menkoissa ratsastus?

Anonyymi-ap

Moi, oon siis 14v tyttö ja mul alko menkat ja pitäis mennä huomena ratsastaa. Pelottaa et tulee läpi. Oon koittanu laittaa tamppoonii mut se ei mee et jos en saa sitä tungettuu nii riittääks tyyliin yks side vaa?

8

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuh, mulla alkoi eilen ja minäkin menen ensiviikolla ratsastamaan. En usko, että tulee läpi, itse käytän vain sidettä... En tiedä...😩🤷‍♀️
      T: 11-v

    • Anonyymi

      Joo ite ratsastan vaa sillee et mul on side

    • Anonyymi

      Moi! Alotuksesta on jo sen verran pitkä aika et oot vrm jo ratsastanut, niin miten meni? Mä harrastan kilpailutasolla kouluratsastusta ja mulla on oma hevonen, joten ratsastan n. 4-5krt viikossa. Mulla alko tnä menkat ja en oikeen tiiä mitä teen, kun en oikeen ratsastusta voi vältellä. Kisatkin osuu vrm joskus samoille päiville niin pitäs löytää joku ratkasu.. niin kysyn että mitä suojaa ootte käyttäny ratsastaessa?

      • Anonyymi

        Ei minulla ainakaan yhtään vaikuttanut ratsastamiseen eikä tullut läpi, vaikka olikin vain pelkkä side eikä mitään tamponia.
        T. Se eka vastaaja, 11-v


    • Anonyymi

      Uskon et kaikki järjestyy, itellä on omia ja ratsastan joka päivä. Käytän yleensä yhtä sidettä ja se riittää. Se on tosi inhottavaa ratsataa menkoilla. :(

    • Anonyymi

      Kun sinulla on isoisänä aikuisia lapsia ja lapsenlapsiakin, kysyisin miksi tyttöjen asiat sinua niin kiinnostavat?

    • Anonyymi

      Ratasta pois. Rompeteleirillä ei tartte turhia jorinoida.

    • Anonyymi

      Kyllä kait se side pelkästään riittää. Otat varalta mukaan toisenki siteen nii voit sitten vaihtaa. Ite sain laitettua tamponin aika nopeasti ekaa kertaa. Kannattaa harjoitella vaikka sillon ku on yksin kotona ku sit ei tuu stressiä että tuleeko joku ovelle hoputtamaan. Siihen on monia asentoja miten sen voi laittaa mut itellä toimii se että laittaa toisen jalan vessanpöntön päälle ja sit hengittää rauhassa ja rentoutuu ja alkaa vaan työntämään sitä ja kokeilee vähän eri suuntiin. Ja kokeilin suoraan ilman asetinta mut en tiiä miten sit asettimella toimii mut se auttaa joillain

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe