Katri Helena sanoo suoran mielipiteensä Käärijän kappaleesta – kaipaa erityisesti yhtä asiaa Euroviisuissa: "Ehkä minä oon vaan vanha käpy, kun en ymmärrä"
Hää ON vanha käpy!
8
963
Vastaukset
- Anonyymi
Katri-helena saa nyt jo jättää laulamisen. Ei oo ääni enää hyvä.
- Anonyymi
Metri-Helenalle on käynyt samoin kuin kaikille muillekin riittävästi ikääntyneille, ääni on mennyt olen nyt vaan muisto menneiltä ajoilta ja muistuttaa nyt, no, sitä vanhan ihmisen kähinää ja köhinää joka ei enää ketään "säväytä".
- Anonyymi
Helena on korvaamaton
- Anonyymi
Ja puhuu seksi juttuja vanha nainen ja kiroilee
- Anonyymi
Ei oo katri-helena ollut koskaan mitenkään seksikäs. Ai Na pitkiä kaapuja päällä.oikeestaan ei koskaan lyhyttä hametta. Paula Koivuniemi pukeutui aina kauniisti ja seksikkäästi
- Anonyymi
Ei kai kenenkään ole pakko persettään vilautella jos ei taho 🤣
- Anonyymi
No ei paula mitään vilautellut ,oli tosi tyylikäs aina. Katria ei voi verrata paulaan
- Anonyymi
Kyllä jäähyväiskonsertista jää eläketurvaa kun kymmeniä tuhansia ihmisiä maksaa monen kympin lipun. Tosin nuoriso tuli paikalle pelkästään Komioitten takia. Onnistunu konsertti kyllä oli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741