Miksei ihmiset voi keskittyä vaan siihen treenaamiseen? Sekä naiset että miehet tuijottaa. Outoa. Eikö he ole ennen ihmistä nähneet?
Miksi kuntosalilla tujotetaan?
19
127
Vastaukset
- Anonyymi
Fourre..mikä on ruotsalainen å
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825279a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minä en koskaan ketään tujota.
- Anonyymi
Eivät ole nähneet sadan kilon keijukaista lyllertämässä salilla
- Anonyymi
Tämä Härmä kun on niin harvaan asutettu maa niin yleensä tähän toljottamiseen kyllä törmää alituiseen. Ihmeellinen ja ärsyttävä ilmiö.
- Anonyymi
Siksi hän naiset pukeutuu salilla ihonmyötäisiin, paljastaviin vaateisiin että heitä katsottaisiin ja vartalon muotoja ihaltaisiin.
Jos eivät tätä halua niin pukeutuvat löysin treeni vaatteisiin.
Siksi minä miehenä pukeudun löysin shortseihin ettei minun puolijäykkä vehje näy kankaan läpi. - Anonyymi
Toljottaja- ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toljottaja- ihminen!
Siis sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi hän naiset pukeutuu salilla ihonmyötäisiin, paljastaviin vaateisiin että heitä katsottaisiin ja vartalon muotoja ihaltaisiin.
Jos eivät tätä halua niin pukeutuvat löysin treeni vaatteisiin.
Siksi minä miehenä pukeudun löysin shortseihin ettei minun puolijäykkä vehje näy kankaan läpi.Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Minä näytän kansainvälistä sormimeekkiä kun kyylätään
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Kehitysvammaisuus ei ole syy tuijottamiseen. Kyllä keharikin voi salilla käydä.
- Anonyymi
Eikös ne kehonrakentajat yleensäkin käy salilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne kehonrakentajat yleensäkin käy salilla.
Sun valtava äitis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun valtava äitis
Ei voi olla, kyllä se on sun äitis, mun äiti kuoli jo vuonna 2003.
- Anonyymi
Miehet nyt vaan on sellaisia eläimellistä olentoja. Siksi ehdotan, että naisille ja homo miehille yhteinen sali ja hetero ukot omaansa tuijottelemaan toistensa varsia .
- Anonyymi
Naisena en käy salilla,jossa käy Sipilän vieraita.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
Mitä väliä sillä on jos joku tuijottaa? Keskity vain omaan treenaamiseesi äläkä katsele muiden katselua.
Ikävä sanoa, mutta jos et kestä muiden katseita, kenties yleinen kuntosali ei ole sinua varten. Kuntoiluvälineitä voi ostaa myös kotiin ihan postimyynnistä.- Anonyymi
Aivan, tilasin viime viikolla peenispumpun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349