Moi!
Tota kuin minä olin tehnyt valmistus kokeet enkun ja ruotsin valtakunnalisista (eli ne kokeet jostain edellisistä vuosista) ja sitä itseä enkun valtakunnallista niin mä huomasin että jokaisella valtakunnallisella on oma päätema, eli esim meilla Ruotsissa B, valmistuksessa valtakunnallisiin päätemana oli kesätyö. Kesätyöstä oli ja luetun ymmärtäminen, ja molemmat kuuntelut. Ja esseenkin teema oli kesätöistä.
Eli oikeastaan jos pääset tietämään mikä on nykyvaltakunnaliseen Ruotsissa teema, niin helposti sinulle riittää vain opiskella sen teeman sanasto ulkoon ja kaikki alkuasiat Ruotsissa (eli alku kappaleet ulkoon).
Ja vain sitä ihan helposti riittää että saada ruotsin valtakunnalliseen 10.
Niin mä nyt pyydän niitä kuka jo teki valtakunnallista vuodessa 2023 Ruotsista, ryhmä B:ssä.
KERROKAA PLIIS MIKÄ ON SEN PÄÄTEMA!
Mieluiten jos te käytte vantaan kouluissa, niin sitten se shanssi että se teema on meilla sama on 100 prossaa. Mut on kyllä shanssi siihenkin, että koko suomessa on sama teema valtakunnalliseen.
Eli PLIIS! Kerrokaa mikä teema tule valtakunnalliseen ruotsissa, B ryhmässä vuodessa 2023!
Myös plis kerrokaa mistä kunnasta tai kaupungista ootte kotoisin.
Ruotsin valtakunnallinen B. Valmistus!
1
263
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728