Oon aika uus näihi mopo hommii ja netist ei löydty mitää tietoa nii mietin et täältä vois kysyä. Mulla ois detsi ja se käy rikkaalla niin mietin vaan, että mitä mun ekana kannattais tehdä? kannattaisko ekana neulaa säätää vai niitä kaasarin sivulla olevia ruuveja vai pääsuutinta eka vaihtaa? Ois kiva tietää se järjestys ja sitten vielä, että kun tää on nii tiheesti rakennettuu just tää detsi nii pitäskö sitä rupee irrottaa sitä kaasarii ja miten se tapahtuu vai voisko sitä vaan säätää jotenkin, kun se on siinä kiinni.
Ois kiva jos sais vaikka jonku snapin, jolta vois kysyy näitä aina välillä.
Rikkaalla kaasarin säätöö
4
795
Vastaukset
- Anonyymi
vai ei löydy netist tietoo mopon kaasarin säätämiseen.kannattaa sit ekaks opetella sitä netin/haku sanojen käyttöö.tietoa löytyy paljon ja helposti,tekstinä ja videona.
kyllä mä tietoa osaan ettiä, nyt haluisin vaa tietää että mitä ekana pitäs rupee säätää. Eka suuttimii vai neulaa vai niitä kaasari kyles olevii ruuveja?
En oo tost järjestyksest mitää tietoa löytäny nii miks mä nyt käyttäsin omaa aikaa turhaan tiedo ettimisee kun täältäki vois vaa kysyä.- Anonyymi
ei tiedon ettiminen ole turhaa. jotta voisi antaa ohjeita mistä aloittaa niin pitäisi tietää pyöräsi toiminnasta vähän lisää. vinkkinä annan, että käyttäisit sitä OMAA aikaa ja opettelet miten kaasari toimii ei ole monimutkainen laite. sen jälkeen tiedät itse mistä aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292885- 1181177
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6917- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu153789Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754