Katri Helena sanoo suoran mielipiteensä Käärijän kappaleesta – kaipaa erityisesti yhtä asiaa Euroviisuissa: "Ehkä minä oon vaan vanha käpy, kun en ymmärrä"
Hää ON vanha käpy!
8
1289
Vastaukset
- Anonyymi
Katri-helena saa nyt jo jättää laulamisen. Ei oo ääni enää hyvä.
- Anonyymi
Metri-Helenalle on käynyt samoin kuin kaikille muillekin riittävästi ikääntyneille, ääni on mennyt olen nyt vaan muisto menneiltä ajoilta ja muistuttaa nyt, no, sitä vanhan ihmisen kähinää ja köhinää joka ei enää ketään "säväytä".
- Anonyymi
Helena on korvaamaton
- Anonyymi
Ja puhuu seksi juttuja vanha nainen ja kiroilee
- Anonyymi
Ei oo katri-helena ollut koskaan mitenkään seksikäs. Ai Na pitkiä kaapuja päällä.oikeestaan ei koskaan lyhyttä hametta. Paula Koivuniemi pukeutui aina kauniisti ja seksikkäästi
- Anonyymi
Ei kai kenenkään ole pakko persettään vilautella jos ei taho 🤣
- Anonyymi
No ei paula mitään vilautellut ,oli tosi tyylikäs aina. Katria ei voi verrata paulaan
- Anonyymi
Kyllä jäähyväiskonsertista jää eläketurvaa kun kymmeniä tuhansia ihmisiä maksaa monen kympin lipun. Tosin nuoriso tuli paikalle pelkästään Komioitten takia. Onnistunu konsertti kyllä oli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446