N30:lle kirjoitteluseuraa?

Täällä kirjoittelee kolmekymppiseksi ehtinyt mustalla huumorilla ja meemeillä elävä naishenkilö. Olisi halua löytää ihmisiä, joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia, näkemyksiä, kokemuksia ja vaikka oppia sulta jotain uutta.

Mua kiinnostaa monikin asia ja vaikka toisaalta oonkin käsistäni taitava, mulla ei silti ole riittävästi toiminnanohjausta ja keskittymiskykyä just nyt saada aikaan mitään järkevää. Nautin silti mm. koirien kanssa touhuamisesta, laulamisesta, keväästä ja luonnosta. Dopamiinin eritys herää myös true crime-tapausten ja mysteerien läsnäollessa. Jonkin verran saan kulutettua audiokirjoja, mutta en niitäkään läheskään niin paljon kuin haluaisin. Viime aikoina mua on kiehtonut myös stoalaisuus, filosofia ja historia.

Small talk ei ole mun vahvuus, mutta bear with me, teen parhaani.

En odota sulta mitään erityistä, enkä omaa sukupuoli- tai ikärajoitteita.

Sähköpostin lisäksi yhteydenpito onnistuu mm. Telegrammissa, Kikissä tai Discordissa. :)

[email protected]

1

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
        Maailman menoa
        217
        6679
      2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
        Maailman menoa
        131
        5579
      3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
        Maailman menoa
        289
        3604
      4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
        Maailman menoa
        128
        3500
      5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
        Maailman menoa
        125
        2537
      6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
        Maailman menoa
        4
        2180
      7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
        Kahvilat
        59
        2011
      8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
        Ikävä
        19
        1996
      9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
        Maailman menoa
        63
        1803
      10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
        Ikävä
        106
        1534
      Aihe