Kuntoa laskeva laite en ymmärrä miksi pyörässäki pitää olla mootori normaali pyörä se olla pitää saa reidet leikkiä
Sähkö pyörät
8
225
Vastaukset
- Anonyymi
Turha hankinta sähköpyörä
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17824961f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sähköpyörä, sähköpotkulauta, ettei vaan lihakset rasitu.
- Anonyymi
Sähköpyörä ei liiku jos et polje. Se vain avustaa, eli huonokuntoisen on helpompi aloittaa pyöräily ja hyväkuntoinen voi tehdä pidempiä lenkkejä
- Anonyymi
Osta kunto pyörä niin kunto nousee ja reijet leikkii
- Anonyymi
Kiinnostaisi sellainen asia näissä fillareissa, kun missään en ole nähnyt juttua siitä, että kun akku on kaput, paljonko maksaa uusi akku fillariin? Fillarit, hyvät maksaa 3:sta tonnista ylöspäin, näiden akkujen kesto/uusi akku ja sitten halvempien (ns halpa-halli versioiden) akkujen kesto, uuden hinta? Pystyykö itse vaihtamaan vai pitääkö viedä oikein sähkäriasiantuntijalle?
- Anonyymi
Onhan teidän dildoissannekin moottori ja akku. Eikö pelkkä kädellä puikkoa liikuttaminen riitä?
- Anonyymi
Kukaan ei keksinyt sähköhepalle antaa bootseilla kannustusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890