K0demate Wou mikä rekryMainos

Anonyymi-ap

Nyt kaikki hakemaan koodaus pestii kodematelta
https://youtu.be/Pxdgd2uTx-4

Taso kuin Kubricilla, hetken epäilin että Suomen konttori vaan jostain isommasta yrityksetä.

Onko tämä Suomen viimeinen ohjelmointi-talo.

14

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oh oh! Pitää äkkiä saada 10000 itee-mamua.

      • Anonyymi

        Mutta. Ei tuo itselle oikein natsaa, pitää alkaa etsiä töitä ulkomaailta googlemapsillä. Kaikki yritykset varmaan samanlaisia Suomessa. Palaan sit reserviin ;) jos tarttee. Käytänköön niitä 10 000 ulkomaalaista mitäs se mulle kuuluu.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17825079n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      --Tämä yleisesti käytetty "Lorem Ipsum" testi teksti tarkoittaa että nyt on valmis?
      --Kyllä

      • Anonyymi

        Tässä epäilen että ei oikea mainos vaan täys vitsi:

        Työpaikka ilmoituksessa virmoilla aina, plussana jotain että pääsee itse päättämään jutuista ja sillai,
        luulin että tarkoittaa voi vaikuttaa ohjelman arkitehtuuriin jne.. tuotteisiin liityvää juttua
        Videon Todellisuus:
        Saa vaikuttaa viinipäivä koristeisiin

        Heh heh
        EI johtajia, tarkoittaa tietysti loputonta hulluutta naamiais asuissa, ja alakoululaista häirintää.

        Lol vielä, vihjeitä ettei hulluudella ole rajoja ja muualla vielä pahempaa.Kuten: ---Keksimonsterit on "auttamassa" kakkoskaupunkista.
        ---Aivan erin yrityksen kumiankka imagopyörylä roikkumassa, kuin sama sakki sekoilisi kaikkialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä epäilen että ei oikea mainos vaan täys vitsi:

        Työpaikka ilmoituksessa virmoilla aina, plussana jotain että pääsee itse päättämään jutuista ja sillai,
        luulin että tarkoittaa voi vaikuttaa ohjelman arkitehtuuriin jne.. tuotteisiin liityvää juttua
        Videon Todellisuus:
        Saa vaikuttaa viinipäivä koristeisiin

        Heh heh
        EI johtajia, tarkoittaa tietysti loputonta hulluutta naamiais asuissa, ja alakoululaista häirintää.

        Lol vielä, vihjeitä ettei hulluudella ole rajoja ja muualla vielä pahempaa.Kuten: ---Keksimonsterit on "auttamassa" kakkoskaupunkista.
        ---Aivan erin yrityksen kumiankka imagopyörylä roikkumassa, kuin sama sakki sekoilisi kaikkialla

        Yritys Suoraan ALKON yläpuolella, heh heh gringeä vai pitkän nenän näyttöä


      • Anonyymi

        visual studio koodissa saa loreipsumin, kun kirjoittaa lorem3 niin saa kolmen sannan loremin, numero määrää monta sanaa tahtoo dummitextiin

        Aivan ihme porukkaa


    • Anonyymi

      Osaavatko paljon hardware-ohjelmointia eli DirectX-lähinnä`?

    • Anonyymi

      Tykkäsin videosta. Antaa mielestäni realistisen kuvan modernin IT-talon toiminnasta: mielenkiintoisia keskusteluja, rentoa yhdessäoloa ja sitten vähän koodia.

      Kaukana on ajat jolloin pimeässä kellarissa koodattiin tuppisuuna, Nykyään IT-ala on päivänvaloa kestävä, rentojen ja sosiaalisten ihmisten ala.

      Harmi vain että suomessa ala ei ole kovin monimuotoinen eli naisia ja maahanmuuttajia kaivattaisiin lisää.

      • Anonyymi

        no ei kyllä kestä tuolainen rinke päivän valoa, näkyikö siellä juliste "hello world is not tarpeeksi"??


    • Anonyymi

      Olisikohan Romaaniassa töitä

      Puhuvat englantia, ja vaikuttavat aikuisilta; ajatusta, järkeä, viisautta
      https://www.youtube.com/watch?v=HgKf9HLRRKs


      Suomessa muka kauhean vaikea päästä mihinkään, sitten kun lurkaa sisään niin jotain vammaisia vaan

    • Anonyymi

      Oulun lahjakkaimmat devaajat

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kävin Facebookissa, ja näyttää että intia tai Thaimaa on ollut mukana alusta asti, --vanhoja kuvia--, ja koska ryhmä vaikuttaa siltä. että noudattavat jonkun käskyjä kuin vain suinkin ymmärtävät, (jos ymmärtävät, videossa sellainen rikkinäisen puhelimen vipa, eli heitä käsketään ja käsketään ja neuvotaan ja silti tajuavat väärin mitä pitää tehdä)

        niin ei vain koodi tule kauko-Idästä, vaan Sieltä oikeasti johdetaan koko yritystä.

        Tämä suomen frontti sponsoroi junioreita sählyy etc. ja näin saavat ja hankivat rahakkaita asiakkaita euroopassa.

        Siinä menee rumaksi että valehtelevat suomessa koodarien puuteesta, ja näin huijaavat monet varsinkin nuoret koodauskentälle joka on ylipuukattu busines, siis osa heidän business tratekiaa siis mainostus keino taitaa olla ikuinen rekrytointi ja koodari pulan toitotus, jolla kuten sähly junioreilla saattaa saada asiakkaita.
        Saisivat lopettaa sillä sivuvahingot kovat kun moni erehtyy koodaus ohjelmointi alalle, ties moni muu yritys pitää samaa ratekiaa suomessa ja tai ovat jopa kauko-idän kautta toistensa sivukonttoreita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe