menkoissa ratsastus?

Anonyymi-ap

Moi, oon siis 14v tyttö ja mul alko menkat ja pitäis mennä huomena ratsastaa. Pelottaa et tulee läpi. Oon koittanu laittaa tamppoonii mut se ei mee et jos en saa sitä tungettuu nii riittääks tyyliin yks side vaa?

8

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuh, mulla alkoi eilen ja minäkin menen ensiviikolla ratsastamaan. En usko, että tulee läpi, itse käytän vain sidettä... En tiedä...😩🤷‍♀️
      T: 11-v

• Anonyymi

Joo ite ratsastan vaa sillee et mul on side

• Anonyymi

Moi! Alotuksesta on jo sen verran pitkä aika et oot vrm jo ratsastanut, niin miten meni? Mä harrastan kilpailutasolla kouluratsastusta ja mulla on oma hevonen, joten ratsastan n. 4-5krt viikossa. Mulla alko tnä menkat ja en oikeen tiiä mitä teen, kun en oikeen ratsastusta voi vältellä. Kisatkin osuu vrm joskus samoille päiville niin pitäs löytää joku ratkasu.. niin kysyn että mitä suojaa ootte käyttäny ratsastaessa?

• Anonyymi

Ei minulla ainakaan yhtään vaikuttanut ratsastamiseen eikä tullut läpi, vaikka olikin vain pelkkä side eikä mitään tamponia.
        T. Se eka vastaaja, 11-v

• Anonyymi

Uskon et kaikki järjestyy, itellä on omia ja ratsastan joka päivä. Käytän yleensä yhtä sidettä ja se riittää. Se on tosi inhottavaa ratsataa menkoilla. :(

• Anonyymi

Kun sinulla on isoisänä aikuisia lapsia ja lapsenlapsiakin, kysyisin miksi tyttöjen asiat sinua niin kiinnostavat?

• Anonyymi

Ratasta pois. Rompeteleirillä ei tartte turhia jorinoida.

• Anonyymi

Kyllä kait se side pelkästään riittää. Otat varalta mukaan toisenki siteen nii voit sitten vaihtaa. Ite sain laitettua tamponin aika nopeasti ekaa kertaa. Kannattaa harjoitella vaikka sillon ku on yksin kotona ku sit ei tuu stressiä että tuleeko joku ovelle hoputtamaan. Siihen on monia asentoja miten sen voi laittaa mut itellä toimii se että laittaa toisen jalan vessanpöntön päälle ja sit hengittää rauhassa ja rentoutuu ja alkaa vaan työntämään sitä ja kokeilee vähän eri suuntiin. Ja kokeilin suoraan ilman asetinta mut en tiiä miten sit asettimella toimii mut se auttaa joillain

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe