Oon aika uus näihi mopo hommii ja netist ei löydty mitää tietoa nii mietin et täältä vois kysyä. Mulla ois detsi ja se käy rikkaalla niin mietin vaan, että mitä mun ekana kannattais tehdä? kannattaisko ekana neulaa säätää vai niitä kaasarin sivulla olevia ruuveja vai pääsuutinta eka vaihtaa? Ois kiva tietää se järjestys ja sitten vielä, että kun tää on nii tiheesti rakennettuu just tää detsi nii pitäskö sitä rupee irrottaa sitä kaasarii ja miten se tapahtuu vai voisko sitä vaan säätää jotenkin, kun se on siinä kiinni.
Ois kiva jos sais vaikka jonku snapin, jolta vois kysyy näitä aina välillä.
Rikkaalla kaasarin säätöö
4
848
Vastaukset 4
- Anonyymi
vai ei löydy netist tietoo mopon kaasarin säätämiseen.kannattaa sit ekaks opetella sitä netin/haku sanojen käyttöö.tietoa löytyy paljon ja helposti,tekstinä ja videona.
kyllä mä tietoa osaan ettiä, nyt haluisin vaa tietää että mitä ekana pitäs rupee säätää. Eka suuttimii vai neulaa vai niitä kaasari kyles olevii ruuveja?
En oo tost järjestyksest mitää tietoa löytäny nii miks mä nyt käyttäsin omaa aikaa turhaan tiedo ettimisee kun täältäki vois vaa kysyä.- Anonyymi
ei tiedon ettiminen ole turhaa. jotta voisi antaa ohjeita mistä aloittaa niin pitäisi tietää pyöräsi toiminnasta vähän lisää. vinkkinä annan, että käyttäisit sitä OMAA aikaa ja opettelet miten kaasari toimii ei ole monimutkainen laite. sen jälkeen tiedät itse mistä aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417