola.Joillakin joo mut ei kaikilla.Meitä kehitysvammaisia on moneen lähtöön eri tasoisia ja mullakin on lievä kehitysvamma ja ei valu kuola.

• Anonyymi

No mikäs sit siul valluu?

• Anonyymi

Itselläni on ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja olen ostanut itselleni omasta eläke rahasta älypuhelimen alle 100€ jotta saa maksettua vuokra,vesi,sähköt, kotivakuutus ja puhelin/netti laskut.

Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei ole kaikilla edunvalvontaa josta yksi kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut sellainen kuin Maria Arvio joka on sitä ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa niillä on kyseisen Kehitysvamma lääkärin mielestä väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.

Mutta kyseinen kehitysvamma psykiatri ei suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa kun pitäsi olla terveen ihmisen persoonallisuutta

Mitä tarkoittaa kun moni terveyskeskus lääkäri sanoo ne kyseenalaistaa minun Lievän älyllisen kehitysvamman sillä perusteella kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja osaan laskea päässä kertolaskuja.

• Anonyymi

Jos Kehitysvamman saaneella ei ole vanhemmat hoitanut pankki tilejä yli 18 vuoden iän jälkeen eikä ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ne tarvitsevat puhelimen jossa on netti.

Ja minun kaltaiset ihmiset ovat säästäneet itse rahaa älypuhelimeen.

Mutta ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät osaa yksin hoitaa ilman terveiden ihmisten apua omat pankkitili asioita jotka eivät pärjää ilman edunvalvontaa ne eivät minun mielestäni tarvitse mitään puhelinta.

Ne kehitysvamman saaneet tarvitsevat joilla on entinen Heikkolahjaisuus todettu ja laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma että saa ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa.

Ne kehitysvamman saaneet jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolle jääneet niillä ei ole koskaan Lievä älyllinen kehitysvamma oikea diagnoosi koska Heikkolahjaisuus menee alle 70 ja yli 80äö jolloin minun kaltaiset ei saa muuta tukea kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ja asumistuki rahaa.

Minun kaltaisia työkeskus työntekijät eivät halua työkeskus ryhmiin koska me ei osata toimia ryhmässä kuten muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa toimia ryhmässä.

Minun kohdallani on todettu olen kykenemätön työkeskus ryhmiin ilman avustajaa.

Mutta avustajaa minun kaltaiset ihmiset eivät saa jos yksin osaa siivota kotona ja yksin osaa tehdä ruokaa, maksaa verkkopankin kautta vuokrat jne ja osaa yksin säästää rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe