PuhelinKeharille

Anonyymi-ap

Minkälaisia varusteita on saatavilla kehareiden puhelimiin ja yleensäkin varustetaso? On se hyvä olla kehitysvammaisilla Doro, jolla voivat sitten soitella ja päristä. Niin ja kuolanestojärjestelmä lienee tärkeä?

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kaikilla kehitysvammaisilla valu todellakaan kuola.Joillakin joo mut ei kaikilla.Meitä kehitysvammaisia on moneen lähtöön eri tasoisia ja mullakin on lievä kehitysvamma ja ei valu kuola.

• Anonyymi

No mikäs sit siul valluu?

• Anonyymi

Itselläni on ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja olen ostanut itselleni omasta eläke rahasta älypuhelimen alle 100€ jotta saa maksettua vuokra,vesi,sähköt, kotivakuutus ja puhelin/netti laskut.

Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei ole kaikilla edunvalvontaa josta yksi kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut sellainen kuin Maria Arvio joka on sitä ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa niillä on kyseisen Kehitysvamma lääkärin mielestä väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.

Mutta kyseinen kehitysvamma psykiatri ei suostu purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa kun pitäsi olla terveen ihmisen persoonallisuutta

Mitä tarkoittaa kun moni terveyskeskus lääkäri sanoo ne kyseenalaistaa minun Lievän älyllisen kehitysvamman sillä perusteella kun en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja osaan laskea päässä kertolaskuja.

• Anonyymi

Jos Kehitysvamman saaneella ei ole vanhemmat hoitanut pankki tilejä yli 18 vuoden iän jälkeen eikä ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ne tarvitsevat puhelimen jossa on netti.

Ja minun kaltaiset ihmiset ovat säästäneet itse rahaa älypuhelimeen.

Mutta ne älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät osaa yksin hoitaa ilman terveiden ihmisten apua omat pankkitili asioita jotka eivät pärjää ilman edunvalvontaa ne eivät minun mielestäni tarvitse mitään puhelinta.

Ne kehitysvamman saaneet tarvitsevat joilla on entinen Heikkolahjaisuus todettu ja laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma että saa ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa.

Ne kehitysvamman saaneet jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolle jääneet niillä ei ole koskaan Lievä älyllinen kehitysvamma oikea diagnoosi koska Heikkolahjaisuus menee alle 70 ja yli 80äö jolloin minun kaltaiset ei saa muuta tukea kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ja asumistuki rahaa.

Minun kaltaisia työkeskus työntekijät eivät halua työkeskus ryhmiin koska me ei osata toimia ryhmässä kuten muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa toimia ryhmässä.

Minun kohdallani on todettu olen kykenemätön työkeskus ryhmiin ilman avustajaa.

Mutta avustajaa minun kaltaiset ihmiset eivät saa jos yksin osaa siivota kotona ja yksin osaa tehdä ruokaa, maksaa verkkopankin kautta vuokrat jne ja osaa yksin säästää rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109